- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Dancing On Ice vs. Sterren Dansen Op Het IJs
Dancing On Ice vs. Sterren Dansen Op Het IJs
tukkerstein
-
- 2184 berichten
- 3236 stemmen
Deze twee programma's zijn 2X3= 6 keer niks. Ik kan mijn tijd wel beter gebruiken dan te kijken naar het zoveelste idolenprogramma waarbij je je dood moet smsen.
dulcinea
-
- 923 berichten
- 818 stemmen
Ik vind zulke programma's wel leuk als er niks anders op is, maar ik heb zelf jaren gedanst en heb sowieso interesse voor alles wat met dansen te maken heeft, misschien ligt het ook daaraan
Ik vind Dancing on Ice veel te lang uitgerekt, 2x per week is teveel, en er wordt veel teveel gezeverd tussenin. En zondag is toch gewoon een herhaling van zaterdag, alleen zien we dan wie er afvalt.
Ik vond eigenlijk enkel Kelly wel goed deze week, heel mooie choreografie
sanny74
-
- 62 berichten
- 1 stemmen
het zijn gewoon twee vet commerciele programma's, heel nederland kijkt omdat we wachten op het moment dat er iemand keihard op z'n bek gaat
kos
-
- 46392 berichten
- 8624 stemmen
Nou leuk, hebben ze niks beters te doen?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ik wou net zeggen, je gaat toch geen pakweg vier uur per week vergooien omdat je iemand wilt zien vallen. Dan kan je beter naar de dichtsbijzijnde skatebaan.
sanny74
-
- 62 berichten
- 1 stemmen
dat is niet leuk, het is blijkbaar veel interessanter om die zogenaamde "sterren" onderuit te zien gaan. kijk, ik snap het verder uberhaupt niet dat iemand dit kijkt...
rodeni
-
- 71 berichten
- 54 stemmen
Leuk entertainment.
En of het nou commerciele shit of wat dan ook is, ik kan me daar niet druk om maken.
Een "niet nadenk" programma kan ook wel eens fijn zijn.
De echte show-aspecten zijn weer aanwezig. Ik houd er wel van.
Sterren dansen op het ijs kijkt iets soepeler weg. Dancing on Ice oogt proffesioneler.
Ravenstein
-
- 1524 berichten
- 518 stemmen
Eigenlijk had Kelly moeten winnen, maar ik ben ook content met de Staf.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Vorige aflevering in zijn geheel gezien. Leuk amusement met een vakkundige jury waarmee SBS6 de strijd om de kijkcijfers weer eens weet te winnen van RTL4.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Belachelijk dat Ralph er niet meer bij is. Hij sprong met kop en schouders boven de rest uit.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Jammer dat de beeldschone en sympathieke Vivian Reijs is weggestemd.