• 15.761 nieuwsartikelen
  • 178.094 films
  • 12.213 series
  • 33.984 seizoenen
  • 647.094 acteurs
  • 199.021 gebruikers
  • 9.372.816 stemmen

R.I.P.

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ain't No Sunshine-soulzanger Bill Withers (81) overleden | AD.nl

AD schreef:

Bill Withers is op 81-jarige leeftijd overleden. Dit heeft zijn familie laten weten. De Amerikaanse soulzanger werd bekend met nummers als Lean On Me en Ain’t No Sunshine.

Withers - geboren in West Virginia - brak in de jaren 70 door en scoorde grote hits als Lean on Me, Ain’t No Sunshine, Use Me, Just the Two of Us en Lovely Day. De artiest bracht acht studioalbums uit en heeft drie Grammy Awards op zijn naam staan. Na een muzikale carrière van vijftien jaar vond Withers het genoeg. Hoewel er in de jaren die volgden nog meerdere compilaties verschenen, maakte hij geen nieuwe nummers meer.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Dat is ook wel onwaarschijnlijk jong. Triest.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Arnold Heertje.

Nee, was natuurlijk geen belangrijk man in de filmwereld, maar was wel een belangrijk

man in mijn jeugd.

Arnold Heertje was er altijd, als het ging om moeilijke tijden te verklaren. Hij was de man van toen er geen krant was, toen er geen tv was. Arnold Heertje was er.

Jammer, weer een icoon minder.

thunderball

• 5878 berichten
  • 1414 stemmen

Eén van de meest iconische Bondgirls en de eerste vrouwelijk ster uit de Wrekers, die haar mannetje stond naast John Steed.

Vaarwel, Pussy!

R.I.P.

Brix

• 19677 berichten
  • 5113 stemmen

In Memoriam Honor Blackman

https://imgbb.com/

https://imgbb.com/

Poeha

• 184 berichten
  • 217 stemmen

RIP Honor Blackman. Absoluut een iconische Bondgirl.

Maar ja...94.

Pieter Montana

• 6678 berichten
  • 2286 stemmen

My name is Pussy Galore.

I must be dreaming... RIP

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8280 stemmen

In Memoriam Honor Blackman, de eerste Bondgirl die ik op het witte doek zag....

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 berichten
  • 5448 stemmen

R.I.P. Honor Blackman. Uit de tijd dat The Avengers nog klasse hadden. Maar vooral een iconische Bondgirl. De Bondgirls blijven gemiddeld vrij lang leven, maar ook hun kaars moet helaas ooit doven.

Brix

• 19677 berichten
  • 5113 stemmen

In Memoriam James Drury (85)

Vooral bekend door de hoofdrol in de western TV serie "The Virginian", de op twee na(Bonanza & Gunsmoke) langst-lopende westernserie ooit. (1962-1971, 249 afleveringen)

https://www.imdb.com/name/nm0238628/]James Drury - IMDb

[url=https://ibb.co/PhWq46g[/url]

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Graaf Machine schreef:

Arnold Heertje.

Nee, was natuurlijk geen belangrijk man in de filmwereld, maar was wel een belangrijk

man in mijn jeugd.

Arnold Heertje was er altijd, als het ging om moeilijke tijden te verklaren. Hij was de man van toen er geen krant was, toen er geen tv was. Arnold Heertje was er.

Jammer, weer een icoon minder.

Ik las zijn boeken ook altijd onvrijwillig, Y=C+I blijkt toch een blijvertje in mijn hoofd.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Vaarwel Nobuhiko Ôbayashi. Zat er natuurlijk wel aan te komen...

En ook Bruce Baillie is overleden.

Shaky

• 3736 berichten
  • 13046 stemmen

Human Centipede star Dieter Laser dies aged 78

Ontzettende leuke vent naar zijn fans; altijd in voor een praatje en voor grappen en grollen. R.I.P. Dieter.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12841 stemmen

McSavah schreef:

Vaarwel Nobuhiko Ôbayashi. Zat er natuurlijk wel aan te komen.

Eigenzinnig mannetje, extra jammer omdat hij nog steeds actief was en nog best aparte dingen wist te produceren.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Eigenzinnig mannetje, extra jammer omdat hij nog steeds actief was en nog best aparte dingen wist te produceren.

Labyrinth of Cinema vond ik er wel te veel aan, maar Hanagatami was inderdaad nog erg leuk. Eigenzinnig is hij zeker. Heb verder eigenlijk alleen zijn oudere films gezien. Of wacht The Reason uit 2004 is de laatste voor Hanagatami die ik zag, en dat is wel een van mijn favorieten. Heb Seven Weeks uit 2014 nog klaarliggen, maar toen ik daar laatst even doorheen ging leek me dat niet zoveel. Denk dat ik straks een oudere (tv-)film van hem ga kijken.

Maarten0402

• 802 berichten
  • 533 stemmen

R.I.P Dieter Laser.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

RIP

Stirling Moss

de beste rijder die nooit wereldkampioen Formule 1 werd

Stirling Moss, de beste rijder die nooit F1-kampioen werd, is overleden | Formule 1 | sporza

finalman

• 1767 berichten
  • 1579 stemmen

RIP David Paul, bekend van the Barbarian Brothers. Hij is blijkbaar vorige maand overleden. Ik vernam het net van een vriend. Nergens heb ik het opgevangen in de kranten...

https://www.moviemeter.nl/images/cover/7000/7999.jpg?cb=1491464539

Shaky

• 3736 berichten
  • 13046 stemmen

Brian Dennehy dies at 81

R.I.P. Brian. Ik zag hem altijd bijzonder graag in films en series voorbijkomen.

Quentin

• 10202 berichten
  • 8548 stemmen

Wat een verlies.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Ohnee Brian Dennehy wat verschrikkelijk dit, genoot altijd van deze man. Hij had iets prettigs om hem heen hangen wat ik fijn vind.

Bedankt Dennehy

moviemike

• 1309 berichten
  • 5762 stemmen

R.I.P. Brian Dennehy

stinissen (crew films & series)

• 23440 berichten
  • 76926 stemmen

R.I.P. Brian Dennehy

Querelle

• 6548 berichten
  • 4894 stemmen

In Memoriam Brian Dennehy

Die zag je vroeger echt altijd op televisie, meestal in misdaadfilms, maar soms ook in iets heel onverwachts zoals The Belly of an Architect, Romeo + Juliet en Knight of Cups

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.