• 12.853 nieuwsartikelen
  • 168.788 films
  • 11.050 series
  • 31.687 seizoenen
  • 628.716 acteurs
  • 196.054 gebruikers
  • 9.176.176 stemmen

Dancing On Ice vs. Sterren Dansen Op Het IJs

zoeken in:

tukkerstein

• 2184 berichten
  • 3236 stemmen

Deze twee programma's zijn 2X3= 6 keer niks. Ik kan mijn tijd wel beter gebruiken dan te kijken naar het zoveelste idolenprogramma waarbij je je dood moet smsen.

dulcinea

• 923 berichten
  • 818 stemmen

Ik vind zulke programma's wel leuk als er niks anders op is, maar ik heb zelf jaren gedanst en heb sowieso interesse voor alles wat met dansen te maken heeft, misschien ligt het ook daaraan

Ik vind Dancing on Ice veel te lang uitgerekt, 2x per week is teveel, en er wordt veel teveel gezeverd tussenin. En zondag is toch gewoon een herhaling van zaterdag, alleen zien we dan wie er afvalt.

Ik vond eigenlijk enkel Kelly wel goed deze week, heel mooie choreografie

sanny74

• 62 berichten
  • 1 stemmen

het zijn gewoon twee vet commerciele programma's, heel nederland kijkt omdat we wachten op het moment dat er iemand keihard op z'n bek gaat

kos

• 46392 berichten
  • 8624 stemmen

Nou leuk, hebben ze niks beters te doen?

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Ik wou net zeggen, je gaat toch geen pakweg vier uur per week vergooien omdat je iemand wilt zien vallen. Dan kan je beter naar de dichtsbijzijnde skatebaan.

sanny74

• 62 berichten
  • 1 stemmen

dat is niet leuk, het is blijkbaar veel interessanter om die zogenaamde "sterren" onderuit te zien gaan. kijk, ik snap het verder uberhaupt niet dat iemand dit kijkt...

rodeni

• 71 berichten
  • 54 stemmen

Leuk entertainment.

En of het nou commerciele shit of wat dan ook is, ik kan me daar niet druk om maken.

Een "niet nadenk" programma kan ook wel eens fijn zijn.

De echte show-aspecten zijn weer aanwezig. Ik houd er wel van.

Sterren dansen op het ijs kijkt iets soepeler weg. Dancing on Ice oogt proffesioneler.

Hilarious

• 1856 berichten
  • 2228 stemmen

Staf Coppens is gewonnen!!

Ravenstein

• 1524 berichten
  • 518 stemmen

Eigenlijk had Kelly moeten winnen, maar ik ben ook content met de Staf.

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 627 stemmen

Kijk er eigenlijk nooit naar.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Vorige aflevering in zijn geheel gezien. Leuk amusement met een vakkundige jury waarmee SBS6 de strijd om de kijkcijfers weer eens weet te winnen van RTL4.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Belachelijk dat Ralph er niet meer bij is. Hij sprong met kop en schouders boven de rest uit.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Jammer dat de beeldschone en sympathieke Vivian Reijs is weggestemd.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.