- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
What the fuck !!! 
Dit is nu al een dartsklassieker.
Bijna 4-2 en klaar, nu 3-3 en nog meer bizarre spanning.
(verwijderd)
-
- 1480 berichten
- 0 stemmen
Dat het uberhaupt sport mag heten.
Wat maakt het geen sport? Een wedstrijd icm een fysieke handeling.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat het uberhaupt sport mag heten.
Ik dacht al, waar blijft de eerste zure dartshater dit WK toch.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Schitterende 101 finish.
En Barney verslapt niet. Lekker!
j0enne
-
- 9617 berichten
- 3826 stemmen
MVG MOET breken.
Barney 40, MVG 180. 
Bizar.
j0enne
-
- 9617 berichten
- 3826 stemmen
Nog bijna een 9-darter ook. Gaat nergens over dit.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Tiendarter om terug te breken als je met de rug tegen de muur staat. Tuurlijk.
j0enne
-
- 9617 berichten
- 3826 stemmen
Deze moet heel erg pijn doen.
Respect voor Barney! 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Gefeliciteerd, Gary Anderson. Mooi je titel geprolongeerd.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
This is madness!
Enorm jammer voor MvG, was toch wel mijn titelfavoriet, maar wat heb ik een sympathie voor deze veteraan die wel won.
Ongekend mooi dit. Zo verschrikkelijk genoten van een potje die niet snel vergeten wordt.
Moet Barney alleen niet gaan kloten in de volgende ronde. Meestal is hij te weinig constant.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Gefeliciteerd, Gary Anderson. Mooi je titel geprolongeerd.
Ga weg zeg.
kos
-
- 46784 berichten
- 8929 stemmen
Welnee. Maar het blijft een beetje de goedkope Schultenbrau onder de sport.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Let maar op. Tegen Smith staat ie weer 85+ te gooien met hangende mondhoekjes.
(verwijderd)
-
- 1480 berichten
- 0 stemmen
Terecht. Barney sloeg toe op de juiste momenten, heerlijk. Niveau van een kampioen, dus hopelijk zet hij dit niveau door. Zo niet is het jammer van de exit van Mighty Mike.
Prachtpot.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat een afgunst.
kos
-
- 46784 berichten
- 8929 stemmen
Afgunst?? Weet je wat het woord uberhaupt betekent?
Joy4ever
-
- 4653 berichten
- 1874 stemmen
Gewoon heerlijk genoten van een meesterlijke pot darts. Top. En wie weet als Ray de focus vasthoudt waartoe hij in staat is. En anders gaat Snelle Jelle het doen. Oef, wat een heerlijke wedstrijd was dit.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dan nog zijn er wel meer kandidaten. Heb ook niet de illusie dat RvB dit WK wint. Alhoewel, als hij dit niveau een beetje kan houden...
(verwijderd)
-
- 1480 berichten
- 0 stemmen
Gebaseerd op wat? Er is ook wel een idioot die voetbal niet leuk vindt. Is ook niet bepaald de goedkope schultenbrau onder de sport. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Afgunst?? Weet je wat het woord uberhaupt betekent?
Neem een Rennie, je hebt wat last van brandend maagzuur geloof ik 
Kom op man, waarom dat soort kutopmerkingen als je 1 van de allermooiste dartswedstrijden in jaren op tv hebt?
kos
-
- 46784 berichten
- 8929 stemmen
1 van de mooiste korfbalwedstrijden ooit op tv kijk ik ook niet hoor.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Dan nog zijn er wel meer kandidaten. Heb ook niet de illusie dat RvB dit WK wint. Alhoewel, als hij dit niveau een beetje kan houden...
Uiteraard, maar Anderson krijgt hier een enorme boost van. MVG is de enige die hem kan verslaan in deze vorm. Taylor is te wisselvallig, Wade choket wel weer, Lewis ook, en Wright...tja. Heel misschien.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
1 van de mooiste korfbalwedstrijden ooit op tv kijk ik ook niet hoor.
Dat is dan jouw probleem.
Ik heb recent zelfs een halve finale en finale van vrouwenhandbal gekeken. Of ga je daar ook afgunstig over doen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

