menu

Overig / Televisie / Reality programma's

zoeken in:
Okee het is redelijke troep maar wel vermakelijke troep.
Gewoon lache man met die kneusjes.

overgens er is ook al een appart Forum voor Holland in da hood dus dus......

kos
Schitterend stuk over Reality-programma's:

Achter de schermen van reality-tv. 'En dan fiets je er hier een lekkere vrijgezel in' - Internet & Media - VK - volkskrant.nl

Van A tot Z gescript dus, wat een verrassing.

Niet verrassend nee. Daarom kijk ik al die troep ook niet en verbaas ik me erover dat anderen het geweldige tv vinden.

Was te verwachten idd. Je moet ook naïef te zijn om het tegendeel te denken. Snap er net als A&L weinig van waarom mensen dit nou leuk vinden.

Waarom is dit nieuws? Bij Big Brother was het al zo: als het te saai wordt geef je de kandidaten de sleutel van de minibar en kassa. Dat dit vrouwtje nu na 7 jaar er aan mee te hebben gewerkt ook nog eens haar suffe boekje ('met 30% fictie?') wil verkopen met haar moralistische geleuter is natuurlijk meer dan dubieus. Van de VK verwacht ik dat ze dan eens kritische vragen stellen, in plaats van zo'n flutterige boekpromotie te schrijven.

Peking Express was overigens een geniaal programma.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:50 uur

geplaatst: vandaag om 16:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.