• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.974 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.094 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.388.076 stemmen

Het grote voetbaltopic #8

zoeken in:

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Als mede Atletí socio weet NW Sierd natuurlijk prima op waarde te schatten

Sierd is inderdaad gewoon een soort van VI, maar dan tijdens een wedstrijd. Zelfde lengte ook zo'n beetje.

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Weg met Sierd.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Sierd is een mediageil mannetje die de wedstrijd niet verslaat, maar aan walgelijke zelfverheerlijking doet. Hij wordt vast heel opgewonden van zichzelf als hij weer loopt te koekoeken en te ratatatatatata'en.

Geluid uitdoen is helaas ook geen optie, want wanneer dat gebeurt draai ik automatisch weg bij een voetbalwedstrijd. Stadiongeluiden moet je gewoon horen, de ambiance.... Wanneer dat niet gebeurt krijg je ondanks het niveau het gevoel naar een veredeld oefenpotje te kijken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Aangezien Sierd een Atleti socio is sta ik er niet helemaal objectief in idd .

Nee, geef mij maar een Sierd. Misschien kolderiek maar wel een man met knowhow, een hele vlekkeloze uitspraak en los van het feit dat ik zijn anekdotes heel leuk vindt is het gewoon beter dan een commentator die mij dingen vertelt die ik zelf ook wel zie. Als iets niet relevant is.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Vreselijke narcist. Wat kan mij 't nou schelen wat de zus van Ronaldo en daar weer de broer van en daar de neef van heeft gezegd, al die belachelijke eettips of dat de vader van Iniesta een taxichauffeur is en de moeder in een bakkerij werkt.

En dan ook nog eens die heel overdreven GOOOOOAAAAAAAALLLLLLLLL.

En dan zondag ineens:

http://angelalvarez.freeconfigbox.com/imagenes_pokemon/ratata.jpg

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

Haha iedereen is echt woedend op Sierd opeens. Juist dat ie al die onzinnige feitjes vertelt maakt het mooi, en ook dat belachelijke koekoek is toch fantastisch. Dat iedereen dat ook echt serieus gaat nemen

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Schuif dan lekker bij VI aan, maar ga niet al die enorme onzin onder een wedstrijd verkondigen....

Gelukkig is die bij een wedstrijd op RTL 7 voor de EL volgens mij stukken minder aan 't overdrijven dan op Sport 1.

merijn82

• 1932 berichten
  • 460 stemmen

Precies. Sierd

Beter dan al die andere, zogenaamd objectieve eenheidsworsten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad Montorsi, moet er ook wel erg om lachen. Vooral die figuren die het allemaal wat te serieus nemen.

Prachtig. Hoe kan je hier niets mee hebben. Volgens mij slaat een vers getapt biertje bij velen in dit topic wel spontaan dood hoor haha. Ongelofelijk.

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

Die aankondiging bij Atleti - Real brengt je echt super in de sfeer van de ontmoeting inderdaad.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Ik hou er ook van hoor . Heerlijk. Sierd is in ieder geval niet zo een kleurloos figuur. Niet iemand die constant dingen verteld die je als kijker ook wel ziet (wat NW al terecht opmerkt). Maar ja, ik was ook fan van Mart Smeets. Vooral tijdens de Tour. Kostelijk.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

De Vos: ?Het voetbal moet de mensen vermaken, soms help ik een beetje? - voetbalzone.nl

Ben geen enorme Sierd fan, maar liever dit dan teksten als ''Evra heeft balbezit op links, speelt hem naar Carrick. Rooney....Van Persie....Carrick..en nu heeft de keeper hem weer''.

Dat zie ik zelf ook wel en is saai. Beetje wat leuke anekdotes erbij maakt het wel leuker om naar te luisteren. Alleen moet Sierd oppassen niet door te slaan, want ik kijk in eerste instantie gewoon de wedstrijd, pas daarna zijn one man show. Vond Sierd tijdens de Clasico wel weer goed, met zijn teksten over oa Pepe.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Joy4ever schreef:

Maar ja, ik was ook fan van Mart Smeets. Vooral tijdens de Tour. Kostelijk.

Ook zo'n iemand waar ik met volle teugen van geniet en die ook kan rekenen op massale aversie. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Bah, Smeets is walgelijk als mens. En de sporten die hij echt leuk vind (wielrennen, basketbal), boeien me geen hol, dus gelukkig heb ik hem meestal kunnen ontwijken. Wat een zeldzame zelfingenomen lul zeg.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ook zo'n iemand waar ik met volle teugen van geniet en die ook kan rekenen op massale aversie. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.

Senk joe

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Bah, Smeets is walgelijk als mens. En de sporten die hij echt leuk vind (wielrennen, basketbal), boeien me geen hol, dus gelukkig heb ik hem meestal kunnen ontwijken. Wat een zeldzame zelfingenomen lul zeg.

Smeets is Ajacied in hart en nieren

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Volgens mij is Mart sowieso een voetbalhater In dat kader zou hij Feyenoord supporten, hehe.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

j0enne schreef:

Vreselijke narcist. Wat kan mij 't nou schelen wat de zus van Ronaldo en daar weer de broer van en daar de neef van heeft gezegd, al die belachelijke eettips of dat de vader van Iniesta een taxichauffeur is en de moeder in een bakkerij werkt.

En dan ook nog eens die heel overdreven GOOOOOAAAAAAAALLLLLLLLL.

En dan zondag ineens:

(afbeelding)

Niet met mijn vondst aan de haal gaan jij heb dat plaatje ook al gepost

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Volgens mij is Mart sowieso een voetbalhater In dat kader zou hij Feyenoord supporten, hehe.

Hehe

Ik weet nog goed dat ik medio jaren 80 aan het begin van Studio Sport altijd prima aan het smoelwerk van Smeets kon zien of Ajax had gewonnen of niet.

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Wat verwacht je anders van een Arnhemmer.

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Joy4ever schreef:

Ik hou er ook van hoor . Heerlijk. Sierd is in ieder geval niet zo een kleurloos figuur. Niet iemand die constant dingen verteld die je als kijker ook wel ziet (wat NW al terecht opmerkt). Maar ja, ik was ook fan van Mart Smeets. Vooral tijdens de Tour. Kostelijk.

Ik hou zelf ook wel van kleurrijke figuren als commentatoren, maar Mart vind ik dan weer helemaal niks. Hij heeft inderdaad wel een beetje hetzelfde als Sierd, maar Mart heeft echt totaal geen verstand van wielrennen. Althans niet van post-Armstrong wielrennen. Ik erger me daar echt dood aan.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

"Is dit nou het nieuwe wielrennen?"

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ik kan Mart Smeets niet uitstaan, maar ik hoorde em laatst commentaar geven tijdens Miami Heat-Chicago Bulls en dat beviel me uitstekend. Hij heeft verstand van het spelletje.

Sierd is leuk om af en toe een keer een minuutje aan te horen zoals in het filmpje gepost door NW. Echter heb ik hem nu eindelijk eens live aan het werk mogen horen afgelopen zondag. Man man man, ik heb de wedstrijd gewoon uitgezet grotendeels door Sierd. Na die eerste leuke minuut begint ie alleen maar te irriteren.

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

kos schreef:

Welnee, vroeg me alleen af wat zn meerwaarde zou zijn. Met name omdat hij als verdediger was gehaald. Vrij nutteloos.

Overigens vind ik nog steeds dat je alleen maar spelers moet huren die meteen een team sterker maken. Anders complete onzin. (over die Castillion zal ik maar zwijgen).

Laatst nota bene nog met Edo Ophof zelf over gehad.

Nou, je kunt je hart ophalen. Het lang vermiste broertje van Genero Zeefuik gaat spelen morgen! Ajax-huurling overtuigt en krijgt eerste basisplaats bij NEC - SoccerNews.nl

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Hoe meer Sierd hoe beter. Weg met de grijze muizenbrigade onder de commentatoren, en geef Sierd een podium.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Toon Gerbrands eventueel naar PSV.

Die afkeer bij AZ-ers tegenover Ajax kan onderhand worden verlegd naar PSV

Begint nu wel beetje irritant te worden. Het wordt tijd dat Brands zijn netwerk eens uitbreid. Een vertek van Gerbrands zou zonde zijn, hij heeft veel voor de club betekent. Aan de andere kant is een frisse wind misschien wel lekker en hebben veel AZ-supporters het niet zo op em, omdat ie zich wel heel vaak schuldig maakt aan zelfbevlekking.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Tja. Ben benieuwd wat de aanleiding was, zal wel een te harde overtreding zijn.

Maar zoiets gebeurt vaak genoeg, alleen is 't dan niet toevallig gefilmd.

@MemphisDepay22 18m

Hele hoop bullshit over een opstootje dit gebeurde vorig jaar elke training ik en josha zijn cool don't worry enjoy your day people.

Dat zou me inderdaad niets verbazen met van Bommel en Strootman.

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Nou, je kunt je hart ophalen. Het lang vermiste broertje van Genero Zeefuik gaat spelen morgen! Ajax-huurling overtuigt en krijgt eerste basisplaats bij NEC - SoccerNews.nl

Top! Vind het eerder de zoon van Van Gobbel trouwens

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

kos schreef:

(quote)

Top! Vind het eerder de zoon van Van Gobbel trouwens

Hoe snel loopt hij de 100m?

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

j0enne schreef:

(embed)

Tja. Ben benieuwd wat de aanleiding was, zal wel een te harde overtreding zijn.

Maar zoiets gebeurt vaak genoeg, alleen is 't dan niet toevallig gefilmd.

@MemphisDepay22 18m

Hele hoop bullshit over een opstootje dit gebeurde vorig jaar elke training ik en josha zijn cool don't worry enjoy your day people.

Dat zou me inderdaad niets verbazen met van Bommel en Strootman.

Hier 't volledige filmpje van 't ED en niet het uit de context gehaalde filmpje van FOX.

Ging er de hele training dus hard aan toe.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.