- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Aanklager roept Van Peppen bij zich na boze woorden over Nijhuis - voetbalzone.nl
Ja hoor, de totale willekeur is er weer!
Ronald Koeman ontsnapt weer, en van Peppen is direct aan de beurt.
Zou hilarisch zijn als die één wedstrijd krijgt, dan is je mening geven erger dan alles kapot stampen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou ja, technisch geen hout van ben ik het totaal niet mee eens. Zo'n wereldgoal met de hak zie ik een Sightorsson al nooit maken bijvoorbeeld. Bij een Club als Veendam zoveel doelpunten kunnen maken wil ook wel zeggen dat hij een neusje voor de goal heeft. We gaan het zien.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nou ja, technisch geen hout van ben ik het totaal niet mee eens. Zo'n wereldgoal met de hak zie ik een Sightorsson al nooit maken bijvoorbeeld. Bij een Club als Veendam zoveel doelpunten kunnen maken wil ook wel zeggen dat hij een neusje voor de goal heeft. We gaan het zien.
Een zeer getimede kopgoal zoals tegen PSV is ook technisch knap.
Buiten dat zei ik al dat Sigthorsson technisch niet zo goed is nee. De Leeuw is net als bv Siem de Jong. Kopsterk, fysiek goed, qua timing goed maar geen bijzondere voetballer. Ik weet zeker dat de top van Siem ook ergens bij een club als Everton of Wolfsburg op zijn hoogst ligt. Die jongen kan beter nog 10 jaar voor Ajax spelen, maar dat past niet bij ambities van spelers, omdat ze denken dat het gras bij de buren altijd groener is. Ik vraag me af of bv Assaidi nu zo tevreden is met Stoke City. Of vd Vaart met HSV. Al was vd Vaart destijds natuurlijk wel topmateriaal.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ze verdienen er al 3 keer zo veel, dus ja, die zijn wel tevreden ja.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Het nieuwe uitshirt van Schotland. Nog nooit pasten een land en shirt zo slecht bij elkaar. pic.twitter.com/Tk2dJWiOXi
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ziet er idd niet uit. Lijken wel van die shirts van de Zeeman of Wibra.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Alleen Feyenoord en Koeman worden genaaid. Dubbel! - AD.nl
Hehe, Mossou heeft het ook wel gehad met Koeman en Feyenoord zo te lezen. Prima stuk.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Als Ajax wint in Salzburg krijg je 5,90 op je inzet. Behoorlijk veel.
Misschien wel de moeite waard .
Bookmaker: 'Europese stunt van Ajax in Oostenrijk uitgesloten' - voetbalzone.nl
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Die goal was mooi. Maar eigenlijk herstelde hij zich knap na een foute aanname.
Neemt niet weg dat zo'n speler beter wordt bij een club als Feyenoord - maar zijn plafond is snel bereikt, vermoed ik.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Als Ajax wint in Salzburg krijg je 5,90 op je inzet. Behoorlijk veel.
Misschien wel de moeite waard .
Bookmaker: 'Europese stunt van Ajax in Oostenrijk uitgesloten' - voetbalzone.nl
Thanks. 
10 euro inzetten op 0-4 en 2 euro op een overwinning voor Ajax.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Ajax dicht bij deal met Huawei - Ajax dicht bij deal met Huawei Ajax dicht bij deal met Huawei - NOS Sport
Een grote speler, kan dus wel aardig wat centjes bij komen kijken
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Eerst zien dan geloven, want dit is al vaker naar voren gekomen. Al lijkt het nu wel serieus concreet.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die naam zingt al een half jaar bijna rond. Ik geloof wel dat zij de belangrijke kandidaat zijn ja.
Als ze flink betalen en geen gekke eisen stellen aan het shirt, dan zou ik zeggen, prima.
Ajax is sowieso druk bezig om aan de Chinese markt te verdienen, met oa een samenwerking met het Chinese voetbal, met 2 aangestelde Chinese marketeers en met die tv show a la Idols, maar dan op voetbalgebied.
Voor Huawei is Ajax weer een prima kans om naamsbekendheid te genereren, aangezien Ajax vaak CL speelt en sowieso goed bekeken wordt in de wereld. AEGON heeft als ik de verhalen lees ook enorm veel aan de bekendheid van Ajax gehad.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik sluit niet uit dat Ajax hetzelfde, dan wel meer vangt ten opzichte van Aegon. De Chinese markt is booming, en ver verwijderd van de Europese crisis.
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Zolang Huawei al moeite heeft om woord te houden met hun "cash back" actie bij aankoop van een smartphone lijkt het me niet de betrouwbaarste club om mee in zee te gaan. Het gaat vaak maar om een louzy€ € 20. Goed signaal geef je dan af als nieuwe partij op de markt. Maar goed, alles beter dan prijken met de naam van de grootste woekerverzekeraar van Nederland op je shirt
.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ah joh, Aegon is ook geen lieverdje. Eén van de vele voorbeelden: Aegon krijgt nieuwe claim vanwege woekerpolissen | nu.nl/beurs | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Maar vooral onze held Dirk aan blijven pakken.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Hij bedoeld toch ook Aegon neem ik aan?
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Wie zal het nu worden? van Marwijk, Adriaanse, Bosz? Wie hebben de Feyenoorders het liefste eigenlijk?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Hij bedoeld toch ook Aegon neem ik aan?
Oh, excuus. Die laatste zin heb ik nooit gelezen. Toen ik Huawei zag staan kreeg ik een waas voor mijn ogen. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ach, er is op al die bedrijven wel wat aan te merken. Helemaal bij banken en verzekeringsbedrijven. Remember DBS, stelletje boeven. Maar Ajax moet ook weer niet met iedereen in zee gaan. Als er echt een geur van corruptie aan hangt, dan heb ik het liever niet. Maar Huawei is relatief in opkomst, heb er zelf nooit hele rampzalige verhalen over gelezen in de zin van dat ze echt erger dan andere multinationals zijn.
Zelf had ik graag KLM bij Ajax willen zien. De nationale vliegtrots op de nationale voetbaltrots
Maar als Huawei flink gaat betalen, ook best. Benieuwd of ze de 10+2 deal van Aegon een beetje kunnen benaderen. Zal wel niet, die deal was van voor de crisis. Ajax mag Maarten Fontein dankbaar zijn voor de Aegon en Adidas deals van destijds.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Van Gastel heeft zelf al aangegeven er nog niet klaar voor te zijn. Lijkt me ook nog te vroeg.
Het enige voordeel zou zijn dat je salaris bespaard.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
De nationale vliegtrots op de nationale voetbaltrots
Ben blij dat je er zelf een knipoog bij hebt gezet.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja, je moet de KLM ook weer niet te enorm ophemelen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Roteb of Sita lijken me prima sponsoren voor Ajax 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het is niet de speelronde van de thuisploegen. Chelsea voor, Madrid voor. Alleen die Grieken wonnen gister hun potje. De enige, van de 8 duels.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Nou. 7 van de 8 zijn al door. Real ook op 0-1.
Alleen United heeft nog een heel erg klein kansje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.