menu

Overig / Televisie / De Slimste Mens ter Wereld

zoeken in:
sweinsteiger
Ik heb Bart de wever en Steven van Herrewhege het liefst.

Pirmais
Jammer dat dit gedaan is, vond het zo grappig!!

Komt het niet terug op VT4? Er is toch zo'n grote piet opgestapt bij de VRT, zit nu bij VT4 en ik dacht toch echt dat hij De Slimste Mens Ter Wereld zou terugbrengen.

Edit: 'Slimste mens' in nieuw kleedje op VT4 - Het Nieuwsblad

Pirmais
Iets heel anders zo te zien,...

Geen ´grote piet´ die opgestapt is, het is iets complexer. De eigenaar van Woestijnvis, productiehuis van enorm veel succesvolle tv-programma´s van de voorbije vijftien jaar (Schalkse Ruiters, Man'Bijt hond, De Mol, De Slimste Mens, De Pappenheimers, De Laatste Show, Alles Kan Beter, In de Gloria, Het Eiland, Van Vlees en Bloed, Basta,...) heeft VT4 gekocht, en dus zal Woestijnvis vanaf nu vrijwel uitsluitend programma´s maken voor (een helemaal vernieuwde) VT4 - zoals misschien een nieuwe versie van De Slimste Mens.

Als je van De Slimste Mens houdt, Humo heeft een dvd gemaakt met de beste fragmenten (1,5 uur in totaal), staat ook grotendeels op Youtube in delen van ca 12 minuten elk:

deel 1
deel 2
deel 3
deel 4
deel 5
deel 6
deel 8

Pirmais
Ja, ik heb die DVD gekocht

Heerlijk om die momenten nog eens terug te zien.

Vanaf vanavond is het weer zo ver, over 10 minuten start het 10e seizoen van De Slimste Mens ter Wereld!

Er is ook een bijhorende clip opgenomen (met deze poster):

http://s4.nieuwsbladcdn.be/Assets/Images_Upload/2015/09/14/d10032f6-5ae6-11e5-b03e-aa5f33487339_web_scale_0.127011_0.127011__.jpg?maxheight=416&maxwidth=568&format=jpg

Video is hier te bekijken: Wie of wat? (wordt de Slimste Mens) | VIER
U herkent Herman Brusselmans op de drums, en Jeroom (dé cartoonist) als saxofonist.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:16 uur

geplaatst: vandaag om 05:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.