- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 berichten
- 2790 stemmen
Doodsoorzaak is nog niet bekend. Het management heeft alleen laten weten dat hij is overleden.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Ik ben in shock.... RIP Rik Mayall, ik heb gisteren nog samen met mijn dochter de DVD box van Bottom gekeken en we lagen samen in een deuk...Vanavond stond seizoen twee op het programma. Voor mij voor minstens de twintigste keer, voor mijn dochter voor het eerst.
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8280 stemmen
Shit! Geweldig in de al genoemde sitcoms, maar ook in Filthy, Rich & Catflap.
R.I.P. Rick Mayall.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5072 stemmen
RIP Rick Mayall Toch schrikken.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Bah bah... ik kon als klein kind weliswaar niks van de Engelse taal begrijpen, maar de poep en pies humor van Bottom vond ik toen al hilarisch, en nog steeds...
RIP Rik!
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Wat een klote nieuws zeg, dit vind ik echt erg.
Rik Mayall & Adrian Edmondson spelen samen voor mij echt de sterren van de hemel in de
serie Bottom (hilarisch & verveeld nooit) hij zal van mijn kant dan ook erg gemist worden.
R.I.P. Rik Mayall.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Vanaf mijn vakantieadres toch nog even een R.I.P. reactie. Mijn nick verwijst naar zijn geweldige Blackadder personage: Lord Flashheart. Erg triest dit bericht.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Adrian Edmondson's reactie op het overlijden van Rik Mayall
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Mooi bericht, vooral de laatste alinea.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Mee eens, die laatste alinea deed het hem. RIP voor meneer Mayall. Een legende en een genius in zijn soort. Waar de wereld dacht dat Monty Python komedie een nieuw absurdistisch karakter had gegeven dat niet meer te overtreffen viel, kwam daar meneer Mayall met zijn Young Ones en Bottom. Altijd een fan van deze man geweest. God hebbe zijn ziel.
thunderball
-
- 5879 berichten
- 1414 stemmen
R.I.P. RIck Mayall.
Erg grappige vent. Ik keek graag naar The Young Ones en vooral Bottom. Die humor met grof geweld en vernielhumor vond ik altijd ontzettend hilarisch.
Ik herinner mij ook nog een serie waarin hij een doortrapte Engelse politicus speelde, genaamd Alan B'stard, maar iedereen noemde hem natuurlijk Bastard! Ook erg hilarisch!
In een Sneak zag ik ooit de film Guest House Paradiso met zijn maatje Adrian Edmondson en uiteraard met dezelfde vernielhumor.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
RIP Mayall. Bottom, Young Ones en ook nog Blackadder... Wie is er niet groot mee geworden...
Dutchfan
-
- 1576 berichten
- 754 stemmen
Actrice MARTHA HYER is op 89 jarige leeftijd overleden.
Martha Hyer was in 1958 genomineerd voor een Oscar als beste bijrol-actrice in de film :"Some Came Running".waarin ze tegenover Frank Sinatra te zien was.
http://www.nndb.com/people/263/000130870/martha-hyer-1-sized.jpg
Hyer begon haar Filmcarriere begin jaren 40 in B-Westerns.
Daarna was ze in meer dan 100 Films en TV-series te zien.
Films als "Sabrina" met Audrey Hepburn tot Abbott en Costello-films.
http://3.bp.blogspot.com/_OQmEa5OKyOI/SJ9mhNwpBMI/AAAAAAAAGH4/Yw_npnoWOIw/s400/HyerBDay03.jpg
Wikipedia: Martha Hyer - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
IMDB: Martha Hyer - IMDb
http://4.bp.blogspot.com/_OQmEa5OKyOI/SJ9mhF7WDqI/AAAAAAAAGIA/Ggim3YfZutQ/s400/HyerBDay04.jpg
http://1.bp.blogspot.com/_OQmEa5OKyOI/SJ9mhDHDsQI/AAAAAAAAGHw/G1sWqtzp-hs/s400/HyerBDay02.jpg
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Martha Hyer R.I.P.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
In memoriam Martha Hyer
Brix
-
- 19677 berichten
- 5114 stemmen
Zou je inderdaad zo kunnen stellen, al is dat eigenlijk om een andere reden zo.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
RIP Mayall. Bottom, Young Ones en ook nog Blackadder... Wie is er niet groot mee geworden...
Ik eerlijk gezegd. Ik ga verder: van Bottom heb ik nog nooit gehoord en Young Ones is zoiets waarvan ik de titel ken, maar wat is het ook alweer? Wel ooit eens een verdwaalde aflevering gezien van Blackadder, maar te lang geleden om daar specifiek iets van te herinneren, waaronder wie Mayall was. Volgens mij de eerste keer dat ik er zo veel aandacht in de media besteed wordt aan iemands overlijden, terwijl ik er nooit van gehoord had. Tv is kennelijk nog een groot gat bij mij. Ben wel benieuwd geworden, want die humor zou me wel eens kunnen liggen. Rust in vrede.
Hyer ken ik wel, van haar rol in Some Came Running. R.I.P.
Eraser2
-
- 387 berichten
- 922 stemmen
Rust zacht Mayall. Bottom heb ik compleet op dvd en ik kan daar nog steeds heel erg van genieten!
John Milton
-
- 24222 berichten
- 13387 stemmen
Ik eerlijk gezegd. Ik ga verder: van Bottom heb ik nog nooit gehoord en Young Ones is zoiets waarvan ik de titel ken, maar wat is het ook alweer? Wel ooit eens een verdwaalde aflevering gezien van Blackadder, maar te lang geleden om daar specifiek iets van te herinneren, waaronder wie Mayall was. Volgens mij de eerste keer dat ik er zo veel aandacht in de media besteed wordt aan iemands overlijden, terwijl ik er nooit van gehoord had. Tv is kennelijk nog een groot gat bij mij. Ben wel benieuwd geworden, want die humor zou me wel eens kunnen liggen. Rust in vrede.
Hyer ken ik wel, van haar rol in Some Came Running. R.I.P.
Blackadder is vanaf seizoen 2 echt geniaal! Highly recommended!
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Dus toch een hartaanval voor Rik. Tragisch.
RIP Martha Hyer en Ruby Dee. Zij hebben gelukkig langer van het leven mogen genieten.
Fijn idee dat mw. Dee nu weer bij haar grote liefde Ossie Davis is.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik wist niet dat Ruby Dee al 91 was. Goede actrice, op basis van de paar rolletjes die ik van haar zag. Rust in vrede.
Dutchfan
-
- 1576 berichten
- 754 stemmen
Actrice CARLA LAEMMLE die te zien was in klassiekers "The Phantom of the Opera (1925) & Dracula (1931) is op 104 jarige leeftijd overleden.
http://www.trbimg.com/img-539b8a25/turbine/la-la-et-the-carla-laemmle-05-jpg-20140613/450/9x16
Dutchfan
-
- 1576 berichten
- 754 stemmen
Actrice VERONICA LAZAR is overleden op 76 jarige leeftijd.
Lazar maakte haar debuut naast Marlon Brando in "Last Tango in Paris"
Daarna in "Luna (1979), The Sheltering Sky (1990), Besieged (1998) en "Me and You (2012) The Beyond (1981) Identification of a Woman (1982).
http://www.wearysloth.com/Gallery/ActorsL/10028-1604.jpg
Lazar was 20 jaar gehuwd (tot zijn dood in 1986) met de acteur Adolfo Celi ,die het best bekend is als de schurk met het ooglapje uit de James Bond-film "thunderball"
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
RIP Carla Laemmle (oud!) en Veronica Lazar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.