- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Arrested Development
Arrested Development
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2842 stemmen
Zo, seizoen 2 zit er ook op. Deze serie wordt eigenlijk alleen maar beter en beter naarmate hij vordert. Even de briljante voice over in het zonnetje zetten, die alle personages van eerlijk, droog en vilein commentaar voorziet. Bv. Buster die voor het eerst op zichzelf is aangewezen omdat al zijn familieleden naar Reno zijn afgereisd. Hierop besluit hij om flink aan de zuip te gaan als hij een doos met rode vloeistof vindt. Hij is echter in de veronderstelling dat hij limonadesiroop drinkt, wat rode wijn blijkt te zijn. Waarop de voice over nog even vermeldt dat het de eerste keer in Buster `s leven is dat hij alcohol drinkt sinds hij borstvoeding kreeg. 
D.K
-
- 222 berichten
- 743 stemmen
Ben nu ook begonnen met het serie (ik had wel eerder random episodes gezien op tv).Ik zit al halverwege in seizoen 1 en ik vind het steeds beter worden. Ik vind het nog niet het niveau van scrubs en community.Maar wel de comedy die het dichtstbij komt vergeleken met ander tv-shows.
guy
-
- 23 berichten
- 829 stemmen
Will Arnett maakt bekend welke twee acteurs een rol hebben gekregen in seizoen 4:
Ook Mad Men's John Slattery zal een nieuw personage gaan spelen.
Dit seizoen zal trouwens in één keer begin 2013 op Netflix worden uitgebracht.
Koen87
-
- 437 berichten
- 1244 stemmen
Erg gaaf dat er in ieder geval een terugkeer komt van AD. Ik kijk er naar uit:)
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2842 stemmen
Inmiddels alweer even klaar met seizoen 3. Echt een geniale serie!!!
Tof, hoe dat Star Wars filmpje van George Michael telkens op blijft duiken.
De laatste aflevering is ook erg, erg grappig met Michael & Buster die de door Gob toegeëigende zin: Ah, come on! ineens gaan gebruiken.
Meest briljante uitspraak: I can't say no to the woman who gave me chlamydia. 
Wat ben ik blij dat er nog wat meer Arrested Development in het vat zit!
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ha, mooi nieuws! Toevallig dit jaar de hele serie bekeken en er van genoten, dus laat maar komen.
D.K
-
- 222 berichten
- 743 stemmen
Ben nu ook begonnen met het serie (ik had wel eerder random episodes gezien op tv).Ik zit al halverwege in seizoen 1 en ik vind het steeds beter worden. Ik vind het nog niet het niveau van scrubs en community.Maar wel de comedy die het dichtstbij komt vergeleken met ander tv-shows.
Nadat ik alle drie seizoenen gezien heb neem ik dit terug. Ik vind het misschien zelf wel beter dan die twee series. Het is gewoon heerlijk om naar dit gestoorde familie te kijken. Waarschijnlijk begin ik binnenkort wel opnieuw met het hele serie te kijken.
jensievan
-
- 7 berichten
- 470 stemmen
echt goeie reeks alles al twee maal bekeken zalige 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
What’s more, the episode order has grown yet again, from 14 to 15 episodes.
Koen87
-
- 437 berichten
- 1244 stemmen
Op z'n Netflixs' gelijk alle 15 online, bam!:)
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Die Netflix promotie posters zijn 
en nog veel meer
D.K
-
- 222 berichten
- 743 stemmen
Zijn er al mensen die de documentaire van AD hebben gezien? Het is blijkbaar al paar dagen online.
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Nog 5 nachtjes slapen! De verwachtingen zijn wel torenhoog inmiddels!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Zin in! 
Ik kom er nu pas achter dat het hele seizoen zondag al beschikbaar is! 
Hopelijk staat maandag alles op de welbekende sites.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Euhm, Netflix ?.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ja, ik kende dat helemaal niet.
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
NW: Geen idee wat je met die opmerking bedoeld. Netflix streamt goeie kwaliteit, dus iemand zal het er vast wel af halen en elsewhere neerzetten. Wat A&L zegt, precies. Of weet jij een manier om in NL op Netflix te komen? Goed dit word een niet toegestane discussie, dus pm maar ofzo haha.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik bedoel ermee dat Netflix altijd alles in één keer op hun service gooit. Lijkt me toch algemeen bekend dat Netflix geen network is, waarom zouden die dan elke week met een episode komen?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, ik kende dat helemaal niet.
O vandaar, dan heb ik niets gezegd
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat blijkt, ik dacht dat Netflix qua merk best wel bekend stond. Ik en mijn grote mond
.
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
nja dat wist ik wel. Maar dat t niet algemeen bekend is lijkt me logisch opzich, want Nederland doet niets met Netflix. Al komt daar binnenkort misschien wel verandering in, las ik.