- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Welke series kijk jij?
Welke series kijk jij?
Maarten0402
-
- 802 berichten
- 533 stemmen
Nog bezig met The Wire.
Ik ben nu bij Seizoen 4 en al aardig op weg in dit seizoen.
Echt een super serie! In elk seizoen zit ik er helemaal in!
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Net afgerond:
- True Detective (seizoen 2 = mwah)
- Orange is the New Black (seizoen 3 = top!)
- The Unbreakable Kimmy Schmidt (seizoen 1 = haha)
Bezig:
- Fear the Walking Dead (seizoen 1)
- The Americans (seizoen 3)
- Bob's Burgers (seizoen 1)
- The Big Bang Theory (seizoen 9)
- Frasier (seizoen 6, eeuwige herkijk)
Binnenkort:
- Leftovers (seizoen 2)
- The Walking Dead (seizoen 6)
- Homeland (seizoen 5)
Daan258
-
- 3671 berichten
- 2445 stemmen
Gister begonnen met het 2e seizoen van Salem.
Gelijk weer een erg leuke eerste aflevering met een lekkere sfeer en een paar geinige geflipte scene's. 
Op de naar de volgende episode's 
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Bezig:
- Lost (seizoen 3 - herzien): Al meerdere keren de gehele serie overnieuw gekeken, blijft geweldig.
- The Walking Dead (seizoen 6): Nog steeds vermakelijk, maar vernieuwend vind ik het al enkele seizoenen verre van.
- The Last Ship (seizoen 1): Goede serie. Af en toe iets te over de top qua heroism maar qua niveau blijft het erg constant. Wel jammer dat cliff-hangers tot nu toe niet echt uitnodigen om direct door te kijken.
- Two Guys, A Girl and a Pizza Place (seizoen 2): Golden oldie. Nog steeds lachen...
Binnenkort:
- Between (seizoen 2): Begint bijzonder matig maar weet de laatste 2/3 afleveringen van seizoen 1 ineens goed te boeien. Benieuwd of seizoen 2 dat volhoudt.
- The 100 (seizoen 3): Persoonlijke favoriet. Twee geweldige seizoenen en op naar seizoen 3 (al kan een te hoog sci-fi gehalte in het derde seizoen voor mij de fun er mogelijk uit halen).
kos
-
- 46692 berichten
- 8849 stemmen
Oeh, afgelopen weken zowel Fargo (S2), Modern Family (S7) als The Bridge (S3) begonnen.
Nice!
John Milton
-
- 24222 berichten
- 13387 stemmen
Fargo S02 kun je toch op zijn vroegst vannacht begonnen zijn?
John Milton
-
- 24222 berichten
- 13387 stemmen
Ik dacht al, mis ik nu iets?
Ik was begonnen aan Mr. Robot, maar na een epi of 5, 6 heb ik eigenlijk nauwelijks zin om het af te kijken. True Detective afkijken (S2) kan ik me niet echt toe zetten, maar wie weet. Homeland ben ik na seizoen 4 of tijdens 5 mee gestopt. Gek genoeg is ook Rectify stil komen te liggen maar die gaat absoluut afgekeken worden.
(weer) Begonnen met:
- The Leftovers S2
- The Walking Dead S06
- Fargo S02 (vanavond iig)
- Olive Kitteridge (miniserie HBO, begon iig erg sterk)
Twijfel over Blindspot. Ik denk dat het iets teveel 'network television' is voor mijn smaak. We'll see. The Americans lijkt me ook wel wat, maar het heeft geen haast.
kelama3
-
- 343 berichten
- 179 stemmen
Iemand bekend met de serie The Fall?
Over een seriemoordenaar,nu op Netflix te zien.
Net begonnen hoor,ben pas bij aflevering 4, tot nu toe erg goed!
Maar kan er op MM niets over vinden helaas...ik ben wel benieuwd naar jullie reacties erop.
John Milton
-
- 24222 berichten
- 13387 stemmen
Over een seriemoordenaar,nu op Netflix te zien.
Net begonnen hoor,ben pas bij aflevering 4, tot nu toe erg goed!
Maar kan er op MM niets over vinden helaas...ik ben wel benieuwd naar jullie reacties erop.
benni
-
- 241 berichten
- 1381 stemmen
Heb net Happy Valley afgekeken, wat een steengoede serie. Schijnt ook al een seizoen 2 te zijn, deze nog niet gevonden. Verhaal over een politieagente, in een door en door Engels stadje in een vallei.
Gebeurt van alles, ontknoping is bloedstollend. Aanrader voor Engelse thriller fans.
John Milton
-
- 24222 berichten
- 13387 stemmen
Blindspot net de pilot en epi 2 gekeken. Ik denk niet dat ik er heel ver in ga komen. Hoewel er best aardige dingen inzitten qua camerawerk en actie, zijn het van die typische network television dialogen die je bijvoorbeeld bij Bones, CSI en Law en Order tegenkomt, waarbij 2-4 karakters aan elkaar (en de kijker!) uitleggen wat er gebeurt en wat dat betekent (Jesus, Jack... You're saying theses cases are related!? Oh My god... that means that...). Ik ben daar wel een beetje klaar mee.
Having said that, I had a hard time resisting those eyes. I mean goddamn. En de regisseur en cameraman weten dat ook, lijkt het.
donmarko22
-
- 84 berichten
- 117 stemmen
Ik ben gisteren naar aanleiding van een tip begonnen aan Love/hate op Netflix.
De series is al begonnen in 2010, maar volgens mij nog door weinig mensen ontdekt.
Love/hate krijgt op IMDB echter een 8.4.
Het verhaal speelt zich af in het criminele milieu van Dublin, en komt na 3 afleveringen verrassend goed op gang. De personages moeten nog een beetje doorgroeien, maar ook daar wordt goed aan gewerkt.
Tot nu toe vind ik het een aanrader voor de komende donkere maanden.
Norman Mailer
-
- 873 berichten
- 657 stemmen
Seizoen 1 & 2 gezien. En alhoewel ik nooit veel enthousiasme voor die Gillian Anderson heb kunnen opbrengen, is ze in The Fall ijzersterk als onderkoelde, complexe rechercheur.
kelama3
-
- 343 berichten
- 179 stemmen
John Milton schreef: Ik heb er volgens mij nog nooit van gehoord, maar ziet eruit als de moeite. BBC North Ireland. Interesting. [/quote]
Zeker wel,nu klaar met het eerste seizoen,zin in de volgende 
kelama3
-
- 343 berichten
- 179 stemmen
Ik ben gisteren naar aanleiding van een tip begonnen aan Love/hate op Netflix.
De series is al begonnen in 2010, maar volgens mij nog door weinig mensen ontdekt.
Love/hate krijgt op IMDB echter een 8.4.
Het verhaal speelt zich af in het criminele milieu van Dublin, en komt na 3 afleveringen verrassend goed op gang. De personages moeten nog een beetje doorgroeien, maar ook daar wordt goed aan gewerkt.
Tot nu toe vind ik het een aanrader voor de komende donkere maanden.
Goede serie inderdaad!
Heb toevallig een paar weken terug hetzelfde hier neergezet,ik ben ook erggg enthousiast!
Zodra je denkt: ja ehh.. Nu weten we het wel,gebeurt er ineens iets heftigs. Zo houdt hij wel je aandacht vast,goed gedaan.
Nu bij het einde van het vierde seizoen,en ik blijf maar kijken loll
Veel plezier!
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Net af:
Red Oaks
Momenteel:
Gravity Falls 
The Middle
The Goldbergs
Izombie 
Jane The Virgin (net aan begonnen, tof)
You're The Worst 
The League
The Grinder
Crazy Ex-Girlfriend
The Spoils of Babylon
Straks:
Fargo (begin)
Orphan Black (vervolg)
Lost Girl (vervolg)
Raffael77
-
- 1891 berichten
- 0 stemmen
Blindspot net de pilot en epi 2 gekeken. Ik denk niet dat ik er heel ver in ga komen. Hoewel er best aardige dingen inzitten qua camerawerk en actie, zijn het van die typische network television dialogen die je bijvoorbeeld bij Bones, CSI en Law en Order tegenkomt, waarbij 2-4 karakters aan elkaar (en de kijker!) uitleggen wat er gebeurt en wat dat betekent (Jesus, Jack... You're saying theses cases are related!? Oh My god... that means that...). Ik ben daar wel een beetje klaar mee.
Having said that, I had a hard time resisting those eyes. I mean goddamn. En de regisseur en cameraman weten dat ook, lijkt het.
Dat gevoel had ik ook. Ik heb het laten gaan.
Raffael77
-
- 1891 berichten
- 0 stemmen
Nu
Bevergem (Vlaamse serie)
TWD
Leftovers
Overspel
Penoza
baspls
-
- 4118 berichten
- 1673 stemmen
Update:
- The X-files (Seizoen 1 )
- House (Seizoen 8 )
stinissen (crew films & series)
-
- 23441 berichten
- 76928 stemmen
Moet met het 5de seizoen van een van de beste series ooit beginnen "Squadra antimafia - Palermo oggi" (2009) - imdb.com kan niet wachten totdat hij er is met Ned subs.
John Milton
-
- 24222 berichten
- 13387 stemmen
Na zes seizoenen pas 182 stemmen? Das wel exotisch stinissen, hoe heb je dit gevonden?
-
- 23441 berichten
- 76928 stemmen
Na zes seizoenen pas 182 stemmen? Das wel exotisch stinissen, hoe heb je dit gevonden?
Pindakazen en bij UPC/ Ziggo kun je via My Prime de eerste twee seizoenen al bekijken en in Italië halen de afleveringen soms wel 50 miljoen kijkers.
John Milton
-
- 24222 berichten
- 13387 stemmen
Wow. Dat is idd niet niks. Dan doen die Italianen blijkbaar niet aan IMDb, dat het zo weinig stemmen heeft... klopt dat getal echt? Dat is 5 van de 6 inwoners. Als we baby's en hoogbejaarden er vanaf trekken is dat toch praktisch Tutti-Tutti?
-
- 23441 berichten
- 76928 stemmen
Wow. Dat is idd niet niks. Dan doen die Italianen blijkbaar niet aan IMDb, dat het zo weinig stemmen heeft... klopt dat getal echt? Dat is 5 van de 6 inwoners. Als we baby's en hoogbejaarden er vanaf trekken is dat toch praktisch Tutti-Tutti?
Google Translate - translate.google.nl
Squadra antimafia - Palermo oggi - Wikipedia - it.wikipedia.org
donmarko22
-
- 84 berichten
- 117 stemmen
Goede serie inderdaad!
Heb toevallig een paar weken terug hetzelfde hier neergezet,ik ben ook erggg enthousiast!
Zodra je denkt: ja ehh.. Nu weten we het wel,gebeurt er ineens iets heftigs. Zo houdt hij wel je aandacht vast,goed gedaan.
Nu bij het einde van het vierde seizoen,en ik blijf maar kijken loll
Veel plezier!
Ja ik zie het idd. Een bijna identieke post, maar had m nog niet gelezen haha.
Ik zit nu in seizoen 2, maar het blijft onverminderd spannend.
Blijft het niveau net zo hoog in de komende seizoenen, kelama3??
donmarko22
-
- 84 berichten
- 117 stemmen
Moet met het 5de seizoen van een van de beste series ooit beginnen "Squadra antimafia - Palermo oggi" (2009) - imdb.com kan niet wachten totdat hij er is met Ned subs.
Goede keus, Stinissen.
Ik heb 2 seizoenen gezien, maar kon geen verdere subs vinden in het Nederlands.
Ik wil trouwens wel even kwijt dat in Gomorra toch wel wat beter vind als we het over Italiaanse mafia series hebben. Of wordt de serie beter naarmate de seizoenen vorderen?
-
- 23441 berichten
- 76928 stemmen
Goede keus, Stinissen.
Ik heb 2 seizoenen gezien, maar kon geen verdere subs vinden in het Nederlands.
Ik wil trouwens wel even kwijt dat in Gomorra toch wel wat beter vind als we het over Italiaanse mafia series hebben. Of wordt de serie beter naarmate de seizoenen vorderen?
Na elk seizoen wordt het alleen maar beter de eerste 4 seizoenen zijn ook al te koop bij Bol.com , vooral seizoen 3 en 4 zijn meesterlijk ( I love Rosie)
kelama3
-
- 343 berichten
- 179 stemmen
Ja ik zie het idd. Een bijna identieke post, maar had m nog niet gelezen haha.
Ik zit nu in seizoen 2, maar het blijft onverminderd spannend.
Blijft het niveau net zo hoog in de komende seizoenen, kelama3??
Jazeker,er veranderen wel bepaalde situaties,maar daar komt dan weer iets goeds voor terug zeg maar! Wel heell jammer dat de seizoenen kort zijn.
Ik bedoelde er niet mee dat je me "na-geaapt" had hoor,ik vond het alleen leuk dat jij deze serie ook hebt ontdekt en hem ook goed vind 
Enjoy!
Norman Mailer
-
- 873 berichten
- 657 stemmen
Heb net Happy Valley afgekeken, wat een steengoede serie. Schijnt ook al een seizoen 2 te zijn, deze nog niet gevonden. Verhaal over een politieagente, in een door en door Engels stadje in een vallei.
Gebeurt van alles, ontknoping is bloedstollend. Aanrader voor Engelse thriller fans.
Vannacht ook deze serie uitgezien. De ironie is evident; in Happy Valley zijn werkelijk àlle invalshoeken ronduit deprimerend.
Nergens een lichtpuntje, wat luchtigheid, om als kijker even op adem te komen.
Wat zwaar op de maag voor mij aldus, maar desalniettemin een sterke, vakkundige serie.