- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
trebremmit
-
- 3015 berichten
- 1474 stemmen
@Brix
Dat is toevallig, die heb ik vorige week ook besteld! Bij cdwow dus dat kan nog wel even duren.
Brix
-
- 19724 berichten
- 5152 stemmen
Haha, heb ik daar ook besteld.
Duurt inderdaad altijd even, maar tot nu toe is alles wel altijd in goede orde bezorgd.
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen

Gisteren met een bieding gewonnen op Ebay voor nog geen 5 euro (inc. verzendkosten)
magnifique
-
- 206 berichten
- 0 stemmen
@ Sasja...
mooie aankoop, blijft goed deze film!
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
dat dacht ik dus ook, vooral voor die prijs 
ik kijk daarom vaak genoeg op ebay, je weet nooit wat je daar tussen vind voor een mooie prijs
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nu bij Bart Smit voor € 15,99. Wordt de 8ste april geleverd.
- Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 (2010)

Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Is dat alleen via de site of ook in de winkels?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Alleen via de site. Je moet er ook nog 1,99 verzending bijtellen, maar dan is deze met € 17,98 nog de goedkoopste. Ik heb al prijzen gezien van 29,95 voor een simpel dvd'tje.
Maar ik denk dat hij in de winkel van BS zelf ook niet te duur zal zijn.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik zou gewoon een half jaartje wachten. 
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
Alleen via de site. Je moet er ook nog 1,99 verzending bijtellen, maar dan is deze met € 17,98 nog de goedkoopste. Ik heb al prijzen gezien van 29,95 voor een simpel dvd'tje.
Maar ik denk dat hij in de winkel van BS zelf ook niet te duur zal zijn.
bij Mediamarkt is de dvd nu via de shop 13,99
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
dat dacht ik dus ook, vooral voor die prijs 
ik kijk daarom vaak genoeg op ebay, je weet nooit wat je daar tussen vind voor een mooie prijs
Mijn vaste vraag:Nederlandse subs?
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
Mijn vaste vraag:Nederlandse subs?
Bij Predator staat dat niet aangegeven, maar ik neem aan van niet. Maar dat vind ik niet erg, ik heb toch liever met engelse subs. En voor de rest op Ebay, heb ik welleens films gekocht uit Engeland en duitsland die wel nl subs hebben
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik zoek alleen altijd films met Nederlandse subs. Heeft ook zeker meerwaarde als ik zo'n dvd uiteindelijk wil verkopen. Kan aardig Engels, maar vind het prettiger om lekker lui onderuit gezakt Nederlandse ondertiteling te lezen. Ik kan mijn hele kast wel vullen met goedkope bijzondere dvd's van amazon voor een klein prijsje, maar het irriteert mij persoonlijk dat er dan geen Nederlandse ondertiteling bijzit.
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
Ik zoek alleen altijd films met Nederlandse subs. Heeft ook zeker meerwaarde als ik zo'n dvd uiteindelijk wil verkopen. Kan aardig Engels, maar vind het prettiger om lekker lui onderuit gezakt Nederlandse ondertiteling te lezen. Ik kan mijn hele kast wel vullen met goedkope bijzondere dvd's van amazon voor een klein prijsje, maar het irriteert mij persoonlijk dat er dan geen Nederlandse ondertiteling bijzit.
Daar geef ik je zeker wel gelijk bij, maar zelf vind ik vaak da nederlandse ondertiteling niet logisch vergeleken met wat er word gezegd, of er klopt gewoon niks van. En bij films die ik gewoon goed vind en niet wil verkopen vind ik het al helemaal geen probleem als er geen NL subs bij zitten. Maar op ebay staan er ook genoeg films waar het wel word aangegeven.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En bij een film als Predator zou het mij ook niet zo ergeren hoor, want daar gaat het toch meer om de actie en de lekkere one-liners. Dus sowieso tof om die in je kast te hebben.
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
En bij een film als Predator zou het mij ook niet zo ergeren hoor, want daar gaat het toch meer om de actie en de lekkere one-liners. Dus sowieso tof om die in je kast te hebben.
dat dacht ik dus ook, vooral omdat ik met mijn stomme kop vorig jaar al mijn dvds heb weggegeven waar predator ook tussen zat, en ja het blijft in mijn ogen een klassieker.
En ik wil toch alle Alien en Predator films in mijn kast hebben (heb ook al een bod gedaan op de eerste AVP, ik weet, niet de beste film van beide series maar toch wel vermakelijk)
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
10 euro in de FRS. Ben (redelijk) benieuwd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mooie aankopen weer Mike. Vooral die Girls, Guns and G-Strings
.
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
even wat afgeprijsde blu-rays gekocht op het werk:

deze was €16,99

deze was €7,99
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2554 stemmen
Ice Age box op Blu-ray nog wel voor 17 euro? Top aankoop!
Ik wil die ook hebben, maar aangezien deel 4 komt, wacht ik nog eventjes 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.