• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.000 films
  • 12.205 series
  • 33.974 seizoenen
  • 647.001 acteurs
  • 198.993 gebruikers
  • 9.371.211 stemmen

Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)

zoeken in:

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Ik ben niet iemand die graag een Microsoft product aanprijst, maar naast het briljante HitmanPro is de nieuwe antispyware van Microsoft een goed programma.

http://www.microsoft.com/nethe...

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ik hoorde gisteren juist dat ook menig persoon juist zijn PC naar de filistijnen was door hitmanpro.

Maar zelf ben ik er tot nu toe ook alleen maar positief over.

its my life

• 200 berichten
  • 0 stemmen

Nieuw virus op kazza.

Jammer voor de makker dat ik winmx gebruikt

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

En dat is volgens jou virusvrij?

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

EmDee schreef:

Hitman Pro 2 is nu verkrijgbaar!

En het is zeer aan te raden om de oudere versie weg te mikken en deze nieuwe versie te gebruiken. Deze nieuwe versie vind namelijk een heleboel rommel die de oude versie niet vond.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

'Nieuwe' versie. Hitman Pro 2 is al sinds februari verkrijgbaar.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

anti spyware van Microsoft (nota bene) schijnt het beste te zijn van alle spyware programma's... ik werk er al een weekje mee! bevalt prima!

PS nog gratis ook! Hou we je registratiecode bij de hand. Die heb je nodig om dit te downoaden!

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Inderdaad een goed programma, het scant alles en vindt alles, en verwijderd geen belangrijke bestanden, wat andere antispyware programma's nog wel eens willen doen.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Van Hitman Pro 2.0 krijg ik deze melding:

"Uw versie van Ad-Aware wordt niet langer ondersteund door de ontwikkelaar ervan. Hitman Pro vereist minimaal Ad-Aware SE."

Betekent dit, dat ik Ad-Aware eerst apart moet downloaden en installeren? Ik dacht namelijk dat Hitman dat zelf deed

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Bij mij heeft Hitman 2 dat idd zelf allemaal opnieuw gedownload bij het installeren.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Ik heb vandaag een CD van mij op mp3-vorm (320 kb/ps) op m'n computer gezet, omdat mijn computer geen audio van CD's aankan.

Sommige nummers kraken enorm, het klinkt precies als een kookwekker die door het hele nummer tikt. Zoooo irritant.

Waar ligt dit aan? Geluidskaart lijkt me van niet, is 1.5 jaar oud en doet het voor de rest prima. Boxen ook niet, die zijn zo'n 2 maanden oud, en nooit misbruikt. Lijkt mij dat het gewoon puur aan die MP3's liggen. Is dat gekraak schadelijk voor die boxen?

cornelis

• 4744 berichten
  • 681 stemmen

Gokje: waarschijnlijk heb je te maken met een beveiligde CD. Die kunnen op de meeste computers niet worden weergegeven en bij enoderen ontstaan tikken en vervorming.

In principe zou er ergens op de hoes van de CD vermeld moeten staan dat er een kopieerbeveiliging is toegepast, en meestal staat er dan bij dat de CD niet op (alle) PC's afspeelbaar is.

Dikke kans dat je een willekeurige onbeveiligde audio-CD wel gewoon kan afspelen.

Als je er een poosje op Googlet, zul je wellicht manieren vinden om die kopieerbeveiliging te omzeilen, maar dat is niet zonder meer legaal.

Digitale ticks (hele harde kortstondige tikken) _kunnen_ bij een langdurig hoog volume in principe analoge componenten in je keten vernielen (incl je speakers). Maar niet zo 1,2,3. Sowieso is het lastig luisteren zo, lijkt me.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Aah, erg bedankt Cor. Zou goed kunnen dat dat inderdaad de oorzaak is. Toch wel merkwaardig aangezien sommige nummers geen getik hebben.

Die CD heb ik trouwens gedownload. (is in dit geval precies hetzelfde als rippen, aangezien ik zelf in het bezit ben van de CD)

Ik zal dan eens aan mijn broer vragen of hij hem wil rippen...

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Bij mij doen bepaalde dingen op internet het niet goed. Bijvoorbeeld iets kiezen met zo`n schuifbalk, sommige menu`s worden niet weergegeven en op de meeste sites doen de zoekfuncties het niet.

Weet iemand of dit door een door een virus komt ??

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Effe een vraagje: welke site is dat ook alweer, waar je kunt zien of een bepaalde site valide geprogrammeerd is?

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Gracias .

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

cornelis schreef:

Gokje: waarschijnlijk heb je te maken met een beveiligde CD.

Hoewel het niet staat aangegeven op de CD, is het wel zeker. Diezelfde tikken van die download komen ook weer voor in mijn rip. Ontzettend irritant, maar het is niet anders.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Hebben meer mensen het probleem dat je vensters maar niet kan afsluiten via de taakbalk? (rechtermuisknop > Sluiten)

Nou ja, probleem... Het is vervelend.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Bij mij worden internet pagina's niet goed weergeven, zo krijg ik hier op mm bijvoorbeeld niets te zien als ik een film wil zoeken, en gebeurd er niets als ik mijn stem heb geselecteerd bij een film. Weet iemand hoe dit komt of de oplossing ??

Leno

• 5921 berichten
  • 4399 stemmen

Ik heb een computerprobleem m.b.t. outlook.

Voor Outlook gebruikers waarschijnlijk een simpele vraag, maar ik kom er niet uit. Ik ben overgestapt van Express naar de gewone Outlook. Nu heb ik meerdere emailaccounts, de verschillende mails hiervan worden bij elkaar gegooid, terwijl ik twee aparte "postvak in" wil hebben. Hoe krijg ik dat voor mekaar, kan iemand mij dat aangeven? (die help functie snapt mij niet )

Leno

• 5921 berichten
  • 4399 stemmen

Probleem opgelost. Je moet dan met aparte profielen werken, aan te geven via configuratiescherm -> post. Iedere keer als Outlook start wordt er gevraagd naar je gewenste profiel. Niet ideaal, maar Outlook Express komt simpelweg tekort op andere punten.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Uiterst merkwaardig. Ik heb laatst een oud DOS-computerspel geïnstalleerd en elke keer als ik het speel, dan is daarna (na restart of computer weer aan) mijn klokje weer verkeerd. Dit is geen toeval, weet iemand de oorzaak?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Een oud DOS-computerspel.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Is dat geen contaminatie?

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

kappeuter schreef:

Een oud DOS-computerspel.

Dat zal zeker wel de oorzaak zijn, maar toch wel erg vreemd. Ik speel dit spelletje al jaren en het heeft altijd goed gedraaid. Gaf nooit problemen.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Rujar schreef:

Is dat geen contaminatie?

Tevens een pleonasme, 'een DOS-spel' had volstaan

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Raar zeg, ik kreeg een paar dagen terug ineens 25 MB voor mijn Hotmail-account, en nu staat hij op 250 MB. Dat hoort zo neem ik aan? Van mij hoeft dat allemaal niet hoor, ik heb aan 1 MB eigenlijk al genoeg.

T.O.

• 2414 berichten
  • 2792 stemmen

En dan ook nog eens klagen

Ik moest allemaal ingewikkelde handelingen uitvoeren voordat ik zoveel ruimte kreeg.

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Raar, ik kreeg het ook opeens volgens mij.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.