- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Had na die inzinking niet meer verwacht dat Vettel de eerste plek in het wk nog zou heroveren. Hopelijk lukt het dit jaar eindelijk weer eens...
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Als je favoriet wint is het altijd wel leuk maar nog liever zie ik een spannende race, 3 DRS zones en zelfs geen fatsoenlijke poging om in te halen. Dat probleem van aero en dirty air is er al lang, wie heeft er toch in godsnaam belang bij dat dit in stand wordt gehouden? En dan zoveel soorten bandentypes (allemaal soft deze race maar dan hyper, ultra en super en ze klaren het allemaal in 1 pitstop). Kan het terug simpel worden gemaakt mechanische grip, zacht, medium en harde banden. Nu is het enige spannende de kwalificatie en de start. Op naar dat tornooi van die sport waar er niet mag over worden gepraat hier dan maar...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Niet te doen dit op Ziggo. Er zitten 4 (!) man in die studio die allemaal (!) 'voorspellen' dat 'Max' deze wedstrijd gaat winnen (nog net niet op zijn sloffen). Wat een farce.
Ga dan meteen in een worteltjespak zitten.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Kan ik me voorstellen, alexspyforever, maar ik sta inmiddels al 11 jaar droog dus zolang Ferrari wint mogen ze de races wat mij betreft schriftelijk afdoen. 
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Niet te doen dit op Ziggo. Er zitten 4 (!) man in die studio die allemaal (!) 'voorspellen' dat 'Max' deze wedstrijd gaat winnen (nog net niet op zijn sloffen). Wat een farce.
Het ging ook direct allemaal weer over Max. Ze hadden volgens mij niet helemaal door dat Vettel heeft gewonnen.
En ze blijven het maar afdoen als een wereldprestatie. Alsof die jongen in een Williams met twee wielen naar het podium is gereden.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Kan ik me voorstellen, alexspyforever, maar ik sta inmiddels al 11 jaar droog dus zolang Ferrari wint mogen ze de races wat mij betreft schriftelijk afdoen.
Toch vind ik niet dat je als Ferrari supporter te klagen hebt, ze waren er verschillende malen dichtbij en als Alonso had gewonnen had ik het ook wel leuk gevonden. Ze zijn vrijwel constant top 3, ze hebben veel slechtere tijden gehad en dan moeten we al terug pre Schumacher periode of zo.
De meerderheid supportert al voor Ferrari Italiaan of niet, er zal wel iets zijn dat ik niet zie wat die fans wel aanspreekt.
Ik snap wel Ferrari is de oudste, mythisch en zo maar ook erg zeurderig (nu goed dat zijn alle teams die aan de top staan als het niet naar hun zin gaat). Maar ook hoeveel jaar is het al bij Ferrari dat 1 rijder een pak beter is dan de ander, zo win je geen constructeurstitel (tenzij je een dominante wagen hebt). Zet toch eens 2 rijders in je team die er allebei voor kunnen en mogen gaan. Kimi bleek vandaag alweer waardeloos in het afsnoepen van punten van concurrenten. Wereld van verschil bij Mercedes en Red Bull waar er duidelijk geen voorkeursbehandeling is. Als ik weer het Ferrari team pre 1996 te zien krijg ga ik misschien wel weer eens willen applaudisseren voor hen, maar op deze manier vind ik ze een team met weinig lef en ballen.
Dat gezegd zijnde supporters van Williams die hebben reden tot klagen. En ook McLaren fans zullen zich afvragen of dit ooit nog goed gaat komen...
IH88
-
- 9763 berichten
- 3190 stemmen
Gelukkig kan ik een aardig woordje Duits. Ik kijk de laatste tijd de formule 1 gewoon op de publieke omroep van onze Duitse vrienden. Wat een verademing. Ik heb Ziggo Max er ook afgegooid (heb KPN dus het is niet gratis), zeker nu het voetbalseizoen is afgelopen.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Die Werbung alleen... En RTL Duitsland is niet in HD via KPN.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Wie juicht nu voor een tweede plek?
Maar heb je dan niet gejuicht iedere keer dat een Ferrari een race won ook al wonnen ze niet de wereldtitel? Ik denk dat bepaalde teams die toch geen kans maken op een overwinning heel zeker gaan juichen voor een tweede of derde plek. Als Ferrari uiteindelijk wint ok, maar eerst en vooral wil ik terug spannendere races, dit was echt vreselijk (en de races ervoor waren op China na ook niet om over naar huis te schrijven).
Gelukkig hoef ik voorlopig nog niet te betalen om F1 te zien (kijk op de Waalse zender RTBF), ik zou het meteen hebben afgezegd na zulke saaie races (HD had hier ook geen flikker aan veranderd). Misschien hadden ze de grid girls toch moeten behouden 
kos
-
- 46726 berichten
- 8880 stemmen
Het ging ook direct allemaal weer over Max. Ze hadden volgens mij niet helemaal door dat Vettel heeft gewonnen.
En ze blijven het maar afdoen als een wereldprestatie. Alsof die jongen in een Williams met twee wielen naar het podium is gereden.
Jullie zijn nieuw bij de NL sportverslaggeving??
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Maar heb je dan niet gejuicht iedere keer dat een Ferrari een race won ook al wonnen ze niet de wereldtitel?
Ja, net als dat ik juich wanneer Ajax wint. Maar als de concurrent vervolgens kampioen wordt, blijf je met een kater achter.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ja, net als dat ik juich wanneer Ajax wint. Maar als de concurrent vervolgens kampioen wordt, blijf je met een kater achter.
Lol en ik maar denken gezien je username dat je een fervente supporter was van PEC Zwolle
Pecore
-
- 923 berichten
- 1691 stemmen
Dan zou er de afgelopen seizoenen wel meer te juichen zijn geweest.
gauke
-
- 9852 berichten
- 13069 stemmen
ik las net dat 'mister slapjanus' op het grastennistoernooi van Rosmalen heeft verloren van de nr. 181 van de wereld.

happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Tomic is in normale doen en als hij ervoor wil gaan wel beter dan Haase. 181 is te laag voor hem. Veel problemen gekend in 2017 daar is zijn vrije val ingezet, maar hij was gewoon een top 20/30 speler. Waar hij ook gestaan heeft. Alleen in zijn kop zit het niet altijd lekker.
De line-up van Rosmalen bood wel perspectief voor Haase om heel ver te komen.
Het was bijltjesdag in het enkelspel voor de Nederlanders. Nu alleen Kiki nog, maar ja Kiki en gras...... en laatst nog verloren van Mertens op haar favoriete ondergrond.
Federer kan deze week ook weer de nummer 1 positie overnemen. Nog 2 wedstrijden winnen.
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Is er iemand opgevallen dat er vorige week en deze week (en misschien ook in de toekomst) geen darten op tv komt? Ook wordt er niks meer op facebook rtl 7 darts gepost. Het is doodstil. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14602 berichten
- 4557 stemmen
Federer kan deze week ook weer de nummer 1 positie overnemen. Nog 2 wedstrijden winnen.
Hé dat was me ontgaan. Was ervan uitgegaan dat hij nu tot aan Wimbledon wel nummer 2 zou blijven. Maar gemist dat hij dit toernooi zou spelen en vorig jaar daar geen punten aan overhield voor de ranking.
PapaBeartje
-
- 709 berichten
- 1112 stemmen
Is er iemand opgevallen dat er vorige week en deze week (en misschien ook in de toekomst) geen darten op tv komt? Ook wordt er niks meer op facebook rtl 7 darts gepost. Het is doodstil.
Dat heeft ermee te maken, dat er momenteel geen darts toernooi aan de gang is, het eerstvolgende toernooi start op 06-07-18 U.S. Darts Masters.
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Je hebt helemaal gelijk. En ik me maar zorgen maken.
Het begint weer in juli inderdaad maar keek er overheen. Meestal komt er elke maand wel darts.
Bedankt voor de info.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je hebt helemaal gelijk. En ik me maar zorgen maken.
Het begint weer in juli inderdaad maar keek er overheen. Meestal komt er elke maand wel darts.
Bedankt voor de info.
Ze zeiden het bij de nabespreking van het WK darts recent nog, dat het nu effe stil ligt. Zeker nu RTL de mannen van Voetbal Inside kwijt is zullen ze er vast alles aan doen om het darts nog jaren op de zender te houden.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Hé dat was me ontgaan. Was ervan uitgegaan dat hij nu tot aan Wimbledon wel nummer 2 zou blijven. Maar gemist dat hij dit toernooi zou spelen en vorig jaar daar geen punten aan overhield voor de ranking.
Ja ik zag het op de ATP live ranking staan. Als hij vandaag wint, dan staat hij nog 10 punten achter Nadal. Pella vandaag moet wel lukken lijkt me. Daarna Kyrgios of Lopez, waarvan ik denk dat het die 2de word. Dat is de betere gras speler. Head to Head is in het voordeel van Federer, want die won ze allemaal. Lopez won wel Queens vorig jaar.
Kiki gisteren niet gespeeld vanwege de regen. Vandaag dus mogelijk drie wedstrijden. Als ze de eerste single wint, dan moet ze de derde ronde wedstrijd vanmiddag spelen. Daarna nog een dubbel, die zou ik toch skippen, als ze beide singles wint.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Dat heeft ermee te maken, dat er momenteel geen darts toernooi aan de gang is, het eerstvolgende toernooi start op 06-07-18 U.S. Darts Masters.
Er zijn wel dartstoernooien, maar dat zijn de vloertoernooien voor het Players Championship en twee European tour toernooien en van die laatste laten ze volgens mij ieder jaar alleen de German en de Dutch masters zien.
In juli heb je wel de US en de Shanghai Masters. Daar valt veel meer geld te verdienen dus zijn ze belangrijker en de volgende Major staat in week 23 gepland, dus dan is er weer de hele week darts met de Matchplay.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Federer wint Stuttgart voor 't eerst. Alonso pakt het cadeautje in Le Mans uit. Het is hem gegund, maar echt competitief was het natuurlijk niet.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10974 berichten
- 2795 stemmen
Red Bull kiest voor Honda.
Red Bull decides on Honda F1 engine switch - motorsport.com
Ondanks dat dit wel te verwachten was is het een stap terug en zal het naar mijn idee minimaal 2 jaar duren voor ze de aansluiting met Mercedes en Ferrari weer gevonden hebben.
Prestatietechnisch gezien hadden ze beter met Renault verder kunnen gaan maar commercieel gezien kon dat eigenlijk niet nu Renault ook een eigen fabrieksteam heeft.
mjk87 (moderator films)
-
- 14602 berichten
- 4557 stemmen
Federer verliest verrassend, al heeft hij weleens grotere vorm getoond in een toernooi. Dat maakt Nadal weer nummer 1 vanaf maandag.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.