- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Iemand dit toevallig gezien?
Iemand dit toevallig gezien?
Error_2009
-
- 107 berichten
- 1875 stemmen
Iemand die de series van VishnuPuran gezien heeft?
Best wel apart...er zijn al 23 series van.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Wat ik nu toch weer zie?
Rene Froger gaat met zn familie een maand lang op de armoedegrens leven. Een maand..
En als ie dan geen geld heeft moet ie iets regelen of verkopen of zo. En dat is dan amusement... Kijken hoe arme mensen leven.
Een maand lang arm zijn, net alsof je dan enig idee hebt van de uitzichtloosheid en ellende van echt arme mensen.. Als je een maand later toch weer in je grote villa zit, lekker moeilijk.
Dat moet wel het meest verwerpelijke, hypocriete kutprogramma ever zijn. Nekschot svp.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Dat programma vind ik ook debiel. En een maand is niets, Wat ze er nou mee willen bereiken zie ik ook niet.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7240 stemmen
Anders ik wel. En ik altijd maar denken dat die Froger dude de minst op aandacht en publiciteit geilende topper was. Dat programma is zo fout, dat wijf van hem doet zich zo overduidelijk anders voor dan ze is dat het bijna grappig zou worden om maar niet te spreken over die brave kindertjes die af en toe even door het beeld heen lopen om papa en mama een knuffel te geven. En oh wat hebben ze het toch moeilijk ''Goh Rene we zullen toch de combi magnetron moeten verkopen want we zijn bijna door ons geld heen'' en dan die verslagen gezichten erbij (stelletje hypocrieten) maar ondertussen wel mooi naar concerten en shoots gaan om zich daar vol te vreten en zuipen, bekende vrienden uitnodigen die allemaal een duur flesje wijn mee nemen of en jurk oid lenen van een rijke vriendin (iets dat arme mensen niet hebben) om daarna weer een beetje armoedig te gaan zitten doen. Dit is gewoon een dikke belediging voor de mensen die het echt arm hebben en dan te bedenken dat ze het nog doen voor een goed doel ook.
Bah. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3280 stemmen
Dat is inderdaad het schandaligste aan het hele gebeuren...
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
''Goh Rene we zullen toch de combi magnetron moeten verkopen want we zijn bijna door ons geld heen''
Idd, heb het programma nog nooit gezien, alleen gisteren een stukje. Kon mevrouw opeens haar vriendinnenavondje niet meer organiseren omdat ze een bekeuring kregen.
Een bekeuring heb je minimaal anderhalve maand de tijd voor om te betalen.
.
Dan zitten jullie allang weer in het Gooi dus jank niet zo.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Maar volgens mij zijn het ook gewoon leuke mensen. Had dat niet gedacht. Vond Rene altijd maar een patser.
Kiros
-
- 607 berichten
- 1327 stemmen
Maar volgens mij zijn het ook gewoon leuke mensen. Had dat niet gedacht. Vond Rene altijd maar een patser.
Nee, dat beeld is nu ineens verdwenen. Not.
Ach, er zijn altijd hele volksstammen te vinden die in deze onzin trappen en compleet meegaan in het (totaal geregisseerde) verhaal.
geronimo
-
- 1955 berichten
- 0 stemmen
Iemand Toren C gezien, die nieuwe comedy serie van de VPRO. Werd gepresenteerd als een serie die grappiger dan The Office zou zijn. Heb volgens mij nog nooit zó weinig gelachen bij een comedy serie. Jezus, wat was dat slecht zeg...
Ik zag die twee dames bij Pauw en Witteman, geloof ik, en toen lieten ze stukjes zien. Nou, bij 1 sketch heb ik echt van de bánk gelegen van 't lachen! Was iets met een kopieermachine en een man in een rolstoel.
Maar nee, het programma zelf heb ik eigenlijk nooit gezien.
Hypno
-
- 115 berichten
- 427 stemmen
Iemand hier nog de show van Sara Kroos: Zoetgevooisd gezien ? Mensen wat een vrouw zeg, ze zette echt een beestachtig goede performance neer. Echt waar de emotie en beestachtigheid druipte er werkelijk vanaf. Wat een energie, wat een performance hulde aan deze vrouw 
Horrorizer
-
- 68 berichten
- 0 stemmen
Kijkt iemand wel eens naar de animatieserie Oggy and the Cockroaches?
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Hilarische show op de BBC. Die kop van Reese Witherspoon bij die laatste gast. Die wist dus nog niet wat ze moest verwachten van de show. Priceless! 
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3221 stemmen
Misschien niet het juiste topic, maar het viel me op dat een film die vanavond komt niet op moviemeter staat?
narva77 (crew films)
-
- 12724 berichten
- 6540 stemmen
Malpensa is géén film, maar slechts een registratie van een Toneelstuk. Hij staat ook niet op IMDB.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik snap totaal niet waarom Bos als minister van Financien zich zo duidelijk en negatief uitspreekt over de DSB bank bij Paul en Witteman, je zou toch een neutrale rol mogen verwachten van een minister....Die man oet echt heel rap aftreden. Ik vind de DSB ook een foute bank, maar dat lijkt mij niet aan de Minister van Financiën die toevallig ook een eigen bank over zijn hoede heeft.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Priceless!
Graham Norton is een held! Ik lach altijd de ballen uit m'n broek.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Ushi en Dushi. Wil iemand Wendy gaan vertellen dat ze een erg irritant typetje neergezet heeft. En dan doel ik niet op Ushi, maar op Dushi (Lukretia) Snap niet dat iemand dit geweldig vindt.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Als ik die 'dushi' op tv zie, dan zap ik meteen verder. Ontzettend vervelend typetje zeg! Snap die hele 'hype' hieromheen ook niet. Ushi was veel leuker, daar kon ik tenminste nog mee lachen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vind het een juiste weergave wat het gemiddelde niveau van de Nederlandse televisie.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Tot nu toe heb ik er nog niets van gezien, enkel van horen zeggen, en daar laat ik het denk ik ook bij. 
Wendy is een leuke dame maar presteert niet zo veel met haar shows.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Wendy is inderdaad leuk, maar kan beter een ander beroep zoeken.
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Dushi heb ik een keer gezien, het is leuk gemaakt. Maar niet bijzonder of heel grappig.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Dushi heb ik een keer gezien, het is leuk gemaakt. Maar niet bijzonder of heel grappig.
alcapachino
-
- 293 berichten
- 108 stemmen
Wendy is inderdaad leuk, maar kan beter een ander beroep zoeken.
Ze scoort een hoop kijkers , de cijfers liegen er niet om , net als met haar andere programma's
dus ik vindt dit wel heel kort door de bocht kos.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Voor mijn part kijkt heel Nederland er naar, wat kan mij dat schelen.