- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Favoriete videoclip
Favoriete videoclip
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Ik zag pas een glimp van de nieuwe clip van Beck, bestaande alleen maar uit typografie....erg fijn. 
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
Ik heb ooit eens een videoclip gezien (3jaar oud?) over een gangster-rapper die naar zijn oude lagere school kwam in zijn jogging-outfit alwaar hij ging strijden met de kiddos in rare gym-spelletjes, zoals zaklopen, in modder zandhazen etc.. Met extreem vals spel en fanatisme won hij alles maar de kids kwamen in opstand. Het was heel amateuristisch gefilmd (met een digi cameraatje) maar was bijzonder komisch. wie kent deze? en wat was zijn naam ook al weer?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Nou een gangster rapper is het niet hoor
. Die clip is van Roots Manuva. Nummer heet Witness (One Hope) en is te vinden op dit album. Geweldige nummer maar inderdaad ook een erg grappige clip. Geloof dat het ook echt opgenomen is op zijn oude school.
Don Gertus
-
- 1543 berichten
- 0 stemmen
Ik vind de clips van Tool ook wel erg goed, maar dat komt vooral doordat de sfeer van de muziek er zo goed bij past. Als minifilms zonder geluid zouden ze een stuk minder zijn.
Naast een aantal Tool videoclips vind ik ook de clip van Radiohead - Just geweldig.
Don Gertus
-
- 1543 berichten
- 0 stemmen
Ik zag pas een glimp van de nieuwe clip van Beck, bestaande alleen maar uit typografie....erg fijn. 
Bedoel je E-pro?
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Eh nee, ook een mooi clipje trouwens. 
Maar er rouleert op MTV nog een nieuwe clip van Beck.
Angie
-
- 320 berichten
- 33 stemmen
Mooie clip? Alles waar geen bilnaad in zit.
RolfWolf
-
- 1016 berichten
- 1230 stemmen
Modern Talking - You're my heart, you're my soul

herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Just van Radiohead vind ik de mooiste, denk ik.
Ook erg mooi: Freak van LFO, Hurt van Nine Inch Nails (met de hond die versneld ontbindt), Runaway Train van Soul Asylum, Draft van Autechre, Rabbits In Your Headlights van UNKLE (helaas maar 1 keer gezien), etc. etc.
jpglaarh
-
- 102 berichten
- 0 stemmen
- Thriller (natuurlijk)
- Weapon of choice (met dansende Christopher Walken)
- The scientist
- Everybody hurts
- Smooth criminal
Bad Kitty
-
- 201 berichten
- 135 stemmen
"Frozen" van Madonna, echt een hele mooie clip!

Meatloaf met "I'd do anything for love" , een mini filmpje opzich...

U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Jaaaa Frozen. Ik wist nog wel dat ik destijds uren voor de tv zat te wachten, alleen maar voor die clip (en het best mooie nummer).
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Ik ga nog steeds voor Just van Radiohead. Geniale clip.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Frozen is van Cunningham, al was hij daar zelf niet zo blij mee las ik
.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Hoe heet die clip van Faithless ook al weer met al die Oosterse turners en turnsters ? Die vind ik ook echt heel mooi.
Bad Kitty
-
- 201 berichten
- 135 stemmen
Was dat niet Mass destruction? Ik vind trouwens dat hele faithless bagger maar dat terzijde

U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Kent iemand deze nog?

Das Boot van U96. Al jaren mijn favoriet. Gaat geen week voorbij zonder dat ik hem kijk.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Was dat niet Mass destruction? Ik vind trouwens dat hele faithless bagger maar dat terzijde (afbeelding)
Nee die is het toch niet.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Das Boot van U96. Al jaren mijn favoriet. Gaat geen week voorbij zonder dat ik hem kijk.
Emergency... Tek-no...
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Emergency... Tek-no...
Daar had ik ook een paar screenshots van, maar ik hield het maar bij deze
. Ik kan ze verder echt niet vinden op internet, dus ik koos de PrintScreen-methode.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ik heb hem al bekant 2 jaar en moet hem nog voor de 2de keer kijken 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Christina Aguilera's Fighter en Beautiful.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
http://rhinoplex.org/xanopticon/xanopticon-neurve.mp4
Kwaliteit is slecht, het effect blijft echter pal overeind. Dit 90 minuten lang, en ik heb m'n favoriete speelfilm 
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3229 stemmen
Hoe heet die clip van Faithless ook al weer met al die Oosterse turners en turnsters ? Die vind ik ook echt heel mooi.
Dat is volgens mij: I Want More (Part 1) .
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
Ik probeer al een tijdje een nummer te vinden omstreeks 1999. De videoclip was gefilmd op een dak in NYC (tamelijk low budget-niets mis mee). Daarop stond een old skool rap lady, misschien zoiets als shantee of zo. Ze was wat gezet. En daarachter stond een balnke DJ. Dus waarschijnlijk is het een remix. Het was ook een combi van dance en rap. Ze rapte trouwens over haarzelf. Kent iemand deze??????
kos
-
- 46687 berichten
- 8844 stemmen
Het was in ieder geval Roxanne Shanté, de DJ ben ik vergeten.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
Weet je de titel? je bent iig al erg helpfull.