menu

Overig / Televisie / The A-Team

zoeken in:
Bandit schreef:
Hannibal-Burt Reynolds

Altijd leuk een film die riekt naar nostalgie.

Willis als Smith werkt prima denk ik en voor Baracus heb je al helemaal geen topacteur nodig. Murdock en Face worden lastiger!!
Dat zijn de mooiste rollen. Harrelson is natuurlijk een geweldige acteur maar ik zou voor de rol van Murdock eerder kiezen voor Jim Carrey. Als ik denk aan wie de rol van Face op zich moet nemen schiet me eigenlijk gelijk de naam van Matthew McConaughey te binnen.

Helaas zal de cast er zo niet uit gaan zien. Sterker nog, ik geloof helemaal niet dat deze film in de hoedanigheid als aangegeven op IMDB ooit in productie zal gaan.

zou 50 cent niet geschikt zijn voor de rol van BA? gezien zijn bling-bling gehalte? en wie gaat de rol van dat hele knappe vrouwtje spelen?

IcU
wimnoot schreef:
zou 50 cent niet geschikt zijn voor de rol van BA?

Nee joh! BA is cool, heeft stijl en is een uniek personage. 50 cent is een enorme loser en trekt ook het verkeerde (gangster) publiek aan.

starbright boy (moderator)
Ben benieuwd of Hannibal nog sigaren zal roken in een verfilming. Ik ben bang van niet eerlijk gezegd. Zal vast een kwinkslag van gemaakt worden, dat hij ergens zegt gestopt te zijn met roken ofzo.

...of grassprietje kouwen, zoals bij Lucky Luke.

Mescaline (moderator)
Komt de verfilming nog dan?

dennis1979 schreef:
Helaas zal de cast er zo niet uit gaan zien. Sterker nog, ik geloof helemaal niet dat deze film in de hoedanigheid als aangegeven op IMDB ooit in productie zal gaan.
Ik hoop het. Ik krijg er nu al de kriebels van, een verfilming van The A-Team.

Mescaline schreef:
Komt de verfilming nog dan?
Dat zal de machtige Amerikaanse N.R.A. (National Rifle Association) wel tegenhouden. De trefzekerheid van de wapens die dat A-team gebruikt is bijna nihil....

Mescaline (moderator)
N.R.A.? nooit van gehoord eigenlijk
Maar waarom willen ze dat tegen gaan dan?

'The A-Team' Movie Moves Forward

'80s TV series gets another shot at the big screen

January 28, 2009

Sources say the long-stalled movie version of the 1980s television series has been revived again, this time at Fox with "Smokin' Aces" director Joe Carnahan behind the camera. No details have emerged as to the film's plot, though "G.I. Joe" writer Skip Woods gets credit for the script. A tentative release date has been set for 2010.

As television viewers of the '80s know, the A-Team was an elite squad of soldiers arrested for a crime they did not commit. They escaped to Los Angeles where Hannibal, Face, Howlin' Mad Murdock and of course B.A. "Bad Attitude" Baracus (Mr. T) would help those in need... if you could find them.

http://www.zap2it.com/movies/news/zap-ateamprojectmovesforward,0,842245.story

Ice Cube wordt B.A.
Bruce Willes wordt Hannibal
Woody Harrelson wordt Murdock

mrkos schreef:
Ice Cube wordt B.A.
Bruce Willes wordt Hannibal
Woody Harrelson wordt Murdock

Deze namen circuleren inderdaad op het internet. Er gaan ook geruchten dat Murdock mogelijk gespeeld gaat worden door Jim Carrey (laten we hopen dat het bij geruchten blijft). Trouwens ook gehoord in het roddelcircuit dat Matthew McConaughey in de huid van Face zou gaan kruipen.

George Clooney als Hannibal heb ik ook al voorbij zien komen.

Dat BA gespeeld moet worden door IceCube lijkt me logisch, hij komt qua attitude, expressie en looks het meest overeen van de huidige generatie acteurs.

Om een lang verhaal kort te maken, er is nog helemaal niets zeker!!

Mescaline (moderator)
IceCube heeft misschien de looks.. maar echt een goede acteur vind ik het persoonlijk niet :S

Sean Penn als Hannibal? ook leuk idee denkik

Film Pegasus (moderator)
Ik hoop wel dat ze een update maken zoals bij Miami Vice en niet krampachtig vasthouden aan een 80's seriesfeertje. Moet wel wat van te maken zijn denk ik.

Aaron Eckhart als Face zou voor mij wel werken!

Jim Carrey als Murdock?
Het zou een enorme verbetering zijn!
Carrey is een fantastisch acteur en de Murdock uit de serie is verschrikkelijk. Maar er moet gewoon geen verfilmming komen

Deepdish
Ik kan niet wachten! De volgende personen hebben al toegezegd en als ik dat zo lees is de film in goede handen... nu moeten ze er nog iets moois van maken.

Al ben ik wel van mening dat de ultieme the A team toch altijd de serie zal blijven die wij kennen.

Producer: Ridley Scott

Regiseur: Joe Carnahan '' Smokin Aces en NARC "

Bradley Cooper ... Lt. Templeton 'Faceman' Peck nu te zien in '' the Hangover ''

Liam Neeson ... Col. John 'Hannibal' Smith '' Star Wars, Batman Begin''

Common ... B.A. Baracus '' Wanted, Terminator salvation, Smokin Aces''

OF

The Game ... B.A. Baracus ( je weet wel die rapper )

Geen voorkeur voor B.A al vind ik dat geen van beide het moet worden, Ice Cube zou een goede zijn of Michael Clarke Duncan.

De schrijver van het verhaal is ook de schrijver geweest van de TV serie en doet dat samen met de schrijver van onder andere "Wanted"

Release datum is 29 juli 2010

Bron: IMDB

Wat is er in hemelsnaam mis met het vragen van de oude castleden? 3 van de 4 leven gewoon nog...
Lijkt me hilarisch om Mr T nog eens als BA te zien.

Bradley Cooper is geniaal gecast .

AHWA
Liam Neeson echter niet. Mist het charisma van George Peppard. Beetje zoutloze acteur als je het mij vraagt.

Ideale A-teamcast:

Clooney als Hannibal en Pitt als Face, Carrey als Murdock, en BA boeit me niet zo veel. Niemand kan Mr T vervangen. Booker T misschien

Quinton "Rampage" Jackson of Rashad Evans is de ideale B.A.

Liam Neeson

Was anders bijzonder prettig op dreef in Taken.

Kan me best vinden in zijn casting.

Bart Simpson
Er leven nog een aantal A-Team mensen v/d serie, kunnen ze die niet gewoon gebruiken en de doden vervangen?

Dat zei ik net ook al. Lijkt mij ook ja. BA, Face en Murdocks vertolkers leven gewoon nog. Hoef je alleen George Peppards Hannibal te vervangen.

Hebben die lui meteen wat weer om te doen want ze hebben na The A-Team geloof ik weinig naam en faam meer gemaakt. BA kwam ik laatst tegen met een Amerikaans Tell Sell achtig spotje waarin hij een magnetron aanprees ofzo. Over hoog klimmen en diep vallen gesproken....

AHWA
Lijkt me niet. Voor een actieserie moet je geen mensen op leeftijd casten.

Net of ze 1 filmpje niet aankunnen...

En vraag het Harrison Ford eens na. Was prima op dreef in Indy 4.

AHWA
Mwah, vond dat er ook al niet uitzien.

Bart Simpson
AHWA, voor de meeste stunts hoeven de acteurs zelf niets te doen, wat je leeftijd ook is.. Ze zullen nog heus wel een actiefilm kunnen maken, zie Stalone, die is weer hard bezig de laatste tijd.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:50 uur

geplaatst: vandaag om 10:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.