- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Blood Night is cool
Ben er al een week 'naar het kijken', maar telkens als ik het wil, komt er iets tussen. Misschien vannacht en anders zondag echt maar eens opzetten. 
Val.Broman
-
- 170 berichten
- 1266 stemmen

Ga hem lekker in geweldig 2D kijken

Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2591 stemmen
One flew over the cuckoo's nest (2-disc special edition)
2,99 bij de Blokker (hoewel ik het sterk vermoeden heb dat ik ben gematst. Hij lag in de 5 euro bak en de andere 2 die er lagen waren beide 5 euro, maar ach. Het proberen waard. Van de twee euro lekker chippies gekocht, haha 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen

Dankzij Eline ook dit koopje gekocht
Verbaasde me over de grootte van het pakketje, ik vind hem echt gigantisch. Ook is ie lekker zwaar en er zitten leuke extra's bij. Dat allemaal voor 19,99 euries 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Haha, ik zit nog steeds te twijfelen of ik het nu wel of niet moet doen! 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Fuck it dat je hem dubbel hebt als je hem besteld. Hij is die 20 eurootjes meer dan waard
Zit zelfs een knopje aan de zijkant, als je die indrukt speelt ie geluidsfragmenten van de film af 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Enig nadeel van de set is dat die doos ook zo mooi is. Dus dat kost weer extra ruimte, want ik gooi het niet weg.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3409 stemmen
Is het een rage om opeens massaal die edition in huis te halen?
Ziet er wel tof uit trouwens, zou bijna beginnen te twijfelen om er ook een te halen...
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Doennnnn. Wees zwak, net als ik!
Combustibility
-
- 1287 berichten
- 345 stemmen
Je zult in ieder geval niet teleur gesteld zijn, zeker niet voor die prijs 
yeyo
-
- 6361 berichten
- 4649 stemmen
@movie acteurs: Fight For Your Life lijkt me geweldig
ga ik ook maar 's aanschaffen binnenkort.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Done. Stiekem toch wel blij. Misschien dat ik die andere 2 disc special edition er bij zet. Of ik verkoop 'm.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Heb die 9 disc Mummy editie ook besteld die rechts stond bij gerelateerde producten van A Nightmare before Christmas
<- kost me weer geld 

Ondanks dat het absoluut geen toppers(Mummy trilogie en 2 delen van de Scorpion King) zijn ben ik verslaafd aan dit soort prachtige gift packs/collector's editions.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2247 stemmen
Ow, had het nu niet gezegd. Dat plaatje is om te smullen 
Moet mezelf tegen houden om die editie niet te kopen; ik heb alle 5 de films al!
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Dat heb ik dus ook(het smullen gedeelte). Dat ding rechtsonderin is een bordspel, dus kan je gelijk met je neefjes of nichtjes een spelletje spelen 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
5 films, 9 discs? Wat staat er nog allemaal op dan?
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Als ik het zo lees zijn het 'maar' 8 discs. 3x2 disc special editions van de films plus twee keer the Scorpion King. Stuk duurder daar overigens
Op het plaatje van bol.com zie ik echter wel 9 discs liggen.
Edit: Iets verder doorgezocht inmiddels en ik kom op dit uit:
ULTIMATE GIFT PACK
Een maximum aan Mummy, dat is de gedachte achter deze fabuleuze Ultimate Gift Pack rond een van Universals oudste en meest geliefde filmfranchises. De prachtig vormgegeven box (leer met goudfolie) bevat de 2 disc Special Editions van The Mummy, The Mummy Returns en het zopas verschenen The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor. Daarnaast vindt u in dit perfecte Mummy-cadeau ook de Single disc Editions van The Scorpion King en The Scorpion King 2: Rise of a Warrior terug. Bovendien bevat de Ultimate Gift Pack een 178 pagina's tellend full colour "coffee table book" en het unieke bordspel: The Mummy Hunters.
Wannes84
-
- 643 berichten
- 680 stemmen
Bij FRS:
- Ajami
- The American
- Things to do in Denver when you're dead
- White chicks
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Eindelijk kunnen bestellen, de Fulci waar ik al jaren naar uitkijk! Bedankt voor de tip, brucecampbell!

melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Vandaag eindelijk Calvaire, Fragilé(s) en The Piano binnen gehad!
Heb gelijk nog wat nieuws besteld vandaag, waaronder:
- Naboer
- The Boy in the Striped Pyjamas (via MovieMinutes)
- Grey's Anatomy seizoen 1 (via MovieMinutes)
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7492 stemmen
Eindelijk kunnen bestellen, de Fulci waar ik al jaren naar uitkijk! Bedankt voor de tip, brucecampbell!
(afbeelding)
Graag gedaan!
Ook leuk dat deze Engelse subs heeft, dat is altijd meegenomen!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.