• 17.761 nieuwsartikelen
  • 183.710 films
  • 12.700 series
  • 35.090 seizoenen
  • 658.698 acteurs
  • 200.830 gebruikers
  • 9.500.759 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:

SammyK

• 58 berichten
  • 534 stemmen

Graaf Machine schreef:

(quote)

Gelijk even gekeken, hij wint inderdaad nog meer dan ik dacht. Wat dat betreft blijf ik bij mijn eerdere uitspraak. Fijn dat hij niet meedoet, jammer dat hij niet meedoet. Ik houd wel van dit soort veelwinnaars. Er komen tijden dat we naar zo'n fenomeen terug gaan verlangen. De laatste keer dat een wielrenner zo dominant in vrijwel alle aspecten van het fietsen was, dat was toch Merckx. Zelfs Hinault niet, die was toch minder in het eendaagse-werk.

Daarom dat ik ondanks de grote dominantie tock grote fan ben van Pogi. Dit is een renner die ik waarschijnlijk maar 1 keer zal meemaken in mijn leven, daarom wil ik deze momenten koesteren.

Het tijdperk Merckx heb ik helaas niet meegemaakt, daar ben ik veel te jong voor. Als Belg zijnde zal ik dat eeuwig jammer vinden.

Graaf Machine

• 10394 berichten
  • 1585 stemmen

SammyK schreef:

(quote)

Daarom dat ik ondanks de grote dominantie tock grote fan ben van Pogi. Dit is een renner die ik waarschijnlijk maar 1 keer zal meemaken in mijn leven, daarom wil ik deze momenten koesteren.

Het tijdperk Merckx heb ik helaas niet meegemaakt, daar ben ik veel te jong voor. Als Belg zijnde zal ik dat eeuwig jammer vinden.

Ja, zelfs ik ben te jong voor Merckx. Kom uit '68. Eigenlijk begon het wielrennen bij mij halverwege het tijdperk Hinault. Vandaar ook mijn grote voorliefde voor Fignon, die toen ook begon. En ik houd wel van enfant terribles in de sport.

Verder kijk ik enorm uit naar komend WK. Er kan ook zomaar een outsider met de titel aan de haal gaan. Zo'n wedstrijd kan altijd onvoorspelbaar verlopen.

SammyK

• 58 berichten
  • 534 stemmen

Graaf Machine schreef:

(quote)

Ja, zelfs ik ben te jong voor Merckx. Kom uit '68. Eigenlijk begon het wielrennen bij mij halverwege het tijdperk Hinault. Vandaar ook mijn grote voorliefde voor Fignon, die toen ook begon. En ik houd wel van enfant terribles in de sport.

Verder kijk ik enorm uit naar komend WK. Er kan ook zomaar een outsider met de titel aan de haal gaan. Zo'n wedstrijd kan altijd onvoorspelbaar verlopen.

Ik kom uit '89 dus ben opgegroeid in het Armstrong tijdperk. Over Fignon heb ik al veel gehoord en gezien in documentaires. Dat leek me een heel speciaal geval haha, kan me goed inbeelden dat je hier wel fan van was. En natuurlijk die onvergeetelijke Tour van 89...

Graaf Machine

• 10394 berichten
  • 1585 stemmen

De Wereldschaakbond, FIDE, heeft een nieuwe President. Timur Turlov is de naam. Voormalig Rus, maar nu Kazak. En natuurlijk Steenrijk.

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor er schandalen gaan beginnen, maar dat die gaan beginnen lijkt me evident. Die bond is nog zieker en corrupter dan de FIFA.

Graaf Machine

• 10394 berichten
  • 1585 stemmen

Prachtige koers bij wk dames. Hup Vollering !!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.