- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Gaat ie Beerens nog een keer geel krijgen of hoe zit dat?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wie is de scheids? Laat me raden ... Boekeltje?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Jup. Waardeloze prutser.
Waarom fluit Kuipers niet gewoon zo'n pot? Allemachtig.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Mja wat is slim als je helemaal niets doet. Moet ie op vier meter dekken? Die az speler(Beerens?) maakt overduidelijk de overtreding en krijgt een overtreding plus rode kaart mee. Gekker moet het niet worden
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ach, wie je er ook neerzet, ze zijn allemaal tegen Ajax.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
De eerste overtreding wordt eerst door Beerens gemaakt. Wat daarna gebeurt maakt niet uit. Maar Beerens heeft nu al 3 kaarten aangenaaid. Knap dat zo' n loser daarin trapt zeg..
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
De 4e rode kaart van Veltman dit seizoen ofzo?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
depri83
-
- 6806 berichten
- 1491 stemmen
Te makkelijk gevallen van Elm vond het geen pingel, maar wel behoorlijk stupide van Veltman om nog even z'n shirtje vast te pakken. Die eerste gele kaar wel terecht.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
De 4e rode kaart van Veltman dit seizoen ofzo?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Te makkelijk gevallen van Elm vond het geen pingel, maar wel behoorlijk stupide van Veltman om nog even z'n shirtje vast te pakken. Die eerste gele kaar wel terecht.
Die eerste is juist een hele dikke schwalbe. Hij laat zich gewoon vallen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Het schuim staat me op de bek.... Werkelijk niet te geloven dit??!!!
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Die man is zo incompetent als de pest en heeft al menig wedstrijd verneukt - ook van Ajax.
Boekeltje had Van Rhijn al opzichtig gespaard (die had al 4x geel moeten hebben) en de kaarten voor Veltman waren gewoon terecht. Dat vinden zelfs Jan 'Ajax-hoofd' Joost en die Kale.
Voorlopig verneukt hij dus vooral de wedstrijd voor AZ.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat fluit die van Boekel waar-de-loos! En net datgene wat hij juist doet is Veltman eraf sturen. Beide overtredingen zijn (zeer) licht, maar je kunt er gewoon 2x geel voor trekken.
depri83
-
- 6806 berichten
- 1491 stemmen
Op het moment dat Veltman Beerens kwijt is steekt hij z'n been naar achteren om Beerens te haken. Terecht geel.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Op het moment dat Veltman Beerens kwijt is steekt hij z'n been naar achteren om Beerens te haken. Terecht geel.
Beerens had nergens last van bij die "steek" van Veltman. Rende gewoon door, zag Schöne eraan komen en liet zich vallen. Schwalbe eerste klas
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Dit was een pauze beschouwing van 1 minuut?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Geel voor Beerens inderdaad. Wordt niet geraakt en laat zich vallen om iemand een kaart aan te naaien. Al 3x deze wedstrijd.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ik denk niet dat ze direct tegen Real zijn, maar wel dat ze constant trappen in de eindeloze reeks schwalbes van de Catalaanse duikersclub. Maar dat doen de CL-scheidsrechters ook, dus tja.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Boekeltje had Van Rhijn al opzichtig gespaard (die had al 4x geel moeten hebben) en de kaarten voor Veltman waren gewoon terecht. Dat vinden zelfs Jan 'Ajax-hoofd' Joost en die Kale.
Voorlopig verneukt hij dus vooral de wedstrijd voor AZ.
Die geel van van Rhijn was overigens een overtreding van Beerens. Net zoals de penalty+rood. Verder heeft van Rhijn (nog) niet veel fout gedaan qua overtredingen. Overdreven otherfool tekstjes weer.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ik denk niet dat ze direct tegen Real zijn, maar wel dat ze constant trappen in de eindeloze reeks schwalbes van de Catalaanse duikersclub. Maar dat doen de CL-scheidsrechters ook, dus tja.
Bij madrid loopt de grootste actrice rond, dus vreemd dat je Barca daarvan beticht. Busquets was verder vlekkeloos!
depri83
-
- 6806 berichten
- 1491 stemmen
Beerens had nergens last van bij die "steek" van Veltman. Rende gewoon door, zag Schöne eraan komen en liet zich vallen. Schwalbe eerste klas
De actie op zich, je been naar achter steken met de intentie iemand te haken bij een kansrijke uitval (en hem daadwerkelijk raken), lijkt me voldoende reden om geel te geven.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Was een grapje, refererend aan Ronald. 
Ik denk overigens dat het geen Schwalbe was van Neymar.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
De actie op zich, je been naar achter steken met de intentie iemand te haken bij een kansrijke uitval, lijkt me voldoende reden om geel te geven.
Was gewoon niets aan de hand. Ik kan ook wel wild gaan bewegen in het rond op het middenveld terwijl iedereen in de 16 meter staat... Krijg ik dan ook rood?
Als dit in de 16 meter was geweest zou het ook een schwalbe zijn...
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
Maar goed, lekker compact en de boel dichttimmeren nu en Vermeer alle penalty's laten stoppen. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Gaat nog een uitputtingsslag worden, net dat wat je niet kunt gebruiken zo vlak voor Twente....
Zondag maar de bank aan het werk zetten; Kishna en Duarte in de basis joppen, Veltman zal wel niet al te moe zijn en Boilesen heeft ook maar een helft gespeeld. Cillessen spreekt voor zich.
depri83
-
- 6806 berichten
- 1491 stemmen
Was gewoon niets aan de hand. Ik kan ook wel wild gaan bewegen in het rond op het middenveld terwijl iedereen in de 16 meter staat... Krijg ik dan ook rood?
Als dit in de 16 meter was geweest zou het ook een schwalbe zijn...
Als jij wild gaat bewegen met de intentie iemand te raken kun je wel op een kaartje rekenen idd.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Je zegt het terecht. Hij gaat liggen. Schwalbe dus en geel voor Beerens. Ofwel: matennaaier.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.