- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zlatan vier weken eruit. Die mist dus sowieso Chelsea, en wellicht ook de halve finales. Zuur.
mjk87 (moderator films)
-
- 14579 berichten
- 4538 stemmen
De Boer is eigenlijk gek dat hij niet zowel Cillesen als Vermeer opstelt.
Discussie over tegelijk opstellen Vorm en Stekelenburg | De Speld
En om er even in te blijven:
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3781 stemmen
Was die anders eerste spits? Ik had altijd voor Lukaku gekozen.
?Man van vier miljoen? stelt teleur in Zwolle: ?Moeilijk te verklaren? - voetbalzone.nl
Echt ongelofelijk hoe hard deze speler geflopt is zeg.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ja, Benteke was eerste spits. Vond 'm wel goed. Nu ja, Lukaku dan maar. En Batshuayi van Standard, wordt ook een goeie (als hij z'n kopje erbij houdt).
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Nijland had een stroef begin bij ons, maar ik vond hem tegen ADO weer aardig spelen, maar hij staat tegen Groningen opvallend genoeg weer niet in de basis. Gek, aangezien Jans degene was die hem wilde hebben begin dit seizoen. Als je met zoveel potentie bent aangetrokken moet je toch wel iets kunnen?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja, Benteke was eerste spits. Vond 'm wel goed. Nu ja, Lukaku dan maar. En Batshuayi van Standard, wordt ook een goeie (als hij z'n kopje erbij houdt).
Tijd om Sonck en Mpenza op te trommelen!
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Mbo of Emile?
Of misschien in de goede Belgische traditie even een buitenlander naturaliseren (Weber, Oliveira, Strupar).
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ben net terug uit het ziekenhuis. Ik stikte bijna van het lachen toen ik dit las.
Clasie naar Manchester City. Dan gaat Siem de Jong zeker naar FC Barcelona.
Nee, Barca mag geen spelers aantrekken.
Slecht voorbeeld 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3781 stemmen
Hup AZ!
Al zal 't bijna onmogelijk worden om de volgende ronde te bereiken.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Lachwekkende discussie weer. Als je ziet waar keepers in het buitenland zoals Premier League mee te maken hebben qua fysieke duels in de 16 en benodigde handelingssnelheid.
manman, dat met NL gaan vergelijken getuigt gewoon serieus van nul voetbalinzicht.
Daar kunnen ze gewoon ballen wegrossen. Bij Ajax moet je ook voetballend de oplossing zoeken en is de druk erg groot om te spelen. Het lijkt me juist dat het bij Ajax lastiger is om te keepen dan een willekeurige Engelse middenmoter/laagvlieger waar de andere Nederlandse keepers bivakkeren op dit moment en het ook matig doen. Niet dat ik Vermeer Oranje in wil praten, want in mijn ogen moet je wel regelmatig spelen om een plek te verdienen in Oranje.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Keurig wat AZ laat zien. Echt klasse. Ze verdienen de 1-0 dus Benfica zal wel onverdiend zo 0-1 maken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Maak dat meervoud; AZ speelt werkelijk prima.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Beerens speelt zeer verdienstelijk ook. Krijgt dan ook alle ruimte van Benfica, en geen dubbele dekking. Blijkbaar kennen ze hem niet zoals wij hem kennen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14579 berichten
- 4538 stemmen
AZ in het uitshirt omdat het anders teveel leek op het shirt van Benfica, dus moest AZ zich maar aanpassen. (een j0enne-smiley zou gepast zijn)
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
AZ in het uitshirt omdat het anders teveel leek op het shirt van Benfica, dus moest AZ zich maar aanpassen. (een j0enne-smiley zou gepast zijn)
Het kon niet anders. Ook het uitshirt van Benfica bevat rood (ja, idioot, hoe verzin je het) en ze kennen daar het fenomeen ''3e shirt'' niet, dus AZ is de lul. Heel amateuristisch van Benfica ja.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3781 stemmen
Keurig wat AZ laat zien. Echt klasse. Ze verdienen de 1-0 dus Benfica zal wel onverdiend zo 0-1 maken.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Hey, de man van 16 miljoen! Hij leeft nog.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Komt duidelijk kwaliteit tekort voor dit niveau
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3781 stemmen
Juventus, Basel, Benfica en Porto door.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Leuk gespeeld, maar dodelijk resultaat.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Basel gewoon weer halve finale EL, pakt Valencia met 3-0.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 539 stemmen
Juventus, Basel, Benfica en Porto door.
Porto? Met de andere clubs ben ik het eens, maar Sevilla kan thuis best met 1-0 of 2-0 van Porto winnen - zeker nu ze Fernando missen omdat 'ie een rode kaart heeft gekregen. Al is Porto wel de favoriet.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tijd voor de UEFA-ranking update! We kunnen kort zijn: ondanks de heroïsche strapatsen van de Alkmaar Zaanstreek in de Europa Liga wisten de helden op noppen geen punten binnen te slepen voor de Mickey Mouse Liga, waardoor Nederland nog immer op de 16e plek bivakkeert, tussen Griekenland en Israël. De Grote Sprong Voorwaarts zal derhalve volgende week moeten gaan plaatsvinden!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.