- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
happie
-
- 6234 berichten
- 426 stemmen
Deze partij heeft wel wat hoor. Wat laten ze elkaar toch in leven.
(verwijderd)
-
- 1480 berichten
- 0 stemmen
Heerlijke overwinning! Pff, zweethanden zoals de commentator ook al had.
Jammer dat Taylor niet boos wegloopt met zn pipo gedrag.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Ik had 't eerlijk gezegd niet meer verwacht na die 3-3.
Nu tegen Norris!
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Jammer, maar geen verrassing. Mooi voor Jelle, maar dat gedoe dat hij DE Taylor verslagen heeft, is niet zo. Phil is al het hele jaar uit vorm. Norris is ook te pakken. Ze maken het Anderson zo wel heel makkelijk.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Ben jij als Nederlander nou serieus voor die kwal?
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ja, al jaren. Zou je nu toch wel moeten weten. Ik ben niet automatisch voor de Nederlander. Maar Jelle heeft het verdiend. Knap teruggekomen, maar Phil had dat nooit mogen weggeven natuurlijk.
(verwijderd)
-
- 1480 berichten
- 0 stemmen
Hoe kan Phil Taylor sympathie opwekken bij een Nederlander? Niet cynisch bedoeld.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik was in 2007 ook niet voor Barney. Taylor was de sloper toen Mike dat nog lang niet was. Geen genade. Alleen zo goed is hij helaas niet meer. Hoe sporters persoonlijk zijn, boeit me niet zo. Ik vind Barney dan weer een arrogante kwal. Maar als je zo veel hebt gewonnen als Taylor en Barney, snap ik dat wel. Goed interview van Jelle achteraf trouwens. Alleen die Koert Westerman moet niet zo overdreven doen, want dit was geen verrassing.
Joy4ever
-
- 4610 berichten
- 1833 stemmen
Alleen die Koert Westerman moet niet zo overdreven doen, want dit was geen verrassing.
Klopt. Iedereen wist dat Klaassen dit zou gaan winnen, enkel met hoeveel was de vraag. Wat dat betreft wel een verrassing dat Taylor maar liefst drie sets pakte.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ben jij als Nederlander nou serieus voor die kwal?
Gelukkig is Jelle Klaasen van onbesproken gedrag 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Voor sportmoment van het jaar kan ik maar moeilijk kiezen tussen Dumoulin op de Alto Puig en Dafne op de 200 meter, beiden meters kippenvel. Toch maar de laatste, want op het allerhoogste podium.
Kan al met al niet wachten op Rio 
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Ik ga voor Dumoulin, in dat sportmoment zat echt alles.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
die twee springen er wel duidelijk bovenuit, maar inderdaad Schippers heeft nog wat meer allure..
ook nogal zuur dat ik beide momenten niet live heb kunnen zien.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat een geniaal WK darts is het tot nu toe zeg. Heb Taylor-Klaasen ook helemaal afgekeken, ook al ging mijn wekker vanmorgen weer om 7 uur af. Maar het was het waard met dat bizarre, schitterende einde. Lekker van die arrogante zak gewonnen, die overigens bij vlagen nog prachtige dingen liet zien, maar wel erg vaak hard faalde zeg.
AHWA wel een beetje flauw dat de media van jou niet lyrisch mogen zijn. Taylor won het WK van 2013 gewoon nog en wordt gezien als de beste darter ooit. Niet doen alsof hij er plots niks meer van kan en dat elke zege op hem als normaal mag worden gezien. Klaasen wordt overigens ook niet als een werelddarter gezien, dus dat maakt de prestatie nog knapper.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik zei alleen dat het geen verrassing was. Als je naar beide rondes van Taylor en Klaasen gekeken hebt, heb je gezien dat Klaasen beter in vorm was en Taylor juist niet. Totaal niet. Niet zoals hij kan spelen. Het is knap van Jelle dat hij wint, want je moet goed spelen om Phil te verslaan, maar het is niet zo'n grote verrassing als Barney - MVG. Phil is al tijden kwetsbaar en niet meer zo dominant als hij ooit was. Eigenlijk al sinds zn overstap van pijlen niet meer. Maar goed, hij ligt in scheiding, heeft zn moeder dit jaar verloren, en wordt ook ouder terwijl het dartschema steeds voller wordt. Dat speelt ook mee. Maar snap het chauvinisme van Westerman wel, hoor. Hij speelt een beetje de onwetende tegenhanger van de analist. Overigens wel +1 voor Micha Krajicek. Had haar bijna niet herkend. Leuke meid.
happie
-
- 6234 berichten
- 426 stemmen
Ja de kleine Kraaij zag er inderdaad goed uit. Niks mis mee.
Overigens wel eens dat het niet meer de Taylor van weleer is. Neemt niet weg dat het nog altijd knap is van Klaassen, die gewoon een prima niveau heeft, die hij ook moet halen tegen Norris, want dat blijft een prima darter.
Prognose ik zeg. Smith vs Lewis en Wade vs Klaassen.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
happie Denk jij dat Wade van Anderson zal winnen? Dat zie ik niet gebeuren, hoor. Over 9 sets? Ik ben benieuwd of Wade dat niveau volhoudt. Smith wint denk ik wel van Barney omdat zijn WK eigenlijk al gespeeld is
, en Wright wint denk ik van Lewis.
Ik denk:
Smith-Wright, Anderson-Klaasen, Anderson-Wright, Anderson.
happie
-
- 6234 berichten
- 426 stemmen
AHWA Ik ga er bij Anderson dan vanuit, dat hij minder is op zijn dubbels. Gooit hij die wel, zoals tegen van de Voort, dan geef ik Wade geen kans. Ik gun het Wade ook wel. Lewis vs Wright word wel een mooie pot.
Ik zou Barney ook nog wel een stuntje gunnen Door het wk te winnen.
happie
-
- 6234 berichten
- 426 stemmen
Overigens respect voor hoe Kobe overal word uitgezwaaid. Vannacht ook weer in Boston.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Klaasen nog niet scherp. Had beste kansen om de eerste set te winnen ipv te verliezen.
Edit: Het is ook weer een geweldige wedstrijd zeg. Norris kwam 3-1 voor, maar Klaasen vecht zich weer terug tot 3-3.
Joy4ever
-
- 4610 berichten
- 1833 stemmen
Klaasen, wow! Net op tijd maar daardoor ook errug lekker!!
YES!!!!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Snelle Jelleeeeee! Halve finale WK!
Wat een waanzinnige wedstrijd was dit zeg. 3-1 en 4-3 achter en je dan zo weer oprichten.
Gruwelijk leuk WK.
Joy4ever
-
- 4610 berichten
- 1833 stemmen
Ik heb verder niks tegen Anderson maar ik ben straks toch echt voor Wade. Vind ik een mooi figuur. Lekkere vriendin heeft ie ook. Hopen op weer een mooie pot!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb verder niks tegen Anderson maar ik ben straks toch echt voor Wade. Vind ik een mooi figuur. Lekkere vriendin heeft ie ook. Hopen op weer een mooie pot!
Anderson is de wereldkampioen, dus ik ben voor Wade. Tenminste, voor mijn gevoel maakt Klaasen morgen meer kans tegen hem. Al vind ik Klaasen mentaal zo sterk dat hij iedereen kan breken.
alexander038
-
- 958 berichten
- 1295 stemmen
Snelle Jelleeeeee! Halve finale WK!
Wat een waanzinnige wedstrijd was dit zeg. 3-1 en 4-3 achter en je dan zo weer oprichten.
Gruwelijk leuk WK.
Superspannend WK dit
drie geweldige wedstrijden achterelkaar met de nederlanders!
Nu Barney nog vanavond voor de vierde...
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ja, het leukste aan Wade is Sammi Marsh. Wade is vrij saai om te zien spelen. Het ziet er altijd uit als werkdarts bij hem. Anderson zorgt voor meer flair, maar ik denk dat Klaasen meer kans maakt tegen Wade dan tegen Anderson.
happie
-
- 6234 berichten
- 426 stemmen
Sammi Marsh 
Voor Barney word het een lastige pot. Smith is een supergroot talent. Als hij zijn niveau weet vast te houden, dan wint ie hem. Met Barney weet je het helaas nooit.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.