• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.205 acteurs
  • 199.262 gebruikers
  • 9.389.512 stemmen

Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2

zoeken in:

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Helaas geen officiële release . Ik heb dus ook gewoon de bootleg versie. Kan niet wachten om hem te zien iig!

beavis

• 6630 berichten
  • 14834 stemmen

jammer (voor mij)

zeker snel gaan zien, ben benieuwd naar je ervaring met de film

overigens, zelfs als je een bootleg hebt van de HK tape (beste zou de Japanse tape met custom subs zijn), heb je nog steeds een aardige versie. In mijn vergelijking ontbrak er slechts een heel klein stukje gore uit één scene, zeker niet iets waarmee de film valt of staat, de sfeer is hier vooral belangrijk. Hoewel ook qua beeld kwaliteit de Japanse toch wel iets beter is... nou ja, gewoon kijken dus, hoe dan ook.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Brix schreef:

(afbeelding)

Vorige week bij een uitvaart 'Walking in the Air' van Peter Auty weer eens gehoord. Het nummer zat gelijk dagen in mijn hoofd. Trouwens wel een heel mooi nummer voor een uitvaart vind ik. Was het net een beetje kwijt, maar als ik dit plaatje zie neurie ik het direct weer. Niet erg, het is tenslotte bijna winter/Kerst.

Ah ja, Ballast die moest ik nog opnemen in mijn lijstje!

Brix

• 19689 berichten
  • 5126 stemmen

@ Mochizuki Rokuro:

Een prachtig lied, maar wel een heel andere beleving onder de genoemde omstandigheden natuurlijk.

Je zal er denkelijk vanaf nu wel steeds aan terug moeten denken, wanneer je het lied hoort.

Opmerkelijke keuze ook.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

80's !!!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

j0enne

• 9608 berichten
  • 3781 stemmen

(afbeelding)

Malick

• 9144 berichten
  • 640 stemmen

Probeer je ons de ogen uit te steken, Beavis? Indrukwekkend hoor!

beavis

• 6630 berichten
  • 14834 stemmen

een mooie box verdient toch wel een extra plaatje?

bovendien kunnen mensen die eventueel ook geïnteresseerd zijn nu beter zien wat er in de box zit... Amazon is op dat vlak niet altijd even duidelijk

25 lange films met Engelse subs!! het meeste op BD, en een shitload aan extra's!!

daar gaan die oogjes

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Wow, meeste op blu-ray zelfs. Ik kan je vertellen dat L'Ami de Mon Amie er prachtig uit gaan zien. Die heb ik laatst gezien in HD op tv en zag er werkelijk prachtig uit, wat een kleuren. Enorm verschil met die oude dvd transfer. Zal wel voor meer films in de box gelden

beavis

• 6630 berichten
  • 14834 stemmen

heb die tot nu toe alleen op DVD gezien, en dat vond ik al prachtig

Er zit in deze box nog genoeg dat ik niet heb gezien; vooral ook blij met Perceval.uit de selectie van minder bekende titels. Maar ook wel benieuwd hoe de klassieker Rayon Vert er dan in HD uit gaat komen!

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

agnes b. is gewoon een tof mens

dimi303

• 3423 berichten
  • 3708 stemmen

Borgen boxset

Lo imposible

En als extraatje, een experimentele kortfilm van de Belg Charles Dekeukeleire ' impatience' uit 1928 waarvoor de Belgische band Amatorski een originele soundtrack voor gemaakt hebben.

hellboy.ray

• 2056 berichten
  • 2100 stemmen

Blu-ray

(afbeelding)

Eraser2

• 387 berichten
  • 922 stemmen

Het wordt tijd dat ik weer eens wat ga aanschaffen. Helaas financieel wat mindere tijden momenteel met een aanstaande verhuizing. Laatste die ik kocht was Tin Men ongeveer 2 maandjes terug. Wel gelijk een briljante film.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

(afbeelding)

(R2NL)

Heeeel blij mee

(afbeelding)

daxclusive

• 2560 berichten
  • 2415 stemmen

Overgekocht van Combustibility

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

ibendb

• 5043 berichten
  • 3240 stemmen

BRD:

Now You See Me

DVD:

Mary Poppins

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Mooi kwaliteitsaankopen Paalhaas Vier heb ik er ook (en Fanny och Alexander op Lumière, maar dat is zonder de langere tv-versie). Een-na-laatste plaatje doet het trouwens niet.

Paalhaas

• 1582 berichten
  • 2570 stemmen

Zo beter?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.