• 16.001 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.277 series
  • 34.096 seizoenen
  • 649.343 acteurs
  • 199.288 gebruikers
  • 9.391.099 stemmen

Het grote voetbaltopic #8

zoeken in:

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Wat gaan ze eigenlijk doen met die anderen. Door blijven knoeien met Sigi, Hoessen (en deels De Jong) of proberen ze die te lozen?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

De Jong zal wel vertrekken, Bojan terug naar Barcelona en PAOK heeft een optie tot koop op Hoesen.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Mis je alle drie niks aan. Die Zivkovic zou het zomaar wel leuk kunnen gaan doen bij Ajax, al weet je dat nooit natuurlijk.

Met een beetje geluk zet Ajax hem gewoon weer aan de flank of zo en is er weer een talent verknald.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Had wel verwacht dat Bojan en Sigi het goed zouden doen bij Ajax, maar wat zijn die door de mand gevallen, zeg. Van zo'n Hoessen verwacht je dat vooraf al.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik verwacht hem ook binnen een paar weken op linksback.

Weet het verder niet zo met die jongen, te weinig echt op gelet, maar sprong er wat mij betreft nooit echt uit. Schijnt verder mentaal ook niet de sterkste te zijn, maar ook daar kan ik zelf niks nuttigs over zeggen.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Uiteraard zullen we de Jong wel gaan missen. Uitstekende speler. Sigi en de rest mogen gaan. Hoessen mag van mij voor de rkctjes wel terug komen.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Die Zivkovic is een halfjaar jonger dan ik en daar betaalt Ajax al 2,5 miljoen euro voor. Ik voel me al oud.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Van Gaal definitief niet naar Feyenoord.

van Gaal Feyenoord 2 weken geleden afgezegd

Wie zal het nu worden? van Marwijk, Adriaanse, Bosz? Wie hebben de Feyenoorders het liefste eigenlijk?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ajax heeft gewoon verversing in de voorhoede nodig.

De Jong ligt tot de zomer 2015 vast, dus die verkopen we deze zomer.

PAOK heeft een optie tot koop op Hoesen, al zullen die failliete Grieken hem wel niet lichten.

Bojan zijn toekomst is onzeker, kan een 2e huurseizoen bij komen.

Sigthorsson is het gewoon niet. Die wordt hopelijk verkocht aan een Stoke City ofzo. Dan vang je nog wel een paar miljoen.

Met alleen Fischer, Kishna en Schone hou je niet zo heel veel opties over waar je echt wat mee kan. Daar moet nog zeker een goede rechtsbuiten bij en een spits. Dat zal dan Zivkovic wel worden. Talentvolle jongen, past ook in het beleid (investeren kan, maar wel in jonge talenten), maar het zal wel effe duren voordat hij een dragende kracht is gezien zijn leeftijd.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Had wel verwacht dat Bojan en Sigi het goed zouden doen bij Ajax, maar wat zijn die door de mand gevallen, zeg. Van zo'n Hoessen verwacht je dat vooraf al.

Ik wil wel in Sigthorsson zijn voordeel zeggen dat hij wel waardeloos wordt bediend zeg. Hij is een type Kezman, Huntelaar, Alves, Makaay etc. Heeft goede ballen nodig. Steekpasses en voorzetten. Bij Ajax krijgt hij ze heel weinig. De keren dat hij ze wel krijgt maakt hij ze ook vaak wel af, zeker hoge voorzetten (PSV, Groningen oa recent nog). Technisch is hij alleen niet goed genoeg en hij was ook wel erg vaak geblesseerd. Ik vind niet dat hij geflopt is. Daarvoor heeft hij genoeg belangrijke goals gemaakt. Maar hij behoort niet tot de betere spelers en dus doorselecteren.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

moviemafketel schreef:

Van Gaal definitief niet naar Feyenoord.

van Gaal Feyenoord 2 weken geleden afgezegd

Wie zal het nu worden? van Marwijk, Adriaanse, Bosz? Wie hebben de Feyenoorders het liefste eigenlijk?

Adriaanse. Bosz zeker niet. Van Marwijk ook liever niet, met z'n verdedigende instelling - geeft bovendien talenten weinig kans.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Been is terug vrij

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik wil wel in Sigthorsson zijn voordeel zeggen dat hij wel waardeloos wordt bediend zeg. Hij is een type Kezman, Huntelaar, Alves, Makaay etc. Heeft goede ballen nodig. Steekpasses en voorzetten. Bij Ajax krijgt hij ze heel weinig. De keren dat hij ze wel krijgt maakt hij ze ook vaak wel af, zeker hoge voorzetten (PSV, Groningen oa recent nog). Technisch is hij alleen niet goed genoeg en hij was ook wel erg vaak geblesseerd. Ik vind niet dat hij geflopt is. Daarvoor heeft hij genoeg belangrijke goals gemaakt. Maar hij behoort niet tot de betere spelers en dus doorselecteren.

Ik vind hem toch wel geflopt. Weliswaar mede door zijn blessures, maar brengt veel te weinig. Mist ook veel kansen. Je hebt er veel meer ellende dan plezier van. En hoeveel heeft hij gekost eigenlijk? Het is een miskoop gebleken.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

The Oceanic Six schreef:

PAOK heeft een optie tot koop op Hoesen, al zullen die failliete Grieken hem wel niet lichten.

Savvidis is 1 van de rijkste mannen van Rusland dus daar zal t probleem niet zitten..

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik vind hem toch wel geflopt. Weliswaar mede door zijn blessures, maar brengt veel te weinig. Mist ook veel kansen. Je hebt er veel meer ellende dan plezier van. En hoeveel heeft hij gekost eigenlijk? Het is een miskoop gebleken.

Blessures ja. Brengt te weinig? Zie mijn bovenstaande verhaal. Je weet natuurlijk dat die jongen beperkingen heeft. Zijn sterke punten worden alleen weinig benut. Dat deed Ajax destijds met Huntelaar beter. Die knalde er wel 30+ in, omdat hij wel goede ballen kreeg van een ploeg die bepaald niet briljant was. Mist ook veel kansen? Soms. Tegen PSV en Groningen heeft hij zijn beide kansen wel benut. Iedere spits mist kansen. Pelle, Locadia, Havenaar, Castaignos, Sigthorsson.

Nogmaals, hij heeft toch wel vrij veel belangrijke goals gemaakt. Vorig jaar na zijn rentree schoot hij er ook 6 in de laatste 8 duels in geloof ik, waarvan bijna alleen maar bepalende goals. Dit seizoen toch ook 8 of 9 goals, ook allemaal wel belangrijke treffers. We hadden meer van hem verwacht, maar ik vind hem geen geflopte speler. We zijn het er wel over eens dat hij beter een nieuwe club kan zoeken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Been is terug vrij

Ja, jullie competitie is bijna weer Hollander-vrij

Vd Brom zal na dit seizoen ook wel weg zijn, met zulke resultaten. Hoe kan die man toch zo matig presteren dit seizoen?

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Een miljoentje of 5 kostte hij geloof ik.

Ik had er ook wel meer van verwacht. Vond hem nu typisch een spits die bij Ajax wel kon gaan slagen. Maar vreemd genoeg oogt hij gewoon veel en veel minder fit dan bij AZ. Daar sprintte hij echt behoorlijk veel en goed.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zivkovic naar Ajax lijkt me idd wel wat. De Leeuw zal dan wel naar Feyenoord komen. Groningen houdt zelf niks over zo voorin. Van mij mag Narsingh dan ook nog wel gehaald worden. Dan begint het voorin weer ergens op te lijken.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Wat moet Feyenoord met De Leeuw?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

Zivkovic naar Ajax lijkt me idd wel wat. De Leeuw zal dan wel naar Feyenoord komen. Groningen houdt zelf niks over zo voorin. Van mij mag Narsingh dan ook nog wel gehaald worden. Dan begint het voorin weer ergens op te lijken.

Ik zou Narsingh (die van PSV, niet die van Zwolle ) ook nog altijd willen ja. Zal wel geen optie zijn, maar die jongen lijkt me daar ongelukkig en bij Ajax is hij al zeker 2 jaar de missing link. Kishna-Zivkovic-Narsingh zou best lekker zijn voor de toekomst. Al zie ik het ook nog steeds zitten in Fischer en zeker in Schone.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ja, jullie competitie is bijna weer Hollander-vrij

Vd Brom zal na dit seizoen ook wel weg zijn, met zulke resultaten. Hoe kan die man toch zo matig presteren dit seizoen?

Niet moeilijk als je in 26 wedstrijden 22 verschillende opstellingen gebruikt... Ben ondertussen wel klaar met de beste man. Zijn wel verzachtende omstandigheden en zo (overgangsjaar, spelers die niet brengen wat van hen verwacht wordt,...) maar kan me niet van de indruk ontdoen dat een andere trainer meer uit de groep zou halen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

moviemafketel schreef:

De Leeuw zal dan wel naar Feyenoord komen.

Waarom? Omdat hij zelf naar Feyenoord wil? We moeten juist af van dit soort middelmaat. Die hebben we met Goossens en Immers al (hoewel Immers vaak nog nuttig is). Verhoek zit daar nog ruim onder.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik vind de Leeuw op zich wel een erg goede, technische spits waar nog wel wat rek in zit. Maar misschien idd niet een echte Feyenoord-spits nee. Je zult als Feyenoord wel elke keer naar het financiële aspect moeten kijken en dan kun je niet de echte top kopen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Waarom? Omdat hij zelf naar Feyenoord wil? We moeten juist af van dit soort middelmaat. Die hebben we met Goossens en Immers al (hoewel Immers vaak nog nuttig is). Verhoek zit daar nog ruim onder.

Ja, ik blijf me echt over Verhoek verbazen. Vond dat destijds echt een goede aankoop, maar wanneer die speelde was het geen schim meer van zijn Den Haag-tijd.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Ja, ik blijf me echt over Verhoek verbazen. Vond dat destijds echt een goede aankoop, maar wanneer die speelde was het geen schim meer van zijn Den Haag-tijd.

Komt ook omdat hij toen opgehemeld werd. Zo goed was hij toen helemaal niet. Mensen herinneren zich alleen al die goede voorzetten en die wereldgoal tegen Ajax. Bij ADO valt het niet zo op als je een slechte wedstrijd speelt.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik vind de Leeuw op zich wel een erg goede, technische spits waar nog wel wat rek in zit. Maar misschien idd niet een echte Feyenoord-spits nee. Je zult als Feyenoord wel elke keer naar het financiële aspect moeten kijken en dan kun je niet de echte top kopen.

Qua instelling is het wel een echte Feyenoordspeler. Maar kwalitatief komt hij tekort. Er zit ook niet zoveel rek meer in, lijkt me.

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

Hij maakt zo nu en dan wel erg mooie doelpunten, ook belangrijk .

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

De Leeuw is niet eens een spits, meet een type Immers of Siem de Jong.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Jawaddedadde schreef:

(quote)

Niet moeilijk als je in 26 wedstrijden 22 verschillende opstellingen gebruikt... Ben ondertussen wel klaar met de beste man. Zijn wel verzachtende omstandigheden en zo (overgangsjaar, spelers die niet brengen wat van hen verwacht wordt,...) maar kan me niet van de indruk ontdoen dat een andere trainer meer uit de groep zou halen.

Ik ben ook geen fan van hem maar jullie selectie is gewoon matig, net zoals onze selectie (Genk) dat is. Kouyate, Gillet, Kljestan, Vandenborre, Deschacht, De Zeeuw, Milivojevic, Nuytinck vind ik geen materiaal om kampioen mee te worden of goed voetbal te spelen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

Technisch? Die gast kan er op technisch vlak geen hout van. Maar bij de meeste mensen blijft alleen die bizarre hakgoal hangen denk ik.

De Leeuw is gewoon subtop niveau. Bij Groningen zit hij goed.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.