• 155.402 films
  • 9.294 series
  • 27.650 seizoenen
  • 604.216 acteurs
  • 346.233 gebruikers
  • 8.760.155 stemmen

Shrek The Halls

zoeken in:

Angrod_Pallanén

• 6688 berichten
  • 1042 stemmen

Shrek komt weer met een korte animatiefilm, namelijk Shrek met kerst! Op 21 december wordt 't 21 minuten durend filmpje op RTL 4 uitgezonden.

In het filmpje wil Shrek de ultieme kerst beleven met zijn kinderen en Fiona, maar Donkey en de overige figuren uit de Shrek-films willen ook samen feest vieren, wat de plannen van Shrek in de war gooit.

Het filmpje heeft een hoog Disney-gehalte maar is compleet afkomstig van Dreamworks. Mocht je bang zijn dat het een goedkope uitbuiting is van het fenomeen Shrek, dan kan ik je gerust stellen. Het filmpje is met dezelfde kwaliteit als de films gemaakt en Mike Meyers, Cameron Diaz, Eddie Murphy en alle anderen hebben hun vertrouwde personages stem gegeven. Kortom, een vierde Shrek (vijfde als je Shrek in 3d meetelt) met een sitcom lengte en in kerstsfeer.

Zelf vond ik het filmpje nogal doorsnee en niet altijd even grappig, maar de kwaliteit was prima en daarmee ben ik tevreden.

The Oceanic Six

• 57677 berichten
  • 3776 stemmen

Ik heb hem gister gekeken. Ik vond hem wel leuk, iedereen deed mee en er zat weer leuke humor in. Beter dan in deel 3 die aardig teleurstelde.

Vooral de bij figuren waren leuk, zoals de biggetjes, koekmannetje en puss in boots

BobdH

• 487 berichten
  • 2212 stemmen

Ach, de humor was allemaal erg voor de hand liggend en kennelijk snel in elkaar gezet voor zo'n Kerst-special om het publiek vooral Shrek niet te laten vergeten. Maar wel vermakelijk als je jongere zusje en moeder mee zitten te kijken; kerstsfeer alom, daar gaat het om, voor de rest is het snel weer vergeten.

En niet geheel 100% DreamWorks, want regisseur Gary Trousdale is een vaste kracht van Disney; hij regisseerde o.a. Beauty and the Beast en The Hunchback of Notre Dame

kMal

• 52 berichten
  • 78 stemmen

Inderdaad. Best voor de hand liggend, maar vermakelijk. Daar gaat het allemaal om toch?

AmazingPP

• 2436 berichten
  • 1788 stemmen

Heb hem gisterenavond bekeken en ik vond hem hartstikke leuk, in ieder geval leuker dan deel 3. Nergens kun je zien dat het haastwerk wordt voor de makers, alles is in details uitgewerkt. Donkey is natuurlijk weer hilarisch, maar die kalkoen slaat alles! Erg leuk voor de Kerstdagen, maar daar is ie dan ook voor bedoeld.

sandansyl

• 43 berichten
  • 46 stemmen

Blijft lachen,

Donkey rules

edmo

• 55 berichten
  • 50 stemmen

Heb hem gisteren voor het eerst gezien, maar wel weer humor hoor. Kan niet wachten op Shrek 4 van de zomer

jordandejong

• 4343 berichten
  • 1242 stemmen

eergisteren gekeken en het was toch wel weer leuk.verwachte er eerst niet zoveel van maar het was redelijk goed.Iniedergeval beter dan het lichttegenvallende shrek 3. Als ik hier op MM een stem kon uitbrengen op deze film zou dat toch een 3,5 zijn.

krosnicky

• 698 berichten
  • 1348 stemmen

1 van de betere shrek films en het is dan nog een kort film staat ook in mijn personlijke top 3 van shrek films

op 1 Shrek

Op 2 Shrek the Halls

en op 3 die ander kort film Shrek 3D

TheLionKingFan

• 904 berichten
  • 127 stemmen

Ik heb deze DVD gekregen met 5 December.

Wauw! Na Shrek 3 dacht ik 'Dit zou wel leuk zijn,maar dan net als Shrek 3 een andere sfeer'.

Toen ik hem keek dacht ik 'Ik heb weer te vroeg iets gezegd'.

Wat is dit een te gekke special.

Ga deze 100 % zeker kijken met Kerst dit jaar.

JustMike

• 3218 berichten
  • 751 stemmen

dit vond ik wel een grappige mini-film. ik vond scared shrekless ietsje minder leuk.

maar ik zou deze wel een dikke *3.5 geven!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.