- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Met welke mobiel loop jij op zak?
Met welke mobiel loop jij op zak?
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
http://www.nu.nl/gadgets/28...
Denk om je hart Robert 
EW101
-
- 1256 berichten
- 2284 stemmen
Ik heb nu een tweedehands HTC Desire. Zeer goedkoop gekocht. Is wel intensief gebruikt door de vorige eigenaar en daardoor is er nogal wat schade aan dat ding(scherm is nog intact) ,maar bellen kan dat ding alsof ie net uit de winkel komt. Whatsapp en sms werkt ook gewoon goed.
Spellen speel ik er niet op, omdat die dingen me gewoon niet boeien.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Na een aantal problemen gehad te hebben met de Samsung Galaxy SII, toch maar overgestapt op de iPhone. Ben benieuwd hoe die gaat bevallen.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Mijn abo duurt nog 5 maanden.. ik kan niet wachten tot het is verlopen, dan neem ik een fatsoenlijk telefoon met een normale abo want nu zit ik er meer dan 20 euro p/m overheen!!!
Zal voortaan beter op letten.. heb 110 minuten voor 10 euro pm maar ws zit ik er dik tegen de 140 - 150 minuten..
Dan liever een abo voor 40 - 50 pm waar ik heel wat mee kan dan dit..
dimi303
-
- 3418 berichten
- 3663 stemmen
Misschien binnenkort een Sony Experia.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Voor één keertje eens iets anders dan een mobieltje of smartphone.
Voor de stemmers van de Site van het Jaar 2012 had Clickx.be mooie prijzen voorzien.
Ook ik heb er eentje van gewonnen, namelijk een Seagate GoFlex Satellite Mobile Wireless Storage (500GB)
Nu als 'oudje' nog uitvogelen hoe en waar ik dit 'ding' het makkelijkste kan gebruiken. Wel leuk in combinatie met mijn tablet en mijn dochters laptop denk ik.

Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
binnenkort maar ook aan een smartphone beginnen, is handiger en uiteindelijk betaal ik evenveel tot wel minder tot wat ik nu betaal (hele tijd over m'n abo.. gvd)
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
Na een kort uitstapje te hebben gemaakt naar Android/Samsung Galaxy S 2, nu weer in charge met de iPhone 5. Heerlijk, weet meteen weer waarom ik zo van de iPhones was na een paar dagen gebruik nu. Voorlopig niks anders meer.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Nou, waarom dan
Je smijt graag met geld?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Want Whatsapp doet het op een iPhone 5 heel veel beter dan op een Samsung Galaxy S2? Het zijn maar telefoontjes, mensen...
Dat wil zeggen, primaire functie: communiceren.
Mijn abonnement loopt trouwens af binnenkort. Iemand hier die goedkope abonnementen weet te vinden? Ik zit nu bij Vodafone.
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
@Lefgozer
Er is meer dan Whatsapp alleen en wat een telefoon voor iemand is, dat maken de mensen zelf wel uit.
@rep_robert
Geld is inderdaad geen issue geweest bij de aankoop van m'n toestel. Verder betaal ik graag voor Apple, zit nu ook op een Macbook en ook op m'n werk is het niet anders. Sowieso dus wel handig om in dat kader ook een iPhone te hebben.
Maar goed je kan in mijn geval niet zeggen dat ik Android/Samsung geen eerlijke kans heb gegeven. Het is me gewoon erg slecht bevallen. Blijkbaar ben ik niet de enige, kijk alleen op deze pagina al naar HarmJanStegenga die min of meer hetzelfde meldt.
Waarom?
Tja kan al de punten wel weer opnoemen, maar worden toch allemaal weer subjectieve en uitgemolken discussies, notabene al eerder hier met jou gevoerd
Dat bespaar ik iedereen verder, wilde alleen ff melden weer helemaal happy te zijn met m'n iPhone. Ieder z'n ding!
Edit: weet je wat ik waarschijnlijk wel ga missen? Swiftkey
Blijft een heerlijke app!
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Swiftkey is inderdaad het eerste wat ik op een android toestel zou zetten ja! Beste virtuele keyboard ooit!
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Ik heb sinds ongeveer een maandje een LG-P760 L9 black en dat bevalt uitstekend.

mjk87 (moderator films)
-
- 14515 berichten
- 4513 stemmen
Een simpele nokia. Ik weiger ooit iets als een smartfoon aan te schaffen, zoals iedereen daarin verdiept is en de rest van de wereld om zich heen vergeet, tot op feestjes aan toe. Blgh. Zou ook serieus niet weten wat ik ermee zou moeten.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Kuttelefoons, mijn S2 uit juli 2012 is alweer naar de klote. Lekker dan.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Swiftkey is inderdaad het eerste wat ik op een android toestel zou zetten ja! Beste virtuele keyboard ooit!
Uiteraard niet via de Play Store waar je moet dokken of een trial versie nemen 
Geweldig toetsenbordje inderdaad. Knoppen in grootte te veranderen, woordvoorspelingen die je niet dwingen die woorden te kiezen(dus geen Damn you autocorrect comentjes a la Iphone of standaard t9 functies), geen woorden invoeren in woordenboeken, maar onthoudt gewoon alles.
Perfect! Gebruik het al sinds januari 2012!!!
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12841 stemmen
Iemand hier al een Lumia 920 op de kop kunnen tikken?
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
Kuttelefoons, mijn S2 uit juli 2012 is alweer naar de klote. Lekker dan.
En negatieve reactie nummer 3 op dezelfde pagina over de Galaxy S2. Vast toeval..
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Ik heb de Lumia 800 gehad, deze zijn voorzien van geïntegreerde batterijen. Telefoon was na 3 uur al leeg! (was tevens ook een Nokia kwaal). Kortom, k*t telefoons. Ik ga binnenkort voor de HTC Windows Phone 8 

Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
En negatieve reactie nummer 3 op dezelfde pagina over de Galaxy S2. Vast toeval..
Ik vind het iig veel beter dan een iPhone, maar het blijven meningen.
Ik ben er gewoon op gaan zitten, dus tja..
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
De S-III 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Heb zelf naast m'n iPhone 5 (die ik daadwerkelijk dagelijks in m'n zak heb) ook een Android 4 en een Windows Phone 8 toestel voor er bij. Onder het mom: ik moet m'n sites toch goed kunnen testen 
iPhone blijft m'n eerste keuze, als is de voorsprong op de concurrentie niet zo groot meer als een paar jaar geleden. Jammer dat Apple niet wat meer innoveert met iOS, het wow-gevoel is er wel af.
Windows Phone 8 vind ik echt een superleuk mobiel OS. Nog niet helemaal volwassen, nog niet alle apps zijn beschikbaar, maar een erg goed begin. Echt een heel eigen stijl, consistent doorgevoerd door het OS en de apps, erg fris en leuk. En dat van een fervent Microsoft hater
Echt respect voor hoe zij zich zelf opnieuw uitgevonden hebben, ik hoop dat MS slaagt en een derde van de markt pakt.
Android vind ik persoonlijk de minste van de drie. NIet sexy, inconsistente en ouderwets ogende user interface, geen eigen smoel. De (mogelijke) voordelen van Android zijn voor mij persoonlijk niet belangrijk. Openheid / aanpasbaarheid is niet iets wat ik zoek in een telefoon, hij moet het out of the box goed doen. Ik heb geen behoefte aan een SD kaart of een filesysteem dat je met je computer kunt benaderen, in deze tijd van streamen en cloud backup.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3280 stemmen
Ik heb de Lumia 800 gehad, deze zijn voorzien van geïntegreerde batterijen. Telefoon was na 3 uur al leeg! (was tevens ook een Nokia kwaal). Kortom, k*t telefoons. Ik ga binnenkort voor de HTC Windows Phone 8 
Ik heb de 800 ook en doe twee dagen met de batterij. Alleen als de 3G verbinding niet zo stabiel is gaat hij snel leeg, om de een of andere reden kan de telefoon er slecht mee omgaan als hij de hele tijd naar verbinding moet zoeken.
Mijn volgende telefoon zal dan ook gewoon weer een Nokia worden. WP vind ik erg fijn en de toestellen werken prima en zien er nog mooi uit ook. Overigens hoor ik van iedereen die de SII heeft dat het niet zo'n best toestel is. Ze vallen uit, de wifi werkt niet meer en meer van die klachten.
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Destijds had je een upgrade voor de Lumia 800 wat het uithoudingsvermogen van de batterij zou moeten verhogen/verbeteren, maar mocht bij mijn Lumia niet baten. En ik had geen background programs draaien, had alleen Whatsapp (lijkt mij sterk dat de korte uithoudingsvermogen daar door kwam.) Maar goed, persoonlijk vind ik dat de nieuwe generatie "Smartphones" gewoon minder lang meegaan qua batterij capaciteit. Ik hou het maar lekker bij mijn oude E71 
Maar ik geef toe, Nokia heeft inderdaad een gebruiksvriendelijke interface (ook zeer makkelijk hanteerbaar) Én om niet te vergeten de gratis (offline) navigatie service! (die ik ook op mijn oude vertrouwde E71 heb)
(Ex-collega van mij had ook een SII of SIII (weet ik niet meer), maar in iedergeval het Wifi signaal werkte steeds niet meer. Hij moest zijn telefoon steeds terugzetten naar fabrieksinstellingen. Geen doen!)
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3280 stemmen
Whatsapp heb ik ook. Daar ligt het inderdaad niet aan.
j0enne
-
- 9606 berichten
- 3775 stemmen
De S-III