- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Met zowel Ajax als Heracles die allebei een punt nodig hebben om respectievelijk kampioen en handhaving te halen lijkt me dat geen voorbarige conclusie.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Met zowel Ajax als Heracles die allebei een punt nodig hebben om respectievelijk kampioen en handhaving te halen lijkt me dat geen voorbarige conclusie.
Hmm. 2003 anyone?
Ik hoop dat Ajax wat minder schaamteloos de titel pakt. Gewoon vol voor de winst gaan. Revanche voor de schande van vorig weekend.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
"Arjen Robben, Arjen Robben!. Nee hoor, hoog genoeg over en ver genoeg naast." Dat radiocommentaar was echt heerlijk.
'Ik ga maar eens koffie halen al kan ik niet te snel lopen, dan valt het op". En een gefrustreerde Kezman die nog wel wat goaltjes wilde maken maar gewoon niet mocht.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Haha ik herinner die wedstrijd nog goed. Vrij gênant. Ze durfden gewoon bijna de andere helft niet eens op komen en ik geloof dat er bijna een verontschuldiging kwam toen ik meen Kezman de lat raakte 
Nee, dit is niet mijn manier. Overigens niet geheel vreemd, maar het heeft geen chique stijl.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Schrijf maar vast een nederlaag op.
Tezzy Tamata gewoon in de basis... Pffff.
Hendrix op 't middenveld. Hiljemark ineens op de bank.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
212 Koningsdag aanhoudingen in Amsterdam , het was weer sfeervol 
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Mourinho heeft inderdaad gewoon een prima team opgesteld:
Chelsea team v Liverpool: Schwarzer; Azpilicueta, Ivanovic, Kalas, Cole; Lampard (c), Mikel, Matic; Salah, Ba, Schurrle.
Alleen Cahill en Willian krijgen rust. Torres misschien ook, maar Ba doet niet zoveel voor hem onder. Maar al die media-verhalen dat Aké en Van Ginkel zouden starten blijken dus nonsens te zijn.
Tall man
-
- 289 berichten
- 1049 stemmen
Waar is Mulder gebleven bij Feyenoord? Nu Lamprou op het doel, ben benieuwd.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
212 Koningsdag aanhoudingen in Amsterdam , het was weer sfeervol
Bovendien, juist vanwege die aanhoudingen zijn de open feesten in Amsterdam afgeschaft.
P.S. Hoeveel van die aanhouding zouden zijn voor vuurwerk gooien?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Uiteraard begint die waardeloze site genaamd FOX weer kuren te vertonen, nu heel Nederland gaat inloggen dan wel kijken. Wat blijven het toch amateurs, bah!
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Die gekke Griek laat al twee ballen uit zijn handen glippen... In vergelijking daarmee is Mulder iemand als Courtois.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Waar is Mulder gebleven bij Feyenoord? Nu Lamprou op het doel, ben benieuwd.
Geblesseeerd.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Bovendien, juist vanwege die aanhoudingen zijn de open feesten in Amsterdam afgeschaft.
P.S. Hoeveel van die aanhouding zouden zijn voor vuurwerk gooien?
Ik heb het meer over het veroordelen van huldigingen overal en vooral ook hier. Beetje jammer dit, vooral omdat je mn vorige post blijkbaar niet goed hebt gelezen
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Fox sports site ligt trouwens ook plat. Beetje jammer, kan zo geen andere pot kijken. Schande dat dit elk jaar weer fout gaat met die laatste wedstrijden.
En zo de kolere, wat een pegel van Schöne!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dan maar de sopcast stream, die werkt feilloos. En prompt zie ik daar Schone er van 25 meter eentje in pompen; heerlijk hoor:)
Tall man
-
- 289 berichten
- 1049 stemmen
Hoorde het net tijdens de opstelling. Lamprou tot nu toe inderdaad niet zo goed, eigenlijk speelt heel Feyenoord matig vind ik.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Ik heb het meer over het veroordelen van huldigingen overal en vooral ook hier. Beetje jammer dit, vooral omdat je mn vorige post blijkbaar niet goed hebt gelezen
buurtbewoners toe.
Een half uur voordat Ajax op het podium verscheen, voelden EHBO'ers zich niet meer veilig achter het podium. Bezoekers bleven dringen en probeerden over de hekken te klimmen of onder het podium door te kruipen. De hekken bleken niet hufterproof. De ME beveiligde 'backstage de situatie later dan gewenst'.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die gekke Griek laat al twee ballen uit zijn handen glippen... In vergelijking daarmee is Mulder iemand als Courtois.
Nou nou. Mulder is zelf ook een grabbelaar, doen beiden niet veel voor elkaar onder. Jupiler League keepertjes.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Gekke actie van Cilessen. Volgens mij stond die muur echt niet goed (of hij stond zelf niet goed), want die vrije trap was echt niet zo goed.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Roda voor
. Nu Twente nog even gas geven.
1-0 Feyenoord. Vormer.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Nou nou. Mulder is zelf ook een grabbelaar, doen beiden niet veel voor elkaar onder. Jupiler League keepertjes.
Lamprou is echt nog drie keer zo slecht.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Oneens. Heeft alleen de pech een klein opdondertje te zijn en dat helpt niet als keeper zijnde, maar qua capaciteiten behoorlijk gelijkwaardig.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Hahaha. Wat een grote grap dit. Overigens 150. 000 voor een Ajax huldiging in de binnenstad tegenover misschien 200.000 man meer... Ik heb gelezen 250.000 mensen in totaal trouwens.
Dat mensen begonnen te duwen en te trekken kwam door een slechte organisatie.... Rekening houden met 50.000 man en vervolgens komt minstens het drievoudige. Als je daar tussen zou hebben gestaan en die dag meegemaakt zou hebben wist je ook dat deze berichten pure negatieve beeldvorming van voetbalsupporters zijn.
Verschillende veiligheidszones werden overlopen door de verdrukking. Het was echt schrijnend om te zien hoe slecht zo'n feest eigenlijk georganiseerd was, terwijl er makkelijk op voorbereid kon worden.
Fout op fout bij huldiging Ajax - Sport - VK - volkskrant.nl
En dat bedoel ik, jij trapt ook in die grapjes van de media. Terwijl er bij die huldiging amper iets noemenswaardigs is gebeurd. Jij gelooft het Polletje verhaal van de Televaag ook zeker?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Heracles weer de beste kansen hoor. Wat is dit Ajax droevig.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Oneens. Heeft alleen de pech een klein opdondertje te zijn en dat helpt niet als keeper zijnde, maar qua capaciteiten behoorlijk gelijkwaardig.
Tsja dat helpt zeker niet, als hij beide armen uitsteekt is hij nog steeds kleiner dan Pelle, maar verder is hij ook echt nog veel onzekerder dan Mulder, en die heeft dan tenminste nog zijn reflexen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik ben gewoon sprakeloos. Zo slecht is het weer. Onthutsend.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.