- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5077 stemmen
Discussies over pedofielen in het algemeen zijn hier off-topic. Terug naar het thema aub.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
schiet me opeens zomaar te binnen.
toen ze haar in de fik stond, wereld nieuws.
ach. nog maar een keer,
rip
moviemike
-
- 1309 berichten
- 5770 stemmen
Wat een vreemde discussies over een wereldvreemde excentriekeling die al sinds vele jaren de pedalen serieus was kwijtgeraakt. Bijna iedereen kon wel vermoeden dat Jackson de 60 niet zou halen, hoe erg dat ook is. Even tragisch maar veel minder besproken (ook minder gekend) is de dood van Yasmine, die zichzelf zomaar verhangt vanwege een liefdesbreuk, of die van Farrah Fawcett, alweer een slachtoffer van hardnekkige kanker!
R.I.P. aan 'The King of Pop', aan de vrolijkste holebi van Vlaanderen en aan de 'Angel' van de jaren zeventig!
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Even tragisch maar veel minder besproken (ook minder gekend) is de dood van Yasmine, die zichzelf zomaar verhangt vanwege een liefdesbreuk, of die van Farrah Fawcett, alweer een slachtoffer van hardnekkige kanker!
Van Farrah Fawcett is natuurlijk erg tragisch. Dat krijgt natuurlijk wat minder aandacht door de plotse dood van Michael Jackson.
Van Yasmine is jammer, maar ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet zo tragisch. Ze heeft er tenslotte zelf voor gekozen om er een eind aan te maken. Voor de familie die achterblijft vind ik het wel erg.
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Zie je mij beweren dat ik het over de mensen HIER heb? Nee, ik spreek alleen over de mensen die ik persoonlijk ken, en die nu een beetje meegaan met 'de hype'. Apart dat je je ineens zo aangevallen voelt. En tsja.. wat voor een leven hij heeft gehad... ergens heeft hij het er toch zelf naar gemaakt, de ene operatie na de andere en de stunts die hij uithaalde. Hij kan naief zijn, prima, maar dat was echt niet het enige. De man hád de afgelopen jaren geen leven meer, want in plaats dat we hoorden over nieuwe muziek, stond hij voornamelijk negatief in de publiciteit. Vervelend voor je dat je je er rot onder voelt, maar nogmaals, bovenstaande reactie is geen reden voor JOU om je aangesproken te voelen, want ik kan niet oordelen over de mensen hier.
Ik voel me absoluut niet aangevallen door jou.
Verder mag ik reageren op de dingen die jij hier verkondigd net zoals iedereen dat mag doen, want dit is een normaal discussietopic. Het is precies of jij je aangevallen voelt, maar soit... Back ontopic R.I.P. Farrah Fawcett
moviemike
-
- 1309 berichten
- 5770 stemmen
Van Yasmine is jammer, maar ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet zo tragisch. Ze heeft er tenslotte zelf voor gekozen om er een eind aan te maken. Voor de familie die achterblijft vind ik het wel erg.
Wanneer is eigenlijk iets tragisch?
Dit is een vrouw die volgens iedereen altijd vol levenslust heeft gezeten en tot begin van dit jaar gelukkig leek te zijn maar plots een 'iets' in haar leven kwijtraakt en zich daardoor op een, misschien, impulsief moment van het leven berooft.
Als iemand met zo'n succesvol en mooi leven ,vanwege een psychologische 'knak' in het hoofd, zich totaal onverwachts de luxe van het leven niet meer gunt lijkt me dat toch wel tragisch en vooral triest.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Yasmine was voor zover ik een beeld over haar heb een gezond persoon die haar leven goed op orde had.
Ik weet niet wat voor problemen ze verder had. Misschien had ze echt een ernstig probleem waar wij allemaal geen weet van hebben. Maar als het werkelijk zo is dat ze voor een liefdesbreuk dan maar meteen zelfmoord gaat plegen, tja......
En dan zeggen ze dat Michael Jackson een labiel persoon was.
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
Yasmine Bleeth?
Verder ken ik geen Yasmines.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Tada.
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
O zij!
Nooit van gehoord. Alhoewel, haar gezicht komt me best bekend voor. R.i.p.
PS: Als Bleeth was overleden had ik het trouwens wel gehoord. Dus zij kon het niet zijn.
DaanVG
-
- 91 berichten
- 396 stemmen
R.I.P Billy Mays (TellSell verkoper, en held.)
mikey
-
- 28989 berichten
- 5141 stemmen
Ik las het op yahoo, nog nooit van Mays gehoord overigens.
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen

LOS ANGELES, California (CNN) -- Gale Storm, whose acting and singing talents earned her three stars on Hollywood's Walk of Fame, died Saturday, according to a Danville, California nursing facility where she was a patient.
Storm was 87.
Her work in movies in the 1940s when she starred in dozens of B-movies -- mostly Westerns -- was great preparation when television became big in the early 1950s, she said.
Her first TV series, "My Little Margie" was a radio show transferred to TV as a summer replacement for "I Love Lucy" in 1952. "I was overwhelmed by the immediate success of it," she said. "During the next four years, millions of people saw the 126 episodes of 'Margie' on TV and listened to separate, live episodes on network radio," Storm said.
Along with film, radio and TV, Storm recorded several top-10 pop hits for Dot Records in the 1950s.
She acted in a few TV episodes in the 1980s, including "The Love Boat" and "Murder She Wrote."
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 berichten
- 5449 stemmen
Als persoon zal Michael Jackon altijd ondoorgrondelijk blijven, maar muzikaal gezien is het een groot verlies. Ik ben wel blij dat zijn hij de voorbije dagen toch vooral herdacht werd voor z'n muziek en z'n prestaties en niet per se voor z'n excentrieke gedrag. R.I.P.
-
- 22407 berichten
- 5077 stemmen
Weer een hoop ontzettend kinderachtige onzin verwijderd.
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
Weer een hoop ontzettend kinderachtige onzin verwijderd.
-
- 22407 berichten
- 5077 stemmen
Weer twee berichten verwijderd. Geen discussie over wat er net verwijderd is starten aub.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4896 stemmen
Tsss, wat een idioot zeg. Het kan 'm allemaal niet zoveel schelen zeker.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat een knuppel inderdaad. Iam great...dat zeg je toch niet? En let op hoe hij hem omschrijft. Als een superster...niet als zijn geliefde zoon. Ook hoe hij het later zegt...my son, Michael...
Doh...natuurlijk gaat dit over Michael.
Maarja, laten we zeker ook niet vergeten dat pa Michael het podium op sloeg dus dan weet je wel wat hij belangrijker vind...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.