• 15.869 nieuwsartikelen
  • 178.589 films
  • 12.250 series
  • 34.039 seizoenen
  • 648.377 acteurs
  • 199.164 gebruikers
  • 9.382.116 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Hoezo spijt van BH? Die gaat de puntjes nog wel pakken hoor.

Verwacht er eigenlijk niet zoveel van. Beter seizoen dan vorig jaar, maar toch niet meer de renner van weleer. Heb hem bij een ander budgetspelletje trouwens ook gespeeld, beetje een domme zet.

Nicolage Rico

• 20221 berichten
  • 2365 stemmen

Denk dat hij de 50 (+) punten wel bij elkaar sprokkelt.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4710 stemmen

otherfool won inderdaad de proloog maar wel nipt voor LuukRamaker. De chaosrit van gisteren ging naar Teunnis ging voor een opzittende Montorsi. otherfool blijft leider. tovenaar in beide ritten sterk met een mooie 2e plaats tot gevolg.

Rit 1 Tour

1. otherfool 116

2. LuukRamaker 112

3. tovenaar 82

Rit 2 Tour

1. Teunnis 120

2. Montorsi 100

3. tovenaar 80

Geel

1 otherfool 176

2 tovenaar 162

3 LuukRamaker 153

Totaal

1 david bohm 4212

2 Montorsi 4034

3 McSavah 3895

4 MatthijsGr00t 3586

5 otherfool 3500

6 LuukRamaker 3409

7 Teunnis 3373

8 tovenaar 3333

9 Knisper 3055

10 Finisterra 2716

11 Outsiders 837

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Ah nice, de Tour moet voor mij een flinke inhaalrace worden voor de jaargame. En lekker bezig met de gele kleurtjes Finisterra.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Damn, ik mis het jaarspel toch wel. Volgend jaar doe ik zeker weer mee als het weer wordt georganiseerd. Bij Sportpools hoop ik vandaag wat puntjes te sprokkelen als de Grote Vier zich laten zien. Ben benieuwd.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4710 stemmen

5 renners aan de start voor mezelf! Die inhaalrace komt dus helemaal goed... Gelukkig zaten Kelderman en Yates gisteren gewoon in de eerste groep en gaven ze geen 5 minuten weg...

Veel sterke teams. Moeilijk te voorspellen.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Dat van Kelderman en Yates is voor het jaarspel eigenlijk alleen maar gunstig toch? Meer ruimte om voor etappes te gaan. Eindklassementjes tellen toch niet mee .

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Was nog even door de sheet aan het bladeren: Pirazzi al mooi 6 puntjes gesprokkeld voor Montorsi in de derde etappe van de Ronde van Polen .

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4710 stemmen

Of het worden kansloze vluchters natuurlijk. Goed vluchten is toch altijd een beetje geluk hebben wanneer het zal stilvallen.

Zal Pirazzi straks even rechtzetten. Soms verspringt de sheet even naar een andere kolom. Zal wellicht ergens 6 puntjes in de Giro geweest zijn.

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Amai, al 2 dagen het Heilige Geel om de ranke schouders, de Tour is reeds geslaagd voor team otherfool!

Vandaag zal ik hem kwijtspelen maar daarna, wie weet als Degenkolb en Cav het op hun heupen krijgen...

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4710 stemmen

Valverde toch een serieuze vormdip op zijn terrein. Jammer, nietzeggend puntengesprokkel van Yates en Valverde.

Oh, het is blijkbaar weer die S Yates... Nog minder dus.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4710 stemmen

Nipte verschillen op de Muur van Hoei bij ons. Montorsi pakt hem voor david bohm en tovenaar. otherfool kraakte op de steile slotkilometer en moest de gele trui afstaan aan tovenaar.

Tour 3

1. Montorsi 120

2. david bohm 108

3. tovenaar 102

Geel

1 tovenaar 264

2 Montorsi 220

3 otherfool 208

Totaal

1 david bohm 4320

2 Montorsi 4154

3 McSavah 3945

4 MatthijsGr00t 3595

5 otherfool 3532

6 tovenaar 3435

7 LuukRamaker 3428

8 Teunnis 3384

9 Knisper 3136

10 Finisterra 2726

11 Outsiders 837

Niemand die de verwerking permanent wil overnemen? Dan kan ik dit fiasco achter mij laten zonder er telkens opnieuw mee geconfronteerd te worden..

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4710 stemmen

Voor SP een matige uitslag: 1,2,4 en 9. Maar Pinot, Costa en Bardet zakken er helaas door... Vooral die eerste is echt vreemd.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Peraud net geen punten gepakt voor SP, maar kan nu al concluderen het een slechte klunskeuze is. Was ik al bang voor, en zie dat otherfool hem ook heeft, dus we weten al wie de Tour gaat winnen. Of hij moet morgen flinke malheur oplopen.

Teleurstellend dagje voor de jaarpool, alleen Gallopin verrast in positieve zin.

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Perootje gaat uiteraard knechten voor Bardetje...

Finisterra schreef:

Oh, het is blijkbaar weer die S Yates... Nog minder dus.

There's only 1 Yates

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Finisterra schreef:

Voor SP een matige uitslag: 1,2,4 en 9. Maar Pinot, Costa en Bardet zakken er helaas door... Vooral die eerste is echt vreemd.

Dat zou ik toch niet matig noemen. Die drie 'doorheenzakkers' heb ik ook. Costa was ik sowieso al niet zo tevreden mee, over de twee Fransen echter geen moment getwijfeld.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4710 stemmen

Als drie van je renners met zwarte punten er meteen doorzakken, is dat toch geen goed teken. Dat ik vandaag eindelijk eens goed zou scoren was wel logisch met bijna allemaal klimmers.

Hopelijk herpakken die Fransen zich dan maar. En Costa mag z'n klassementsambities wellicht al meteen opbergen. Die moet lekker ritten prikken zoals die naar Gap. Dé Costa-rit bij uitstek.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

otherfool schreef:

Perootje gaat uiteraard knechten voor Bardetje...

Net als vorig jaar zeker

Had toch beter Cav of Bertje als kluns kunnen nemen

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Matthews hard gevallen en als allerlaatste binnen op 21 minuten én Kristoff onderuit gegaan. Voorlopig lijkt Kristoff de ideale kluns te zijn want die zal morgen ook niet meedoen en in de tussensprints zie je hem ook niet.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Peraud gaat maar lekker knechten voor Vuillermoz zeker

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Van Kristoff verwachtte ik gek genoeg ook niet zoveel deze Tour, na Cav en Bertje had ik die ook bijna overwogen

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4710 stemmen

Vuillermoz als 0-punter was inderdaad leuk. Met Bardet in die ploeg helemaal overgekeken. Had Vuiller vandaag ook bij CF gespeeld waarbij je 12 renners noemt per rit.

Zag ook een aantal Kristoffen in onze SP-pool. Echt nooit overwogen. De enige 4* die ik naast Froome en Quinty overwoog, waren Sagan en Nibali.

Gelukkig heb ik ook goed aan kansen spreiden gedaan met Piti... De enige reden dat ik hem niet heb bij SP is door het jaarspel hier.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Tsja bij wielerprono op het laatst Vuillermoz geruild tegen eerder besproken Hagen. Wist dat dat een domme zet was.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Ik heb Hagen ook nog ingebracht voor Gallopin

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Vuillermoz alleen niet genomen omdat ik hem in het jaarspel al had. Haha, uhm. Beetje dom.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4710 stemmen

Hagen heb ik écht in élk Tourspel gespeeld. Geen idee waar al dat vertrouwen vandaan kwam eigenlijk.. Ik zag hem al zegevieren op de Mur de Bretagne!

Gallopin ben ik helemaal vergeten. Heb hem nergens.

Maar zoals ik al zei, heb ik een 8-tal pooltjes in elkaar gezet in een paar uur donderdagavond wegens een vakantie.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Overigens wel een pluim voor het Sportpools team want gisteren waren alleen Oss en Thomas als 0-punters in de prijzen gevallen en vandaag uitsluitend Vuillermoz in de punten. Voor de hele top 15 had je 31 zwarte punten nodig gehad, gisteren 28.

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Wielrennen is een smerige rotsport, waarde volgers van de Tour, een opeenstapeling van gebroken frames, geknakte ledematen en bebloede truitjes. Vandaag was het treuren om De Vlinder die met een gebroken vleugel in het skoekeloen zat te creperen, om Spartacus die in het gebutste geel zijn calvarietocht richting Huy moest ondergaan en om Bonnet wiens huid compleet was weggeschraapt en wiens lichaam zich om een lantaarnpaal had gewikkeld. Treurigheid troef derhalve maar uiteraard werd er na een adempauze wel gewoon de Muur opgeknald, en het was Purito die de klim het beste had ingedeeld, vóór nieuwe leider Froompie en de ontluikende Vuillermoz.

Gisteren reeds liet lanterne rouge jeroen dn urste optekenen dat vandaag zijn dag ging worden, en niets bleek minder waar: zijn waanzinnige beklimming van de Muur leverde een 3e plek overall op en dagwinst in de MoMeSubLiga, noem een relevante renner en de mannetjesputter had hem opgesteld. Niet ver achter de winnaar zagen we de eveneens straf uitpakkende Teunnis (7e overall) bovenkomen:

1 jeroen dn urste 101

2 Teunnis 95

3 Fox McCloud 80

4 MatthijsGr00t 76

5 Paap 73

6 Finisterra 70

7 mjk87 67

8 II Grillo 65

9 tovenaar 63

. VivaLaHop 63

In het algemeen klassement wist SergioMalick de steile stroken te overleven: een volgende Maillot Jaune is morgen zijn deel. Team lucdecoster rukte daarachter op en proloogwinnaar Leanna zien we ook nog op het podium:

1 SergioMalick 161

2 lucdecoster 137

3 Leanna 134

4 tovenaar 123

. Teunnis 123

6 Arjan_Hanse 122

7 Timmy 121

. De Willies 121

9 L_T_B 114

10 mjk87 113

De SubLiga wist vandaag de valpartijen te ontlopen en klom naar een veelbelovende 4e plek, terwijl de lanterne rouge overging op de zwaar gehavende moviemafketel die amper 17 puntjes kan overleggen. Morgen de kinderkoppekes over met allicht weer andere namen aan het firmament, graag à demain!

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Wat een geweldig verslag weer Treurige etappe en echt jammer van Dumoulin.

Voor wat betreft sportpools baal ik ook dat ik Hagen op het laatst er in heb gezet voor Gallopin. Verder is de keuze om Froome niet op te nemen (bewust, vind hem geen fijne renner) wellicht een heel dure;p Als hij morgen overleeft, wint hij dan ook de Tour?

SergioMalick

• 1236 berichten
  • 1841 stemmen

Mooie beschouwing Otherfool! Had meer schade verwacht op te lopen vandaag. Van Garderen is dan toch wel een fijne keuze geweest als hij ook hier kort kan rijden. Froome is niet mijn favoriete renner, maar tot nu toe wel de sterkste.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.