- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Nouja, bol.com heeft wat dat betreft 6 betaalmethoden. Amazon maar 3 volgens moviemafketel zijn quote.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Creditcard is echt een eitje. Je kiest bij betalingsmogelijkheid gewoon voor creditcard. Je geeft de16 cijfertjes van je cc op en je naam en expiratiedatum(staat allemaal op pasje) en klaar is kees. Werkt echt heerlijk.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ja, heb hem zojuist aangevraagd. Binnen 14 dagen binnen. Dacht altijd dat het ingewikkelder was, maar valt wel mee dus. Verschil met die Terminator op de Engelse en de Amerikaanse site van Amazon is overigens schrijnend. 23 Pond tegenover 151 Dollar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nouja, bol.com heeft wat dat betreft 6 betaalmethoden. Amazon maar 3 volgens moviemafketel zijn quote.
Uiteraard, maar het is dan ook vreemd als je anno 2011 geen creditcard hebt hoor. In Nederland lopen we op dat vlak nogal achter, Ideal/acceptgiro en zo
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zet play.com en Blahdvd.com ook even in je bookmarks. Het paradijs voor cc houders. Play.com zelfs geen verzendkosten.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Webshop van mijn ma gebruiken we ideal en werkt ook prima. Ook meteen de poen binnen en opereren in je eigen bankomgeving. Creditcard in Nederland heeft nog een beetje louche imago. In Amerika zouden die dingen verboden moeten worden als je ziet hoeveel mensen zich daarmee in de schulden steken.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Alsof het doodnormaal voor studenten en jongeren is om zo'n kaart te hebben. Ideal via ING is gewoon ideaal, wat is jouw probleem hiermee?
Je hebt niet zo'n raar rekenmachientje nodig zoals bij een aantal andere banken
Acceptgiro vind ik ook erg handig, soms als ik blut ben en ik moet persé iets op dat moment hebben kies ik die optie. Je hebt dan 14 dagen de tijd om te betalen 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zet play.com en Blahdvd.com ook even in je bookmarks. Het paradijs voor cc houders. Play.com zelfs geen verzendkosten.
Amazon koop ik toch altijd voor meer dan 25 pond en dan is de verzending ook gratis. Voor die alien alleen 3,58 pond extra verzendkosten(vraag me niet waarom)
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Jij gaat mij geld kosten NW, ik zie allemaal goedkope zooi op play.com.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Alsof het doodnormaal voor studenten en jongeren is om zo'n kaart te hebben. Ideal via ING is gewoon ideaal, wat is jouw probleem hiermee?
Niets. Ga het dan ook niet hebben over met je tijd meegaan hebben
. En een cc kost geen drol, je moet gewoon zelfdiscipline hebben
.
Acceptgiro vind ik ook erg handig, soms als ik blut ben en ik moet persé iets op dat moment hebben kies ik die optie. Je hebt dan 14 dagen de tijd om te betalen
Op je cc wordt het toch ook pas eind van de maand van je rekening geschreven. Vandaar de naam CREDIT card
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ja, weet ik veel. Sta nooit zo stil bij dat soort dingen in woorden
. Vind ik persoonlijk wel ruk, heb liever dat het er gelijk vanaf gaat.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
In mijn pokerdagen was het einde van de maand dan ook meestal een ramp. Hartaanval bijna als ik mijn creditcard-afschrift kreeg. Meteen genezen en besloten dat ik geen ruk van poker kan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
In mijn pokerdagen was het einde van de maand dan ook meestal een ramp. Hartaanval bijna als ik mijn creditcard-afschrift kreeg. Meteen genezen en besloten dat ik geen ruk van poker kan.
Dat kan ik begrijpen. Ik heb ook negatieve ervaringen ermee al ben ik dan wel een verdienstelijke hold'em speler. Maar mijn account is eens gehacked en bleek er opeens honderden euro's van mijn cc geschreven. Gelukkig kon ik mijn account terug krijgen en was mijn spel saldo dermate hoog dat ik het met gemak kon compenseren.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Heb je nog wat geld over van dat accountje
?
Musicer
-
- 614 berichten
- 652 stemmen
^^Mooie hoes van Ben X, buitenlandse editie?
Vond de Vlaamse DVD editie altijd wat tegenvallen, al past die misschien wel beter bij het verhaal 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
^^Mooie hoes van Ben X, buitenlandse editie?
Vond de Vlaamse DVD editie altijd wat tegenvallen, al past die misschien wel beter bij het verhaal
Zag hem voor iets meer dan € 3,- op play.com, die kon ik niet laten liggen. 
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
ik ook weer een paar filmpjes gekocht
Eagle Eye Steelbook (denk ik, leek er wel op) bij FRS.nl voor 2,50 evenals End of Days voor 5 euro
en net Inception Bluray voor 8 euro via Ebay
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Tetsuya Nakashima eens wat verder uitdiepen:

Confessions

Memories of Matsuko

Kamikaze Girls

Mutant Girls Squad

Turtles Are Surprisingly Fast Swimmers

Tom Yoong Goong. Eindelijk mijn brakke RCV uitgave vervangen door een special edition. 

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
(afbeelding)
Confessions
(afbeelding)
Memories of Matsuko
(afbeelding)
Kamikaze Girls
Doe je goed! Confessions & Kamikaze Girls... 2x 5* 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
(afbeelding)
Confessions
(afbeelding)
Memories of Matsuko
(afbeelding)
Kamikaze Girls
(afbeelding)
Mutant Girls Squad
(afbeelding)
Turtles Are Surprisingly Fast Swimmers
(afbeelding)
Tom Yoong Goong. Eindelijk mijn brakke RCV uitgave vervangen door een special edition. 
(afbeelding)

(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Waar heb je die besteld?
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Doe je goed! Confessions & Kamikaze Girls... 2x 5*
Ik ga vanavond Confessions kijken, zeer hoge verwachtingen!
Leuk dat je Kamikaze Girls trouwens ook kon waarderen. 
Waar heb je die besteld?
Alle dvd `s heb ik binnengekregen via Cd - Wow, Bol.com of Boudisque.
Wannes84
-
- 643 berichten
- 680 stemmen
Vandaag met KimberlyVD Leuven afgeschuimd. Dit leverde alweer een aardige buit op.
- 06/05 (2 disc SE)
- The client
- Down in the valley
- A fish called Wanda
- In cold blood
- Manhunter
- Nachtrit
- De tweeling
- Unmade beds
beavis
-
- 6630 berichten
- 14849 stemmen
weer een paar boxjes van de afgelopen tijd, altijd leuk om te laten zien

TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1639 stemmen
Gisteren gekocht:
Shrek 4 
.jpg)
The Fourth Kind

Couples Retreat

Hangman's Curse
.jpg)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.