menu

Overig / Televisie / Beverly Hills 90210

zoeken in:
iemand ??

stinissen (crew)
Ik heb de serie ook met veel plezier gekeken.

Gisteren seizoen twee gekocht, ben erg benieuwt of het net zo geweldig is als het eerste seizoen.

Vandaag de box afgekeken en hij is minstens net zo leuk als seizoen een er stond trouwens nog een hilarische extra op de dvd.
Even wachten tot seizoen drie dadelijk wat goedkoper is dan koop ik die ook gelijk, bevery hills 90210 heerlijke serie

Ook grappig hoe Christine Elise (die de geflipte Emily speelde) de cliché opmerkingen van Brandon letterlijk uitlacht, praat over de vervelende samenwerking met Shannen Doherty en de serie zelf ook eigenlijk de grond in boort.

Te zien bij de extra's van het tweede seizoen in "Onze favoriete Valentijn".

Overigens al aan seizoen 3 begonnen, waar de melodrama pas werkelijk begint...

Heb je ook die extra op seizoen twee gezien waarbij die twee mannen (weet even niet wie het waren) de serie compleet belachelijk maken, ik kwam letterlijk niet meer bij.

Maar even serieus ik vind het best een voor zolang het nu duurt (de twee seizoen die ik zag) een hele leuke/gezellige serie die de sfeer van de jaren negentig goed weergeeft en tergelijk tijd (vooral in het eerste seizoen) erg leerzame afleveringen tussen zitten.
Ik vind dat er niets mis is met de serie, prima vermaak en soms zelfs ontzettend leerzaam, of overdrijf ik nu ??

Ben nog niet aan seizoen drie begonnen maar ben er wel ontzettend benieuwt naar, hoop hem dit jaar nog aan te schaffen.
heb jij het al gezien dan en zoja is het slecht of wel vermakkelijk ??

Vond het altijd een erg leuke serie Ga binnenkort eens S1 aanschaffen

Moet je zeker doen je zal er geen spijt van krijgen.

Net seizoen 3 afgerond. Vond het niet veel soeps, maar blijft simpel vermaak. Wat wel stoorde, dat alles betrekking had tot de groep, ook al ging het in de scène over de hele school (zoals in die video vlak voor diplomauitreiking waar herrineringen worden opgehaald voor de hele school). Daarnaast probeerde ze in de laatste aflevering te veel mislukte sentiment erin te proppen.

dragje
niethie schreef:
Moet je zeker doen je zal er geen spijt van krijgen.

Succes met seizoen 3

Pastichio Rocker
Waar zijn al die acteurs en actrices eigenlijk gebleven? Ik kan me alleen herinneren dat Luke Perry en Shannen Doherty nog wel eens opdoken in wat b-films en tv-drama's. En die Tori Spelling blijft een lelijke draak.

Er zal het volgende televisieseizoen een spin-off van de serie uitgezonden worden. De productie gaat al erg snel. Meer info op:

http://en.wikipedia.org/wiki/Untitled_Beverly_Hills%2C_90210-spinoff

Klinkt erg leuk...

Heb overgens seizoen drie nog steeds niet aangeschaft vijftig euro is mij toch echt te duur en zo´n gepindakaazde versie vind ik al helemaal niets, komt nog wel een keer.

matthijs_013 schreef:
Ook grappig hoe Christine Elise (die de geflipte Emily speelde) ...

Wat een shock! Heb altijd gedacht dat ze gespeeld werd door Kathleen Robertson. Waarom lijken die 2 dan ook zo op elkaar?

Gelukkig zie ik via Imdb dat Kathleen nb een veel grotere rol had als Claire. Wie was Claire in de serie ook al weer? Lang geleden hoor, dat ik de serie fanatiek volgde

kos
En we beginnen weer. .

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.impawards.com/tv/posters/nine_o_two_one_o_ver4.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Ik zie niets. Doel je soms op de spin off serie ofzo ?.

kos
Je kan kennelijk niet hotlinken bij impa. Er waren wat nieuwe posters uitgebracht.

Iemand de nieuwe serie al gezien en zoja is het een beetje wat?

niethie schreef:
Komt nog wel een keer...
Nu bijna een jaar en een groot aantal seizoenen van soortgelijke series later ben ik er dan eindelijk weer aan begonnen. Ik ben er niet meer zo overdreven enthousiast over als toen maar het kijkt op het moeizame begin met dat oninteressante gezeik over de slechtlopende relatie van Dylan en Brenda nog steeds bijzonder lekker weg allemaal, al ligt het moralisme er in sommige scenes wel heel erg dik bovenop. Desondanks kunnen dit soort (simpele) coming of age plotjes me altijd prima boeien.

Edit: Heb de nieuwe serie nog steeds niet gezien overgens. Heb daar ook eigenlijk niet zoveel behoefte aan, al ben ik wel benieuwd wat er van sommige personages terecht is gekomen, maar aangezien ik pas bij seizoen drie ven is het toch een beetje vroeg om dat nu al uit te gaan vinden...

Heb het begin van de serie nog gevolgd vroeger. Was toen volgens mij zo'n beetje dé jongerenserie. In elk geval behoorlijk populair. Weet nog dat ik als kind over Dylan dacht "wat doe die oudere kerel er tussen"?

erik1677
Ik heb net 1 aflevering gekeken van seizoen 1, voor weinig gevonden bij de blokker.
Zou hier ook niet teveel voor uitgeven, maar indien het een gedeelte van mn jeugd is was ik hier wel weer heel erg benieuwd naar.
Ik vond die eerste aflevering wel weer gaaf om te zien, en ben benieuwd hoe de rest van deze campy serie me zal bevallen.
Er zitten in ieder geval 2 [pluspunten in, brenda en kelly!!
Ze blijven lekker

Gast
geplaatst: vandaag om 16:48 uur

geplaatst: vandaag om 16:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.