- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Rotzooi is dan ook subjectief. Voor pulp is anders een hele brede markt en geniet flink wat populariteit. Het is niet dat je rotzooi en kwaliteit hebt, maar ligt meer aan de open minded-ness van de kijker.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hij is er blij mee, dus dat is het belangrijkste. Wij hoeven er niet naar te kijken. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Tuurlijk is het subjectief, maar we kunnen het er toch wel allemaal over eens zijn dat dit toch behoorlijke dieptepunten zijn. Daarintegen verwacht ik in Pulp toch nog iets absurds of een teken van creativiteit waarbij ik de vrolijke onzin kan waarderen. Leg mij is uit waar je dat in deze films kan vinden. Alleen die dvd hoesjes al 
Maarja, je hebt gelijk Frank. Ik hoef er niet naar te kijken. Als hij er maar gelukkig mee is blijft het belangrijkste natuurlijk.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ik vind het schrijnend om te zien hoe deze films direct als dieptepunt worden gekwalificeerd, met als enige info: een hoes. Opvallend vind ik het niet, want deze oppervlakkigheid komt ook terug in de beoordeling van films die kwalitatief als een huis staan, maar verder zo leeg als wat zijn. Dan liever wat talentloze mensen die er plezier van hebben met belachelijke films op de proppen te komen. Daar valt vaak veel meer creativiteit in de bespeuren. Gelukkig neem ik film niet altijd zo serieus, zeg.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Heb nou juist eens de tijd genomen om te kijken of ik iets moois/grappigs zou missen als ik er niet eens 1tje zou kijken. Komodo vs. Cobra en Snakeman waren denk ik wel het dieptepunt van films die ik tot nu toe heb gezien.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3409 stemmen
Ik ben ook wel benieuwd geworden daar die Man-filmpjes
Even pindakazen.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Dat lijkt me inderdaad meer wat voor jou 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Voortaan even de sticker eraf halen mafketel
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja dat wordt weer overhevelen naar een nieuw doosje vrees ik 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ik vind het schrijnend om te zien hoe deze films direct als dieptepunt worden gekwalificeerd, met als enige info: een hoes. Opvallend vind ik het niet, want deze oppervlakkigheid komt ook terug in de beoordeling van films die kwalitatief als een huis staan, maar verder zo leeg als wat zijn. Dan liever wat talentloze mensen die er plezier van hebben met belachelijke films op de proppen te komen. Daar valt vaak veel meer creativiteit in de bespeuren. Gelukkig neem ik film niet altijd zo serieus, zeg.
Genoeg pulp waar ik wel van kan genieten. Alleen soms moet je ook de eer aan jezelf houden en zo nu en dan is iets overslaan. Dit zijn van die gevallen die gewoon 1,5 uur van je leven verpesten. Genoeg onzinfilms die WEL kwalitatief goed zijn en staan als een huis. Pulp hoeft niet altijd slecht te zijn. Maar jij kan mij op geen enkele manier wijs maken dat hier ook maar een grijntje lol aan te beleven valt. Ik ben trouwens ook erg bang dat de makers van dit soort films zichzelf juist wel serieus nemen. Zit er veel zelfrelativerende humor in, zoals bijvoorbeeld een Revenge of the Killer tomatoes?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Rotstickers zijn dat. Vaak wel met gemak er af te krijgen maar zo niet, dan wordt het weer even tijd om een nieuw hoesje erbij te pakken
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gewoon de regisseur van The Gate zag ik net. Maakt het alleen maar interessanter
.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Genoeg pulp waar ik wel van kan genieten. Alleen soms moet je ook de eer aan jezelf houden en zo nu en dan is iets overslaan. Dit zijn van die gevallen die gewoon 1,5 uur van je leven verpesten. Genoeg onzinfilms die WEL kwalitatief goed zijn en staan als een huis. Pulp hoeft niet altijd slecht te zijn. Maar jij kan mij op geen enkele manier wijs maken dat hier ook maar een grijntje lol aan te beleven valt. Ik ben trouwens ook erg bang dat de makers van dit soort films zichzelf juist wel serieus nemen.
Nee dat denk ik niet echt. Verder is het duidelijk dat jij absoluut geen besef hebt van wat pulp nou inhoudt. Onzinfilms die wel kwalitatief goed zijn? Daar zit ik meestal niet op te wachten, want degelijkheid en pulp gaan vaak niet samen. Laatst bijvoorbeeld Forbidden World gezien, ontzettend van genoten.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Gewoon de regisseur van The Gate zag ik net. Maakt het alleen maar interessanter
.
The Gate. Geniale 80's horror. Wist het ook niet. Kan nu echt niet wachten 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ja, heb laatst ook een belachelijk slechte film van Mary Lambert gezien(the Attic). De regisseur van Pet Semetary. Lijkt ook alle talent kwijt te zijn geraakt voor zover ze die al had. Zegt natuurlijk niet zoveel als een regisseur 25 jaar geleden een aardige film voor jou heeft gemaakt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Doe mij dan toch maar The Relic of zo 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dit ziet er toch wel erg lekker uit
. Beetje tv-versie van The Fly
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ja, heb laatst ook een belachelijk slechte film van Mary Lambert gezien(the Attic). De regisseur van Pet Semetary. Lijkt ook alle talent kwijt te zijn geraakt voor zover ze die al had. Zegt natuurlijk niet zoveel als een regisseur 25 jaar geleden een aardige film voor jou heeft gemaakt.
The Attic is geen pulp, maar gewoon inspiratieloze drek van een regisseur die er helemaal geen zin in heeft. Trailer van Mosquito Man triggert wel moet ik zeggen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nee man, Schindler's List is helemaal niks vergeleken met dit hoogstaande topwerkje. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Nee dat denk ik niet echt. Verder is het duidelijk dat jij absoluut geen besef hebt van wat pulp nou inhoudt. Onzinfilms die wel kwalitatief goed zijn? Daar zit ik meestal niet op te wachten, want degelijkheid en pulp gaan vaak niet samen. Laatst bijvoorbeeld Forbidden World gezien, ontzettend van genoten.
Je neemt mij te letterlijk. Ik kan bijvoorbeeld dus erg genieten van een film als Revenge of the Killer Tomatoes of the Toxic Avenger. Die gaan zo ver in hun absurdheid dat het gewoon grappig wordt. Dat is voor mij het belangrijkste eigenlijk. Het gevoel dat je weet dat de makers van de film de boel ook niet al te serieus nemen. Dat gevoel krijg ik wel bij die ....Man films. Maar ik kan er natuurlijk volkomen naast zitten.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3409 stemmen
Ja, heb laatst ook een belachelijk slechte film van Mary Lambert gezien(the Attic). De regisseur van Pet Semetary. Lijkt ook alle talent kwijt te zijn geraakt voor zover ze die al had.
Misschien pak ze haar niveau weer op in haar nieuwe werkje, Mega Python vs. Gatoroid (2011) 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Dit ziet er toch wel erg lekker uit
. Beetje tv-versie van The Fly
. Van wat ik heb gezien van Snakeman is dat meer een sy-fy CGI gedrocht (cool, i know
) dus ze zijn niet alle 4 hetzelfde aangepakt.The gate heb ik nog op dvd, ben ik wel benieuwd naar!
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
The Attic is geen pulp, maar gewoon inspiratieloze drek van een regisseur die er helemaal geen zin in heeft. Trailer van Mosquito Man triggert wel moet ik zeggen.
En wat is het verschil met die ...Man films?
Ik zie dit ook als inspiratieloze rotzooi, juist omdat ik 5 dezelfde hoezen op een rij zie staan. Attic is btw ook inspiratieloze rotzooi ja.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Je kent het bekende gezegde toch? Hoesje van The Attic vond je blijkbaar wel aantrekkelijk want die heb je in huis gehaald, dus wat is de relevantie van je opmerking?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
En wat is het verschil met die ...Man films?
Ik zie dit ook als inspiratieloze rotzooi, juist omdat ik 5 dezelfde hoezen op een rij zie staan.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
The gate heb ik nog op dvd, ben ik wel benieuwd naar!
Is een classic.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Welk bekende gezegde? Wie zegt dat ik het hoesje van the Attic aantrekkelijk vindt? Zat in een horrorbox. En ja, ik kijk soms met een vriend barslechte (horror)films. Dat is soms erg leuk, samen gezellig op de bank films af zitten kraken. Maar een vorm van kwaliteit zie ik niet in deze meuk. Films afkraken vind ik wel leuk 
Moet ook niet te vaak van dit soort avonden hebben trouwens, kan er erg depressief van worden. Af en toe een kwaliteitsfilmpje kan geen kwaad.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.