menu

Overig / Televisie / Eastbound & Down

zoeken in:
4 afleveringen gezien: té grappig.

Gecancelled, volgens mij zeiden de makers indertijd dat 't tweede seizoen al 't laatste zou zijn.

Best jammer, als tussendoortje was deze lompe serie best prima (off-season dan).

Ik ben inmiddels weer helemaal bij en ik vind het eigenlijk steeds beter worden. Hopen dat seizoen 4 weer net zo goed wordt als seizoen 3, de eerste aflevering belooft wel weer veel goeds
Wat vonden jullie ervan?

was idd weer leuk! hoop stevie snel terug te zien.

Nieuw seizoen begonnen? Dan ga ik daar snel achteraan.

goongumpa schreef:
was idd weer leuk! hoop stevie snel terug te zien.

Die zal niet lang meer wegblijven gok ik zo.

Gek seizoen. Qua verhaallijn niet bijzonder, maar door de vele rare willekeurige shit toch weer leuk.

Stevie met zijn pooieroutfits, kleurlenzen en nieuwe kin .

En gedaan!

Einde was grappig, al vond ik het jammer dat Kenny's levensverhaal (een soort kruising van Death Wish, The Lion King en Back to the Future) niet echt gebeurde .

Serie werd iets te repetitief op den duur, maar al bij al toch een van de leukste komische series. Hoop dat Jody Hill binnenkort weer eens een film maakt.

Ik heb nog zo''n 4/5 afleveringen staan Eerdaags ga ik weer verder hiermee.

Geweldig einde, komische versie eigenlijk van de Six Feet Under einde. Leuke bijrol van Sacha Baron Cohen! Wel fijn dat dit het laatste seizoen was verder. Erg geestig, maar het rise en fall en rise en fall en rise gebeuren had wel een houdbaarheidsdatum.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:16 uur

geplaatst: vandaag om 21:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.