• 13.665 nieuwsartikelen
  • 171.309 films
  • 11.346 series
  • 32.245 seizoenen
  • 633.618 acteurs
  • 197.014 gebruikers
  • 9.215.583 stemmen

Big Brother

zoeken in:

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Ja, goh en het was me toch voorspelbaar.

De hele avond gekeken, en vanaf het begin wist ik al dat Jeroen het zou worden.

Ik had liever gezien dat Sabrina BB won, wat een heerlijke blonde doos is dat zeg, heb echt gelachen om sommige opmerkingen van haar.

Maar jah Jeroen heeft het spel slim gespeeld en daardoor wel terecht winnaar denk ik.

Toch vond ik ook deze BB minder dan de afgelopen keren.

Spartaan1986

• 3599 berichten
  • 2118 stemmen

Ik vond het wel terecht dat Jeroen won

Met Tijn en Rik had ik zowiezo niks

Alleen Sabrina was wel grappig maar wel verschrikkelijk dom

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Ja maar dat was juist wel grappig aan haar, door haar bleef het wel vaak komisch om te zien, als dat aan Jeroen, Tijn en Rik had gelegen was daar denk ik niks van terecht gekomen

JoeCabot

• 2682 berichten
  • 1785 stemmen

Vanavond de kick off van het zesde seizoen hier in Vlaanderen...

JoeCabot

• 2682 berichten
  • 1785 stemmen

Maandag moeten 5 à 6 bewoners het huis in één vingerknip verlaten, en er komen 6 nieuwe bij. De bewoners waren saai en er waren bijna geen stunts, deze big exit komt dan ook als geroepen

badfans69

• 3496 berichten
  • 5718 stemmen

In de VS , Big Brother is bezig aan seizoen 19. De zondag aflevering op CBS, was de meest bekeken TV programma in de VS op die dag. John de Mol is

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.