• 16.142 nieuwsartikelen
  • 179.471 films
  • 12.319 series
  • 34.179 seizoenen
  • 650.436 acteurs
  • 199.439 gebruikers
  • 9.403.599 stemmen

R.I.P.

zoeken in:

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Op Youtube:

He died the way he lived, with pieces of a car up his ass.

hij is hard maar wel waar

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3404 stemmen

R.I.P.! Erg klote dit, was echt een held! En superjong nog.

Sarasani

• 247 berichten
  • 1924 stemmen

R.I.P Ryan !

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

rest in peace Ryan! Het was wachten op de eerste, nooit gedacht dat het Ryan zou zijn

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Had altijd verwacht dat er ooit wel iemand tijdens opnames zou sterven, maar dat het Dunn zou zijn en 'gewoon' met een auto ongeluk had ik niet verwacht.

Vond hem altijd het tofste en leukste in Viva La Bam, RIP Ryan!

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

RIP Ryan Dunn. Voor mij tijd om die films toch maar eens op te zoeken (nostalgie!).

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Jackass-acteur Ryan Dunn overleden :: nrc.nl

Wel wat drank te zien.. hoge snelheid.. mocht dit artikel kloppen.

Poisonthewell

• 4939 berichten
  • 13429 stemmen

RIP Ryan Dunn

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

RIP Ryan.

Las ergens trouwens dat het een stunt zou zijn voor een nieuwe Jackass-film en dat hij helemaal niet dood is. Moeilijk om te geloven wat nou waar is en wat niet.

Cupido

• 524 berichten
  • 1914 stemmen

Hetzelfde werd toch weleens gezegd over die kleine Weeman? Die bleek gewoon nog te leven.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

De moeder van Bam had het toch bevestigd? Lijkt me niet het type voor een prank van zo'n kaliber.

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Ik ben benieuwd wat de Jackass crew hier zelf over te zeggen heeft. Waarschijnlijk komt er binnenkort wel een interview.

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Het allerwaarst dat ik ooit heb gelezen.

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Allerwaarst?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Daar geloof ik dus niets van

Apollinisch

• 21300 berichten
  • 0 stemmen

Niet. Bericht heeft nooit op foxnews.com gestaan.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Lijkt mij ook dat het niet waar is. Het zou echt te ziek voor woorden zijn om daar grappen over te maken. Maar ja, we hebben het hier wel over Jackass...

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Het zou wel een giller zijn, maar het is wel een zeer ongepaste en smakeloze grap als dit waar is. Maar ik ga er niet vanuit.

Bam Margera is er ook kapot van:

Margera RIPS Ebert -- SHUT UP About Ryan Dunn | TMZ.com

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Las het ook ja....triest..echt diep triest.

Misselijkmakend figuur..

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ik was de tweet van Bam Margera ook al tegen gekomen. Wat een klootzak is die Roger Ebert, als ik Bam Margera was dan zou ik die gast echt gaan opzoeken.

misterfool

• 342 berichten
  • 733 stemmen

Ik geef Roger Ebert groot gelijk hoor. Als je met een behoorlijke slok drank op, achter het stuur gaat zitten breng je, je eigen veiligheid en nog erger die van anderen in gevaar.

Martijnnn

• 2248 berichten
  • 2427 stemmen

Ben het ook met Roger Ebert eens, maar zou het alleen niet gaan tweeten uit respect voor nabestaanden.

En om 1 van de reacties op het nieuwsbericht te quoten die hier ook wel van toepassing is

I see the Bam fans are full of class as expected...

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ik denk dat iedereen het wel snapt dat het niet snugger is, maar erover tweeten getuigd van geen greintje respect. Kan me Bam's woede perfect voorstellen en zou, net als Metalfist al aangeeft, zeker niet stilzetten mocht iemand zoiets zeggen over een zojuist overleden vriend. Ziek figuur

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Natuurlijk is het stom om te gaan rijden en enorm onverantwoordelijk maar dit is gewoon zout in de wonde doen.

edit: ik heb trouwens nog nooit een volledige aflevering van Jackass gezien dus dit is geen fanboy gezeik.

Paatje

• 40 berichten
  • 38 stemmen

R.I.P. Ryan Dunn

Dutchfan

• 1576 berichten
  • 754 stemmen

Theatervrouw Mary Michon overleden

(afbeelding)

AMSTERDAM - Programmamaakster, schrijfster en actrice Mary Michon is dinsdag na een kortstondig ziekbed op 71-jarige leeftijd overleden in haar woonplaats Amsterdam. Dat meldde de omroep IKON woensdag.

(afbeelding)

Vanaf eind zeventiger jaren tot 2000 werkte Michon als televisiemaker bij de IKON. In deze periode maakte ze programma's als Een spannend bestaan, Kanjers, Link, Prima Donna en In het teken van het hout. Voor Een spannend bestaan ontving ze een eervolle Nipkov-vermelding en in 1997 kreeg ze de Spaanprijs voor In het teken van het hout.

Verder speelde ze in musicals als Heerlijk duurt het langst en werkte ze nauw samen met Jos Brink en Frank Sanders in de voorstellingen Maskerade, Amerika, Amerika en Evenaar.

In 1999 en 2009 verschenen haar boeken Later als ik oud ben en Van die damesdingen. Over de kunst van het ouder worden. Vorig jaar werd ze benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje Nassau.

De IKON neemt met diverse programma's op radio en tv afscheid van Mary Michon

(afbeelding)

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Ja van de serie Kanjers. Nou dat was me wat eind jaren 80.

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

je hoort ook bijna nergens dat ze met zijn 2'en in de auto zaten, die Zachary Hartwell is ook dood maar daar hoor je niks over.

ook wel logies maar best wel sneu.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.