menu

Overig / Televisie / Legend of the Seeker

zoeken in:
AHWA
In aflevering twee is Bridget Regan bijkans nog mooier...en de rest is ook leuk

Mooie slowmotionscenes, lekker bombastische muziek, alleen de special effects zijn een beetje te vuurwerkachtig, maar voor een tv-serie is dat nu eenmaal zo, dus dat nemen we dan maar voor lief.

Ik heb deze serie van in het begin gevolgd en heb er 2 seizoenen van genoten. Moet zeggen dat er een beetje sleet begon op te komen tegen het eind van seizoen 2, telkens maar weer Darken Rahl die opdaagt. Van de zomer heb ik ook het 1e boek gelezen, en dat viel best mee. Maar geen topper, ga dan ook de verdere boeken niet lezen.
Langs de ene kant spijtig dat deze serie gecancelled is, maar ik denk ook dat het beste er af was. Het is ook nog een redelijk mooi, afgesloten einde, de Keeper van de Underworld is verslagen. De acteurs vond ik geweldig en goed bij elkaar passend. Je kreeg mooi gechoreografeerde gevechtscènes en ook de magie/special effects waren behoorlijk voor een gewone tv-serie. Een beetje à la Hercules en Xena, maar dan met veel betere productiewaarden.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=Rlq3qOrWSSk

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=AveLOWhEq-c

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Nu ik het zo weer terug zie, mis ik het toch. Elk weekend was het vurig uitkijken naar de volgende aflevering, heb ik toch zo niet meer bij huidige series

Ze zijn begonnen de serie op VT4 uit te zenden. Juist de derde aflevering gezien, leuk het nog eens te zien na al die jaren.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:20 uur

geplaatst: vandaag om 13:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.