- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Boudisque heeft een prachtig aanbod, maar vind die prijzen echt niet te doen daar.. 
15.- + voor een dvd'tje neertellen vind ik, hoe graag ik ze ook origineel heb, iets te veel van het goede worden 
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Probeer het eens bij de Bouddisque. Ze zitten in een steeg vlakbij de gracht. Ben er een paar jaar geleden geweest. Ze hebben daar aardig wat import-dvd's en leuke dingen die je niet zo snel bij een Media Markt of een Free Record Shop zal tegenkomen.
Boudisque zit sinds vorig jaar op het Vredenburg (waar ook Dump 2000 zat) naast een uitzendbureau en een lingeriezaak.
Boudisque heeft een prachtig aanbod, maar vind die prijzen echt niet te doen daar.. 
15.- + voor een dvd'tje neertellen vind ik, hoe graag ik ze ook origineel heb, iets te veel van het goede worden
DVD Valley was ook vrij prijzig, maar het Boudisque heeft ook weer US- ; Asian- & UK-import. En er staat ook personeel die, naar mijn mening, meer verstand hebben van de producten die ze verkopen.
FRS & MM loop je binnen, je pakt wat je wilt hebben, kijkt tussen de koopjes en je rekent af en verdwijnt weer.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik ga er ook zeker even kijken, vind het een héél gaaf aanbod hebben en neem er vast wel een paar mee, maar voor die prijs is het voor iemand van mijn leeftijd toch al snel een (te)dure hobby 
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14498 stemmen
Ik ga er ook zeker even kijken, vind het een héél gaaf aanbod hebben en neem er vast wel een paar mee, maar voor die prijs is het voor iemand van mijn leeftijd toch al snel een (te)dure hobby
Gelukkig hebben ze bij Boudisque ook vaak erg leuke aanbiedingen, dus je zal zowiezo wel slagen! 
606
-
- 23882 berichten
- 12304 stemmen
Heb weer eens bij blokker wat gekocht.
Rambo (2008) steelcase 2 disc
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8299 stemmen

Kanzo Sensei

Warm Water under a Red Bridge

Ikiru

Mint Clansell
-
- 196 berichten
- 0 stemmen
Boudisque zit sinds vorig jaar op het Vredenburg (waar ook Dump 2000 zat) naast een uitzendbureau en een lingeriezaak.
Is dat die straat waar de Staphorst zit?
Ik moet binnenkort maar weer eens een shopdagje organiseren. Ik bestel tegenwoordig alles on-line, maar door de dvd bakken gaan is toch een stuk leuker dan een website doorklikken.
Le Edzel
-
- 879 berichten
- 2626 stemmen
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
eBay?
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Hopelijk is mijn honger voorlopig weer even gestild. Mijn wishlist is in ieder geval wel zo ongeveer gehalveerd
. Net als het saldo op mijn bankrekening trouwens.

Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Hopelijk is mijn honger voorlopig weer even gestild. Mijn wishlist is in ieder geval wel zo ongeveer gehalveerd
. Net als het saldo op mijn bankrekening trouwens.
Dan was je daarvoor ook niet al heel erg rijk 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Niet echt nee
. Nadeel was een beetje dat het uit de States moet komen, dus betaal je vaak meer verzendkosten dan het eigenlijke bedrag van de DVD.
Maar ja, niets aan te doen verder.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Niet echt nee
. Nadeel was een beetje dat het uit de States moet komen, dus betaal je vaak meer verzendkosten dan het eigenlijke bedrag van de DVD.
Maar ja, niets aan te doen verder.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Bij Play:
- Vertigo (1958), R-2NL
Amazon gewoon.
starbright boy (moderator films)
-
- 22532 berichten
- 5179 stemmen
Omdat die site tot voor kort weken uit de lucht was met de boodschap op de site dat het 48 uur zou duren misschien? Ik vind dat een goede reden om even de kat uit de boom te kijken.
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8299 stemmen
eBay?
Nee, K2DVD. Kostte slechts $2.70 excl. verzendkosten. Ik vrees wel wat voor de beeldkwaliteit, maar we zien wel....
clockwork72
-
- 2788 berichten
- 1768 stemmen
Ik koop tegenwoordig zelden dvd's. Eigenlijk is het ook best geldverspilling als je je eigen bedenkt dat je films ook gratis kan downloaden via torrentz.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik koop tegenwoordig zelden dvd's. Eigenlijk is het ook best geldverspilling als je je eigen bedenkt dat je films ook gratis kan downloaden via torrentz.
Bedankt voor de info.
clockwork72
-
- 2788 berichten
- 1768 stemmen
Bedankt voor de info.
Graag gedaan 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.