• 15.775 nieuwsartikelen
  • 178.104 films
  • 12.217 series
  • 33.988 seizoenen
  • 647.155 acteurs
  • 199.031 gebruikers
  • 9.373.270 stemmen

R.I.P.

zoeken in:

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Lees het nu pas over Eli Wallach. R.I.P. ; meer dan mooie leeftijd, zeker ook omdat hij zo'n beetje tot het eind zijn passie heeft mogen uitoefenen. Erg fijne acteur in o.a. Baby Doll, The Lineup, Magnificent Seven, Misfits, en natuurlijk The Good, the Bad and the Ugly.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Turner Classic Movies (TCM) will remember legendary actor Eli Wallach on Monday, June 30, with an 11-hour marathon featuring five of his performances. The marathon will feature Wallach in such memorable films as “How the West Was Won” (1962), “The Misfits” (1961) and “Baby Doll” (1956), which earned him a BAFTA Film Award and a Golden Globe® nomination.

TCM Remembers Eli Wallach - TV Media Insights

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Querelle schreef:

Ik doe mee met de trend, stoor me al tijden aan rip, ik denk ook niet dat je 'rust' na de dood.

Misschien ook tijd om de topictitel aan te passen?

In memoriam:

Vind ik ook. Goed voorstel. Heb me er altijd aan gestoord. In films (muziek, etc.) leven die mensen toch voort?

Dutchfan

• 1576 berichten
  • 754 stemmen

Brix schreef:

In memoriam : Jacques Bergerac (87) acteur

Jacques Bergerac - IMDb

Naast Hollywood-carriere ook gehuwd geweest met actrices Ginger Rogers (hier) en Dorothy Malone...http://img1.bdbphotos.com/images/orig/2/8/28ry3l33rnphpn3.jpg?kj8as6ye

John Milton

• 24222 berichten
  • 13387 stemmen

Jee, ik lees het nu pas over Wallach, door drukte met verhuizing. Dat zat er inderdaad aan te komen, blijft jammer, maar hij mag inderdaad terugkijken op een lang leven, waar ik eigenlijk veel te weinig vanaf weet. Maar wat een baas.

Verder geef ik zelf ook de voorkeur aan in memoriam , al mag iedereen natuurlijk zeggen wat hij zelf wil.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 berichten
  • 5448 stemmen

Ik had tickets om Bobby Womack eind juli aan het werk te zien in het Openluchttheater Rivierenhof in Deurne (Antwerpen). Het heeft helaas niet mogen zijn. R.I.P. Bobby Womack

thunderball

• 5880 berichten
  • 1414 stemmen

Zie het nu pas...

R.I.P. Eli Wallach.

Heb laatst nog de blu ray van TGTBATU zitten kijken. Hij blijft er fantastisch in en steelt de show.

thunderball

• 5880 berichten
  • 1414 stemmen

It' all over now...

R.I.P. Bobby Womack

starbright boy (moderator films)

• 22407 berichten
  • 5072 stemmen

Womack verdient alleen al een standbeeld vanwege de titelsong van Across 110th Street

Ook overleden is Robert Gardner. Filmmaker uit mijn to see lijst. Staat nog maar een film van op Moviemeter, dus toevoegliefhebbers, ga je gang.

Robert Gardner Dies at 88; Filmed Cultural Practices - NYTimes.com

tommykonijn

• 5139 berichten
  • 2356 stemmen

Ik ben ook laat, maar R.I.P. Eli Wallach. Sublieme rol in The Good, The Bad & The Ugly. Ik wil best nog wat meer van hem zien. Ik heb hem verder nog wel eens in bijrolletjes in The Holiday en The Ghost Writer gezien, maar niet meer in een hoofdrol.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

John Milton schreef:

Jee, ik lees het nu pas over Wallach, door drukte met verhuizing.

Is je huis te klein geworden door het verzamelen

John Milton

• 24222 berichten
  • 13387 stemmen

dat was het al

Maar ik wilde weer terug naar de beschaving! Lexmond was net even te rustig, Woerden is beter!

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

RIP Bobby Womack (held!) en Robert Gardner.

jarno1975 (moderator series)

• 10971 berichten
  • 2790 stemmen

Gisteren is regisseur Paul Mazursky op 84-jarige leeftijd overleden.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

jarno1975 schreef:

Gisteren is regisseur Paul Mazursky op 84-jarige leeftijd overleden.

Ach de man met zelfmoordneigingen in 2 Days in the Valley. Ik wist niet eens dat hij ook regisseur was. R.I.P.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

RIP Bob Hastings en Paul Mazursky.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

RIP Paul Mazursky

Een naam die ik vaak tegenkom, maar waarvan ik de bekendste (beste?) films als Unmarried Woman en Harry and Tonto nog niet zag. Vooral al een tijd benieuwd naar die laatste.

Is zo'n jaren 70 naam als Hal Ashby, Herbert Ross en Henry Jaglom.

Dutchfan

• 1576 berichten
  • 754 stemmen

Acteur Michael Burrell,best bekend door de film "The Wall",waarin hij de hoofdonderwijzer speelde is op 77 jarige leeftijd overleden

http://www.huntspost.co.uk/polopoly_fs/1.3668652.1404396520!/image/image.jpg_gen/derivatives/landscape_490/image.jpg

Naast "The Wall"was hij ook nog te zien in de Britse soap "Eastenders"A Tale of Two Cities (met Kenneth More) en Les Miserables met Anthony Hopkins.

IMDB: Michael Burrell - IMDb

Dutchfan

• 1576 berichten
  • 754 stemmen

Kindersterretje uit de jaren 50/60 van de vorige eeuw,TERRY BURNHAM is op 64 jarige leeftijd overleden.

Zij was vorig jaar overleden,maar het is nu pas bekend gemaakt.

Burnham was het best bekend uit films als:"Imitation of Life (1959) en TV-series uit die tijd:

IMDB: Terry Burnham - IMDb

http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02779/Juanita-Moore_2779545b.jpg

Blonde Terry Bunham met Lana Turner & Juanita Moore in "Imitation of Life (1959)

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Zo. Ik wist niet dat hij kanker had. Heftig wel.

tattoobob

• 8198 berichten
  • 2563 stemmen

Fijne man om naar te kijken in zijn programma,s......zonde!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Onverwacht, als in ik wist niet dat hij strijd aan het leveren was tegen deze ziekte. R.I.P.

Brix

• 19677 berichten
  • 5114 stemmen

In Memoriam: Dick Jones (87) acteur, o.a. in vele westerns, maar ook de stem van Pinocchio (Disney 1940)

http://i59.tinypic.com/5y9enm.jpg

Dick Jones in de TV serie Buffalo Bill Jr. (1955-'56)

Dickie Jones - IMDb

starbright boy (moderator films)

• 22407 berichten
  • 5072 stemmen

Alle originele Ramones zijn dood nu.

PEN15

• 1281 berichten
  • 637 stemmen

Al bijna drie maanden geleden gebeurd, maar wellicht wilt u het weten:

James Brian Hellwig overleden op 4 april laatstleden

beter bekend als:

http://gymflow100.com/wp-content/uploads/The-Ultimate-Warrior-Dead-At-The-Age-Of-54.jpg

Hij was oorspronkelijk bodybuilder, vandaar zijn imposante spierpartijen, voordat hij bekend werd bij amerikaans worstelen. Hij werd daar in korte tijd nog populairder dan Hulk Hogan. Hellwig overleed onverwacht nadat hij op straat vlakbij een hotel in elkaar zakte. Een autopsie heeft aangetoond dat de voormalig worstelaar stierf aan een hartaanval veroorzaakt door een hart-en vaatziekte. Hij werd 54 jaar oud. Drie dagen eerder werd hij nog opgenomen in de WWE hall of fame.

weer en oude icoon minder.. RIP

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.