- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Vind Villa en Xavi maar erg matig vandaag, helaas.
Ik vind Villa eigenlijk weinig toevoegen aan Barca op dit moment als ik eerlijk mag zijn. Laatste keer dat hij goed speelde is eeuwen geleden? Heb alles van Barca gezien minstens de laatste 10 wedstrijden, nergens is hij me positief opgevallen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Jammer, maar Madrid had uiteraard met 10 man op het veld moeten staan. Krankzinnig hoe dat Madrid de 1e helft speelde. Werd er zelf bijna bang van. Elke overtreding was op of net over het randje.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind Villa eigenlijk weinig toevoegen aan Barca op dit moment als ik eerlijk mag zijn. Laatste keer dat hij goed speelde is eeuwen geleden? Heb alles van Barca gezien de laatste 10 wedstrijden, nergens is hij me positief opgevallen.
Je inpassen in dit spel kost tijd. Maar hij staat ook al bijna 1000 minuten droog.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Als Afellay in 1x een grote meneer bij Barca wil zijn, dan moet hij nu nog scoren. Ben benieuwd.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
De enige echte bekerfinale die er toe doet staat overigens gepland voor 8 mei natuurlijk. Dit is slechts een opwarmertje 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3457 stemmen
Ik vind Villa eigenlijk weinig toevoegen aan Barca op dit moment als ik eerlijk mag zijn. Laatste keer dat hij goed speelde is eeuwen geleden? Heb alles van Barca gezien minstens de laatste 10 wedstrijden, nergens is hij me positief opgevallen.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
De enige echte bekerfinale die er toe doet staat overigens gepland voor 8 mei natuurlijk. Dit is slechts een opwarmertje
Mocht alles goed gaan, dan vind ik het potje een week later een stuk belangrijker...
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Mocht alles goed gaan, dan vind ik het potje een week later een stuk belangrijker...
Ik heb het dan ook over de bekerfinale he
Maar een prijsje in Rotterdam ophalen kan natuurlijk nooit kwaad. Toch grappig dat wij meer prijzen pakken in Rotterdam dan alle Rotterdamse ploegen bij elkaar 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3457 stemmen
Een week later kan de competitie beslist worden hoor
Al hoop ik niet dat het Ajax wordt 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar een prijsje in Rotterdam ophalen kan natuurlijk nooit kwaad. Toch grappig dat wij meer prijzen pakken in Rotterdam dan alle Rotterdamse ploegen bij elkaar
. Maar jullie hebben geen zilveren bal
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Europese prijs in eigen stadion 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
. Maar jullie hebben geen zilveren bal
.
Dat is toch die prijs n.a.v. die wedstrijd tegen Sparta waarbij zij de wedstrijd boycotten? 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Wanneer is de eerstvolgende interland van Spanje? Zal gezellig zijn onderling 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Europese prijs in eigen stadion
De Europa Cup 1 in de Kuip winnen 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3457 stemmen
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Een week later kan de competitie beslist worden hoor
Al hoop ik niet dat het Ajax wordt
Dat snap ik, maar we hebben het over bekerfinales he
Ik wil gewoon beide prijzen winnen. Is me duur zat zo'n dagje bekerfinale en ook nog is tijdrovend. Dan wil ik niet voor niets heen 
Wordt wel gezellig. Met 120 bussen en 8 treinen richting Rotterdam 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3310 stemmen
Real doet het wel erg goed na de 1-0. Wedstrijd is echt compleet doodgemaakt. Ligt elke vijf seconden stil.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Dit wordt niks meer. Het is maar de 3e prijs qua beleid (titel en CL gaan voor), maar wel erg zuur om een finale te verliezen. Dit zal een gevoelige tik zijn voor Barca met het oog op de halve finales.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3457 stemmen
Misschien kan Alves nog een pingel versieren
Maar nee, erg jammer dit. Had het me toch wat anders voorgesteld. Barca die 1x scoort in 210 minuten, een penalty... 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is wel vreemd ja, al zullen ze dat wel kunnen relativeren. Al moet een Pique bvb. niks van de Real spelers weten.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
De Europa Cup 1 in de Kuip winnen
zagen je oudere vrindjes ook eens een echt stadion van binnen .. 
hm dat had de 2-0 moeten zijn
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Opzich had Real het nu ook wel afgemaakt mogen hebben.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Tactiek van Mourinho was dus probeer je tegenstander door midden te trappen of maak ze bang. Tactiek heeft gewerkt.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Haha kan Mourinho weer klagen, alweer rood voor Real 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha kan Mourinho weer klagen, alweer rood voor Real
Haha inderdaad
.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3457 stemmen
Toch nog rood haha. 10 man again! Pinto mee naar voren, dit moet hem worden!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.