- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Lama's
De Lama's

gotti
-
- 14056 berichten
- 5786 stemmen
Neuj. Het wordt al heel snel een spelletje "wie-kan-de-één-nog-raardere-
dingen-laten-doen-dan-de-ander". Nogal flauw/...

FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3311 stemmen
Ja das waar. Misschien lag het eraan dat ik met een groep keek, dan steek je elkaar al snel aan

moviefreak#1
-
- 14366 berichten
- 24294 stemmen
Nee, ik heb dit hokje pas .

daviddoelen
-
- 660 berichten
- 6323 stemmen
Hele leuke aflevering. De persiflage van Victor Brandt was hilarisch. Alleen jammer van Jandino, daar kwam werkelijk niks grappigs uit.

janssen16
-
- 139 berichten
- 676 stemmen
Inderdaad dat vond ik ook, maar verder wel een goede aflevering.

Quido
-
- 14642 berichten
- 6080 stemmen
Dat hoorspel (zie laatste aflevering) mogen ze erin houden, veel leuker dan het moordspel.

moviefreak#1
-
- 14366 berichten
- 24294 stemmen
Wat mij betreft blijven beide spellen en gaat de jabber eruit.

IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik ben gisteren naar de laatste voorstelling van de Lama's van dit seizoen in het Chassé theater in Breda geweest. Wat een geweldige show. Die gasten hebben echt geen schaamte, en kunnen echt briljant inproviseren. Het is echt super om ze eens in het echt te zien. Ze hebben die hele zaal plat gespeelt, ik vond het echt geweldig.

gondwana
-
- 1212 berichten
- 1464 stemmen
Het kan beter. In 1994 was er reeds op de Vlaamse tv een improviserend theater programma, Onvoorziene Omstandigheden geheten. Veel verfijnder, goede sketches, altijd verrassend. Daar bleef ik wel voor thuis. De onbekende jongelingen zijn allemaal doorgebroken, om er een aantal te noemen: Johan Terryn, Tom Lenaerts en Michiel deVlieger. Veelal ook de grote namen achter produktiehuis Woestijnvis.
België - Nederland = 1 - 0
ik vind lama's toch van hetzelfde niveau als onvoorziene omstandigheden, rederijkers en who's line is it anyway hoor...
humor - zuurpruim: 1 - 0

Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Hetzelfde niveau, yeah right. De Lama's komen niet veel verder dan puberale seksgrapjes + hautain gedrag door de individuele spelers (met die gruwelijk irritante Ruben Nicolai zich duwend naar de voorgrond). Vreselijk.

robin00787
-
- 322 berichten
- 750 stemmen
Hetzelfde niveau, yeah right. De Lama's komen niet veel verder dan puberale seksgrapjes + hautain gedrag door de individuele spelers (met die gruwelijk irritante Ruben Nicolai zich duwend naar de voorgrond). Vreselijk.
Ben je ongesteld ofzo. Tjeezus......

Spartaan1986
-
- 3600 berichten
- 2122 stemmen
Vreemd ik vind De Lama's ook vreselijk maar Ruben Nicolai is dan nog de enige die soms grappig kan zijn

tukkerstein
-
- 2203 berichten
- 3326 stemmen
Wow, ik vond deze serie al slecht, maar ik zag laatst een theatershow van die vrouw van De Lama's, en zij was slecht! Echt niet normaal. Zal je een voorbeeldje geven:
Met kerst worden kinderen altijd vies. Dan moeten ze gewassen worden. Daarom heb je volwassenen, je hoort het al, vol-WAS-senen!
En dan ligt de zaal in een deuk...

jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Vind het een geweldige serie.
Lach me altijd dood
vooral ruben en ruben , tijl is ook leuk. maar sara , jeroen en arie en so zijn slecht

IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Het populaire comedyprogramma De Lama's stopt. Dat hebben de spelers vrijdag aan honderden fans bekendgemaakt tijdens een speciale bijeenkomst in Hotel Arena in Amsterdam. Er wordt met BNN gepraat over een nieuw programma.
De vier improvisators Jeroen van Koningsbrugge, Ruben van de Meer, Ruben Nicolai en Tijl Beckand zeggen op het hoogtepunt te willen stoppen. Vanaf september zendt BNN de laatste tien afleveringen uit. Daarna begint in oktober een afscheidstour langs alle grote theaterzalen.
BNN zegt wel in gesprek te zijn met De Lama's voor de ontwikkeling van een nieuw programma dat het licht moet zien in het voorjaar van 2009. Hoe dat er uit moet zien is niet bekend.
Bron: Nu.nl

tukkerstein
-
- 2203 berichten
- 3326 stemmen
Wat een geluk. Kan er misschien ruimte komen voor een echt goed komisch programma van Nederlandse bodem, a la Koefnoen of een beetje als Little Britain. De Lama's zijn flauw, ze vinden zichzelf erg leuk en elke aflevering bestaat uit allerlei kleine, flauwe grapjes die ze in hoog tempo opvoeren.
Maarja, er blijken toch heel veel mensen te zijn die het programma briljant vinden.

IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Zo zie je maar weer dat de smaken enorm verschillen. Ik heb namenlijk een gruwel hekel aan koefnoen en vooral aan Little Britain.
Ik vind het wel jammer dat de lama's stoppen, maar de kwaliteit werd de laatste tijd wel minder, dus misschien wordt het wel tijd om te stoppen.

starbright boy (moderator films)
-
- 22037 berichten
- 4836 stemmen
Goed getimed of eigenlijk zelfs te laat. Vond het in het begin een heel aardig, verfrissend programma, maar de sleet zit er duidelijk flink op wat mij betreft. Ik zal er geen traan om laten.

jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Iemand nog ff de info waarom zo ook weer stopte op hun hoogtepunt?

IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Je zegt het zelf. Omdat ze op hun hoogtepunt waren. Van daar kan het alleen maar minder worden
Ik heb vandaag het lama bordspel gespeelt. Wel geinig, maar het wordt echt zo gemaakt grappig. Vooral bij de rondes ik wil graag zien of aller slechtste aller tijden. Vaak is dat niet grappig.

feyemike
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Voor hetgeen waarvoor "De Lama's" stonden hebben ze goed werk afgeleverd.
Uiteraard zijn er altijd betere programma's te bedenken onder het mom van het idee van "De Lama's", maar elke show heeft zo z'n eigen character zoals een Koefnoen en etc.
De Lama's hebben goede shows en ook een aantal iets mindere shows gegeven, maar het was altijd wel lachen met ze.
Tevens kijk ik uit naar wat er gaat komen op BNN met de personen die door gaan!

Minotaures
-
- 7808 berichten
- 2496 stemmen
Ook al is het járen geleden dat ze uit elkaar zijn, blijven ze geweldig. Stuk voor stuk. Zo nu en dan kijk ik enkele fragmenten/speelronden van hun en het blijft leuk. Zelfs als ik train kijk ik ernaar...
Hier materiaal van meer dan twee uur lachen.
Geen dank.