• 155.327 films
  • 9.292 series
  • 27.638 seizoenen
  • 604.159 acteurs
  • 345.937 gebruikers
  • 8.758.183 stemmen

Arrested Development

zoeken in:

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Heb S4 ook nog steeds niet gekeken. Alleen de eerste aflevering en die vond ik al wat langdradig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Houden zo

The Oceanic Six

• 57675 berichten
  • 3776 stemmen

Seizoen 4 was gewoon leuk. Maar de producers hebben schijnbaar wel gemerkt dat er kritiek op was. Het feit dat de familie zo goed als nooit samen was, vond ik ook jammer. Schijnbaar kwam dit door drukke schema's. Dus als er een S5 komt, dan graag weer in de stijl van de eerste 3 seizoenen.

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

Vind het best meevallen met seizoen 4 (vaak zelfs gewoon erg goed), maar een seizoen 5 hoeft van mij niet. Het leuke aan 4 vond ik, dat door de structuur van de serie vaak naar situaties werd verwezen die je als kijker nog niet gezien hebt en de "grap" dus pas later duidelijk wordt. Eigenlijk komt dit doordat de afleveringen in het seizoen gewoon in de verkeerde volgorde worden gezet, maar leuk is het wel.

GGMM

• 57 berichten
  • 288 stemmen

Ik heb ooit eens één stukje gezien van een vent die zichzelf blauw geverfd had, vanwege de woordgrap "He blue himself", toen heb ik het direct weer uitgezet.

Dit is nou typisch van die kinderachtige Amerikaanse humor die zo flauw is dat je je als volwassen man afvraagt hoe er mensen naar kunnen kijken. Wat een verschrikking.

Het zijn ook allemaal "typetjes", want het is een 'dysfunctional' famlie, dus de ene komiek moet nog raarder doen dan de ander. Overdreven gedoe. Bah.

Respekked

• 6279 berichten
  • 1181 stemmen

Toch nog maar een keer door de 2e helft van S4 heen worstelen dan.

The Oceanic Six

• 57675 berichten
  • 3776 stemmen

Vijfde seizoen 'Arrested Development' halverwege 2016 in première - Serietotaal.nl

De productie gaat na 1 januari 2016 van start en nog geen vier maanden daarna kunnen fans de eerste nieuwe afleveringen verwachten.

Werkelijk iedereen van de oorspronkelijke cast zal terugkeren voor dit nieuwe seizoen

Naar verluidt is ditmaal besloten om de oude structuur van afleveringen weer te hanteren. Het vierde seizoen op Netflix werd nog met gemengde reacties ontvangen, juist vanwege de keuze van de makers om zich te concentreren op afzonderlijke personages. Die beslissing werd toen genomen omdat de cast erg in trek is en het daardoor niet mogelijk bleek om op korte termijn iedereen bij elkaar te krijgen.

Beste nieuws van de dag!

Respekked

• 6279 berichten
  • 1181 stemmen

Respekked schreef:

Toch nog maar een keer door de 2e helft van S4 heen worstelen dan.

And done.

De manier waarop alle lijntjes in elkaar vallen, dat blijft een sterk punt aan AD. Meestal ontstaan er hierdoor toch wel komische taferelen, maar veel grapjes zijn minder sterk of reeds gedaan.

Ondanks dat ben ik zeker wel te porren voor S5 in oude opzet.

Gh8st

• 668 berichten
  • 2008 stemmen

Ben benieuwd. Sowieso een van de grappigste series ooit gemaakt.

The Oceanic Six

• 57675 berichten
  • 3776 stemmen

Mogelijk nieuwe acteurs 'Arrested Development' - Serietotaal.nl

Als dit echt zo is, laat het nieuwe seizoen dan maar zitten. Ik wil geen nieuwe cast of een bestaande cast die maar zelden aanwezig is. Kansloos dit.

kappeuter (crew films)

• 69392 berichten
  • 5534 stemmen

Jason Bateman en Arrested Development opnieuw te zien bij Netflix | NU

Via een tweet liet Jason Bateman weten dat gewerkt wordt aan nieuwe afleveringen van de populaire serie Arrested Development. Hij tekende zijn contract voor de serie met Netflix.

The Hollywood Reporter meldt dat de schrijvers van de serie direct na het overeenkomen van het contract alweer bij elkaar zaten.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.