- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Daarvoor moeten jullie eerst nog die mooie schaal omhoog houden
Komt goed 
Heb wel vertrouwen erin dat we de klus tegen Twente grotendeel gaan klaren.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ronald de Boer is tenminste eerlijk. 'Suarez of Neymar zijn er niks bij. Schandalig. Hoort niet op een voetbalveld thuis'.
Tja, als het voetballend niet kan moet het maar met schwalbes en duikelingen. Lijkt Ajax toch nog op Barcelona, Jopie kan tevreden zijn.
En De Sa uiteraard ook!
Die ballen naar voren hengsten richting De Sa en Robben die om de beurt een droogduik doen, ik zie het helemaal gebeuren. Arjen zet z'n huilhoofd in, De Sa zijn struikeltruc. Kleine Kennis bokst aan de overzijde ondertussen alle pingels uit de hoeken. Dat WK gaat steeds meer Oranje kleuren! Juichen!
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Komt goed 
Heb wel vertrouwen erin dat we de klus tegen Twente grotendeel gaan klaren.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Daarvoor moeten jullie eerst nog die mooie schaal omhoog houden
En bij Pownews gelden andere wetten hè
2 jaar geleden moest PSV tweede worden voor Heracles zodat zij Europees speelde.
We weten allemaal hoe dat is geëindigd...
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Wat een dramatische wedstrijd weer. Je wint door een onterechte rode kaart en uit de daarop volgende vrije trap scoor je het enige doelpunt. Het is ook nog eens zo'n beetje je enige goede kans. Wel een fenomenaal schot overigens, maar dat Schöne de enige is die een bal kan schieten, wisten we al.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
2 jaar geleden moest PSV tweede worden voor Heracles zodat zij Europees speelde.
We weten allemaal hoe dat is geëindigd...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
. Het is ook nog eens zo'n beetje je enige goede kans.
Tweede helft wel idd. Duarte viel dramatisch in, maar met het vizier op scherp waren die schoten gevaarlijke doelpogingen geweest.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Geen idee of dat nu nog steeds geldt, maar volgens mij wel.
Pas vanaf komend jaar dacht ik krijgt de verliezend finalist geen ticket meer. Ongeacht de eindplaats van de bekerwinnaar.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Tja, als het voetballend niet kan moet het maar met schwalbes en duikelingen. Lijkt Ajax toch nog op Barcelona, Jopie kan tevreden zijn.
Die ballen naar voren hengsten richting De Sa en Robben die om de beurt een droogduik doen, ik zie het helemaal gebeuren. Arjen zet z'n huilhoofd in, De Sa zijn struikeltruc. Kleine Kennis bokst aan de overzijde ondertussen alle pingels uit de hoeken. Dat WK gaat steeds meer Oranje kleuren! Juichen!
Nog genoten van Vermeer, otherfool? Ik mis een beetje je analyse over Kampioen Kenneth achteraf. Vooraf had je flink wat praatjes, herinner ik me nog 
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Vermeer is gewoon een dramakeeper. Een goede keeper staat er elke wedstrijd, zonder fouten en straalt geen onzekerheid uit.
Het is een prutser.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Nederland is gevuld met drama keepers dan. De enige keepers in Nederland die nauwelijks fouten maken en nog een behoorlijke persoonlijkheid zijn, zijn onze eigen Diederik Boer en Jasper Cilissen. Helaas is de eerstgenoemde niet helemaal 100 in zijn bovenkamer dus het gevaar blijft natuurlijk dat hij nog wel eens een tegenstander torpedeert of een ballenjongen een tik geeft (wat ik op dat moment niet onrechtvaardig vond trouwens). Van zulke lui zijn er te weinig van in Nederland getuige het feit dat zelfs Marsman nog Jong Oranje kan halen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Bedankt hè, Pol. Klootzak. Kleine Kennis keept dan ook nog eens een prima wedstrijd. Kan onze jongens weinig kwalijk nemen.
En wat laat die rep_robert (en wabuuren geloof ik) zich kennen zeg. Geinig om zijn posts terug te lezen die hij heeft gedropt tijdens de wedstrijd.
Voor de wedstrijd nog grote vechtpartij dus dat zal ook wel weer in het nieuws komen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Die van Boekel ook nog even droog in de camera zeggen dat er bij de Sa/Johansson wel degelijk sprake was van een overtreding
. Dan ben je echt van het padje af.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Bedankt hè, Pol. Klootzak. Kleine Kennis keept dan ook nog eens een prima wedstrijd. Kan onze jongens weinig kwalijk nemen.
En wat laat die rep_robert (en wabuuren geloof ik) zich kennen zeg. Geinig om zijn posts terug te lezen die hij heeft gedropt tijdens de wedstrijd.
Voor de wedstrijd nog grote vechtpartij dus dat zal ook wel weer in het nieuws komen.
Hoezo laat ik me kennen. Gewoon een belachelijke rode kaart van Veltman. Niets meer en niets minder. Die Beerens is een vies mannetje dat de hele tijd loopt te provoceren, maar voetballen ho maar. Gewoon drie keer een kaart aangenaaid! En dan die kansloze selectieve verontwaardiging wanneer AZ hetzelfde overkomt. Al doet de Sa dit niet bewust, hij kan er gewoon niets van en struikelt over zn eigen voeten.
Hypocriet zooitje verder i.i.g.
Wij springen gelukkig beter met het buitenkansje om.
Ik drink er wel eentje met nclo op bij de Kuip, mits we er niet op los gaan rellen 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Lees je eigen posts maar eens terug zou ik zeggen. Gewoon twee terechte gele kaarten. Die tweede, al ging Elm neer als een stervende zwaan, was ook terecht. De rode kaart van Johansson was natuurlijk lachwekkend.
En daar heb je het al: Gevechten tussen supporters AZ en Ajax | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Kansloos Welles/nietes spelletje wordt het zo. Ga in ieder geval niet mee in het az gejank. Feit blijft dat jullie het cadeautje van de scheidsrechter niet hebben uitgepakt en Ajax een half cadeautje snel heeft verzilverd, schiet die vrije bal er maar in zou ik zeggen.
Beerens maakte 100% de eerste overtreding. Duidelijk te zien op de beelden. Dat daar over getwijfeld wordt zeg. Zie je niet hoe hij Veltman helemaal omhelst? Dat Veltman daarna lichtjes het shirt vastpakt doet er dan niet meer toe. De eerste overtreding is van Beerens.
De gele kaart van v rhijn is een lachertje.
De overtreding bij de vrije bal waar de lachwekkende penalty uit komt is een schwalbe. Beerens ziet dat hij de bal niet meer kan pakken, dus gaat hij er maar bij duikelen. Over naaien gesproken zeg..
Zodoende kan ik ook beweren dat Johansson de Sa licht toucheerde, waardoor hij niet meer uit zijn stappen kon komen. Iets dat niet duidelijk op de camerabeelden vanachter het doel te zien is en dus zeker gebeurt kan zijn vlak voordat de Sa struikelde.
Duidelijk is iig wel dat je niet verontwaardigd moet doen en de scheids uiteindelijk aan beide kanten niet best floot.
Buiten dat om heeft Az verder ook niets in te brokkelen gehad. 1 kans gehad over de gehele wedstrijd en die penalty, maar die reken ik niet als "zelf gecreëerd". Ajax hoefde niet veel te doen en bleef eigenlijk net zoals Feyenoord uit makkelijk overeind en zonder zelf souverein te zijn toch heel simpel zonder een slotoffensief tegen de pot uitgespeeld
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Hoezo laat ik me kennen. Gewoon een belachelijke rode kaart van Veltman. Niets meer en niets minder. Die Beerens is een vies mannetje dat de hele tijd loopt te provoceren, maar voetballen ho maar. Gewoon drie keer een kaart aangenaaid! En dan die kansloze selectieve verontwaardiging wanneer AZ hetzelfde overkomt. Al doet de Sa dit niet bewust, hij kan er gewoon niets van en struikelt over zn eigen voeten.
Hypocriet zooitje verder i.i.g.
Wij springen gelukkig beter met het buitenkansje om.
Ik drink er wel eentje met nclo op bij de Kuip, mits we er niet op los gaan rellen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Kansloos Welles/nietes spelletje wordt het zo. Ga in ieder geval niet mee in het az gejank. Feit blijft dat jullie het cadeautje van de scheidsrechter niet hebben uitgepakt en Ajax een half cadeautje snel heeft verzilverd, schiet die vrije bal er maar in zou ik zeggen.
Beerens maakte 100% de eerste overtreding. Duidelijk te zien op de beelden. Dat daar over getwijfeld wordt zeg. Zie je niet hoe hij Veltman helemaal omhelst? Dat Veltman daarna lichtjes het shirt vastpakt doet er dan niet meer toe. De eerste overtreding is van Beerens.
De gele kaart van v rhijn is een lachertje.
De overtreding bij de vrije bal waar de lachwekkende penalty uit komt is een schwalbe. Beerens ziet dat hij de bal niet meer kan pakken, dus gaat hij er maar bij duikelen. Over naaien gesproken zeg..
Zodoende kan ik ook beweren dat Johansson de Sa licht toucheerde, waardoor hij niet meer uit zijn stappen kon komen. Iets dat niet duidelijk op de camerabeelden vanachter het doel te zien is en dus zeker gebeurt kan zijn vlak voordat de Sa struikelde.
Duidelijk is iig wel dat je niet verontwaardigd moet doen en de scheids uiteindelijk aan beide kanten niet best floot.
Buiten dat om heeft Az verder ook niets in te brokkelen gehad. 1 kans gehad over de gehele wedstrijd en die penalty, maar die reken ik niet als "zelf gecreëerd". Ajax hoefde niet veel te doen en bleef eigenlijk net zoals Feyenoord uit makkelijk overeind en zonder zelf souverein te zijn toch heel simpel zonder een slotoffensief tegen de pot uitgespeeld
Pearl, Pearl, Pearl!!! Hoog tijd om die Ajax-bril af te zetten en opnieuw je ogen laten meten. Alleen je hele Veltman beargumentatie is al nonsens, die jongen heeft net zelf toegegeven voor de camera's dat de kaarten in beide gevallen terecht waren. Dus wie ben jij dan om anders te oordelen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Tja.. Bekijk de beelden gewoon maar. Blijkbaar weet Veltman het zelf ook niet goed meer. Zeg jij mij dan maar dat Elm daar niet de eerste overtreding maakt.. .. Ik maak wel even een print screen op mn telefoon http://i57.tinypic.com/3482g04.png Hij graait als eerst naar het shirt van Veltman. Daarna pakt Veltman hem ook beet, maar het gaat dacht ik toch echt om de eerste overtreding. Zei men dat ook niet bij Vd Hoorn/Balotelli?
Overigens staat hij wel compleet verkeerd te dekken/te verdedigen. Kijkt alleen maar naar de bal en heeft Elm niet in zijn vizier.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Reppie, doe nou af die bril en wees maar gewoon blij dat Polleke jullie de finale in heeft gefloten.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Danny Blind als bondscoach.
.
Een alcomobilist (kotssmiley) als BC, how low can you go (j0ennesmiley).
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Reppie, doe nou af die bril en wees maar gewoon blij dat Polleke jullie de finale in heeft gefloten.
Foto niet gezien zeker, of zal ik die gephotoshopt hebben 
Overigens wel weer fijn om een prijsje in Rotterdam op te komen halen. Doen we vaker dan de plaatselijke vereniging daar haha !
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Danny Blind als bondscoach.
.
De slechtste coach van Nederland. Toch knap dat je het dan kunt schoppen tot bondscoach.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Toch een KNVB beker en een Johan Cruijff Schaal op zijn naam staan. Al meer dan de gemiddelde beginnende coach(uche uche Cocu) 
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Hoe help je je nationale elftal in de vernieling
. Kansloos. Maar eerlijk is eerlijk: wel knap hoe Blind zich weer naar binnen heeft gewerkt, dat moet je hem nageven. Als een gladde aal weet hij zijn weg te vinden. Maar als speler van het Nationale Elftal wil je toch niet zo een slappe zak voor de groep willen hebben? Straks barst ie in tranen uit als iemand boe tegen hem zegt. Dikke fail van de KNVB.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Het schuim staat me op de bek.... Werkelijk niet te geloven dit??!!!
Toch een Feyenoordsupporter?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Wat ik vooral raar vind is dat ze zoiets voor 2016 gaan vastleggen. Hoe kan je in godsnaam 2 jaar van tevoren zoiets al beslissen. Snap er niets van.....
Misschien kan een werkgever mij ook al een contract aanbieden, maar dan wel over twee jaar 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Toch een KNVB beker en een Johan Cruijff Schaal op zijn naam staan. Al meer dan de gemiddelde beginnende coach(uche uche Cocu)
Goede vergelijking. Blind verpest al jaren en jaren voetbalwedstrijden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.