- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
In Londen vorige week nog Jin Yi Wei (2010) gekocht.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Voor het eerst in maanden weer eens wat gekocht:

Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
een hoop vrouwentitels
Wat heb je toch een wansmaak, Naomi. Het lijkt steeds erger te worden. 
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Even naar de Blokker geweest en wat 5 voor 5,- en 3 voor 10,- titels aangeschaft.

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Deense zombie splatter! Blij dat de FRS me toch nog weet te verrassen..

Zowel het eerste als tweede deel!

Lees slechte berichten op MM, maar goed..het zal eens niet
Ge-wel-dige cast!!
+ een Nazi Cult collection:

daxclusive
-
- 2560 berichten
- 2415 stemmen
In de 5 voor 5 bakken en 3 voor 6 bakken van Bart Smit, heb ik vandaag meegenomen:
Domino (2005)
Far from Heaven (2002)
Shadows in the Sun (2005)
She's the man (2006)
De Wonderwinkel van Mr. Magorium (2007)
The Skulls II (2002)
Disney Camp of Rock (2008)
Disney High school Musical 3 (2008)
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
- The Duchess.
- The Bounty Hunter. (heel erg benieuwd naar!!)
Brix
-
- 19689 berichten
- 5125 stemmen
Jaren naar gezocht...eindelijk gevonden!

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Koop je eens een serie, koop je dat gedrocht
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Niks mis mee, vooral met het prijsje van 44,95 niet. Ik ben niet zo into die kutseries die jij allemaal kijkt/koopt en 40 euro per seizoen kosten. Ze rijzen allemaal als bomen uit de grond en hebben 0,0 identiteit. Doe dan maar liever een simpele sitcom, dat kijkt altijd makkelijk weg. Zit nu bij seizoen 6 met Friends in een maand tijd 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vraag me af over welke series je het dan hebt maar kijk/koop voornamelijk series van HBO en anders van AMC/Showtime/FX, kwalificeren zich veel minder als kutseries als wat je nu gekocht hebt hoor
. Om het dan over 0,0 identiteit hebben straalt al helemaal onwetendheid uit. Nu je Friends hebt laten vallen wordt me wel het één en ander duidelijk. Goede aankoop in dat geval.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ja, je wordt tegenwoordig doodgegooid met die series van HBO/AMC e.d. Ik word er helemaal tureluur van. Mad Men, Weeds, Numbers, 30 Rock, Entourage, Prison Break, Lost, 24, Dexter, Grey's Anatomy, Breaking Bad, Glee, NCIS, One Tree Hill en weet ik veel nog wat voor series nog meer waar je je blauw betaald voor 1 seizoentje.
Dikke vinger dat ik mijn geld aan die series ga uitgeven. Je kan zeggen wat je wilt, maar die sitcoms garanderen een lach en zijn ook nog is betaalbaar. Ze kwalificeren zich vaak wel als prima door de experts, maar die vinden alles geweldig wat die zenders bedenken. Zo'n meervoudige winnaar als 30 Rock haal ik mijn wenkbrauwen op, verschrikkelijke serie.
Heb 76 euro voor 10 seizoenen Friends betaald en 45 euro voor That 70's Show, dat is een kleine 125 euro in totaal.
Heb je 2 a 3 seizoenen van elke willekeurige serie hierboven voor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, je wordt tegenwoordig doodgegooid met die series van HBO/AMC e.d. Ik word er helemaal tureluur van. Mad Men, Weeds, Numbers, 30 Rock, Entourage, Prison Break, Lost, 24, Dexter, Grey's Anatomy, Breaking Bad, Glee, NCIS, One Tree Hill en weet ik veel nog wat voor series nog meer waar je je blauw betaald voor 1 seizoentje.
Heeft eerder te maken met slechte connecties. Ik betaal niet zoveel voor een seizoentje, en als 15 euro te veel is (Weeds bvb) dan houdt het al snel op ja.
Vind het qua humor ook maar bedenkelijk. Vond ik vroeger wel leuek series maar van humor verwacht ik inventiviteit.
Nee. Een HBO maakt gewoon enorm veel kwaliteit, heeft weinig met network ja knikkers te maken. Maar zoals ik al zei, geef je zelf al toe dat je kennis niet zo hoog is wat betreft die series. Beetje onzinnig o mdan conclusies te trekken. Dat 30 Rock je ding niet is dat kan,vooral als je warmloopt voor Friends of 70. Wel twee verschillende werelden idd. Ik vind Fey briljant.
Ik verkies kwaliteit boven kwantiteit. Ik vind series die zo rond de 12 á 13 afleveringen in een seizoen hebben 9 van de 10 keer beter dan een serie die er 24 heeft.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Dat 30 Rock je ding niet is dat kan,vooral als je warmloopt voor Friends of 70. Wel twee verschillende werelden idd. Ik vind Fey briljant.
Tjsah, jij begint met het denigrerend doen. Qua sitcom is Friends toch het beste wat er ooit is verschenen. Een serie als 30 Rock moet ik echt mijn best doen om een lach op mijn gezicht te toveren. Behoorlijk humorloos.
Ligt natuurlijk puur aan de serie, maar ik vind die 12 afleveringen series wel de ultieme geldklopperij .Je betaalt er namelijk wel de volle pond voor. Jij natuurlijk weer niet met je connecties
Het bevordert het downloaden in ieder geval wel, ik betaal geen 30 euro voor een serie dat een hoes heeft dat net zo dik is als dat van een film(bv. Californication). Ongeacht de kwaliteit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tjsah, jij begint met het denigrerend doen.
Mijn reactie was komisch (en niet eens serieus bedoeld), en toen kwam jij met je kutseries en 0,0 identiteit
.
Gewoon een matter of taste, en Friends zal qua humor een heel breed publiek aanspreken. Heb de serie ook compleet hoor, maar lang niet het beste wat is uitgekomen op komedie gebied. Maar dat is ieder voor zich maar speel die identiteitloze en kutserie kaart dan niet.
Ligt natuurlijk puur aan de serie, maar ik vind die 12 afleveringen series wel de ultieme geldklopperij .Je betaalt er namelijk wel de volle pond voor.
Uiteraard, maar automatisch kijk je nu dan toch weer naar kwantiteit. Vaak scheelt het niet zoveel om die episodes dan toch al gauw een uur duren. Al dacht ik ook zo. Aan de andere kant is het helemaal niet zo duur als je ziet wat je voor een film van 90/120 minuten betaald.
Nu doe ik wel even belangrijk terwijl dat niet zo is hoor. Met een cc kom je al heel ver.
Vind ik juist wel prettig. Qua series download ik dan niet zoveel (wat ik vervolgens niet koop), puur omdat ik een enorm hart heb voor de tv stroming en ze ook deels afhankelijk zijn van de inkomsten ervan. Al snap i kje punt wel.
Maar om het even, mijn reactie op je aankoop was niet serieus bedoeld. Don't worry
. Nu maar on topic, best knap dat zelfs in dit topic het nog ontaardt in een discussie.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Heb 76 euro voor 10 seizoenen Friends betaald en 45 euro voor That 70's Show, dat is een kleine 125 euro in totaal.
Voor dat geld heb ik alle seizoenen van OZ & The Wire gekocht. En dat is toch echt topkwaliteit. En alle seizoenen van Miami Vice voor 40 euro.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
.jpg)

.jpg)