- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ik ben vaak negatief over Iker geweest, maar hij houdt Madrid nu toch wel echt op de been hoor.
Gewoon een zeer goede keeper.
Indrukwekkende erelijst heeft die gast trouwens. WK, EK, 3x CL. Doen weinigen hem na.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Driehoekjes
doe mij maar een pot als Tottenham - Arsenal.
Die pot vond ik juist geen hol aan. Deze match is spannend genoeg, staat nog gewoon 0-0. Altijd als er ergens een leuke pot op tv is moet jij het weer afkraken omdat er te mooi wordt gevoetbald 
Vooral de eerste helft voldeed aan jou normen, allemaal zware overtredingen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Wat een dodelijk saaie pot
Vind het ook tegenvallen. Tottenham - Arsenal was stuk leuker.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Casillas wordt niet voor niets beschouwd als beste keeper van de wereld
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Unverständlich hoe deze wedstrijd 180 graden is gedraaid. Dit gaat Barca winnen, tenzij The Special One nog iets uit de hoge hoed kan toveren als Madrid het vol kan houden tot de verlenging.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dit tegenvallen, ik snap het niet. Lekker veel strijd. Al kan het niet op tegen de magistrale Spurs natuurlijk
.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Oeeei oi oi oi Ronaldo wat een kans man!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Ze worden helemaal dolgetikt, en terecht. Barça!
Overdrijven is ook een vak. Zijn tweede helft absoluut de betere maar dol tikken zou ik het niet noemen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Man wat heeft Ronaldo al een hoop kansen gemist 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Unverständlich hoe deze wedstrijd 180 graden is gedraaid. Dit gaat Barca winnen, tenzij The Special One nog iets uit de hoge hoed kan toveren als Madrid het vol kan houden tot de verlenging.
Krijg je met 3 brekers in de ploeg he. Zit geen enkel voetbal in, dan wordt je na een tijdje wel overlopen door een ploeg die wel weet hoe je moet voetballen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Dit tegenvallen, ik snap het niet. Lekker veel strijd. Al kan het niet op tegen de magistrale Spurs natuurlijk
.
Is vooral spannend want worden nauwelijks kansen gecreerd en beide ploegen spelen toch wel heel erg met de 0 in het achterhoofd.
Maar is ook niet zo dat ik me verveel. Had er alleen meer van verwacht
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3457 stemmen
Gelukkig biedt Alves redding
Was even billen knijpen.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Ronaldo zwaar uit vorm. Heeft trouwens ook niet de snelle balbehandeling van Messi lijkt het. Doet er veel langer over om te schieten. Kijk het verschil maar met dat vlammende schot van Messi, binnen een tiende van een seconde geschoten na de aanname. Overigens alweer buitenspel van Ronaldo 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Jeuj, verlenging!
Geen probleem, half uurtje extra Real-Barca.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Ronaldo zwaar uit vorm. Overigens alweer buitenspel van Ronaldo
ja totaal uit vorm, slechte aannames en afwerken
@ Reinbo je hebt inderdaad pech gehad, eerste helft overspoelde van agressie en rivaliteit 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Mwoah, heb mijn slaap opzich wel nodig A&L 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Mwoah, heb mijn slaap opzich wel nodig A&L
Ga dan maar naar bedje toe, ukkie 
Hoor je morgen wel wat dit geworden is hehe.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Elke keer als Christina Ronaldo (pun intended) de bal heeft hou ik mijn hart vast. Maar kom Barca, dit moet te doen zijn. Ze komen er toch soms gevaarlijk uit, al heeft Barca de controle weer. De angst is verdwenen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Pintooo
Was een blunder geweest als hij had gezeten.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Wat een heerlijke tweede helft. En dan gaat dit nog maar om de Copa del Rey. Man, wat heb ik zin in de CL-ontmoetingen. Hoewel een beslissing over 1 wedstrijd toch wel heerlijk is, hoor.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Spurs-Arsenal was 1 van de mooiste wedstrijden die ik de laatste tijd heb gezien. 
2e helft bij Barca was ook leuk. Kan nog alle kanten uit.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Toch is het wel teleurstellend. 180 minuten Clasico nu gezien en slechts 2 goals, beide een penalty.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Vind het ook tegenvallen. Tottenham - Arsenal was stuk leuker.
Komt denk ik vooral door het feit dat ik he-le-maal niks heb met deze clubs, verschrikkelijk zelfs.. Ik hou van spanning, en dat is er totaal niet als je er niks om geeft wie er wint. Al hoop ik stiekem voor Real, omdat ik de arrogantie van dit Barcelona elftal nog minder kan harden
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.