- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Welke versie heb je gekocht ??
Ik twijfel nog steeds welke te kopen.
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Serieus? Ik ben die tapes al vaker tegen gekomen op rommelmarkt, er was ook nog een Yoda versie geloof ik maar daar ben ik niet zeker van.
Van het bestaan van een Yoda versie weet ik niets af, volgens mij alleen de versie met Darth Vader...
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik ben er ook niet zeker van maar ik heb geloof ik eens zo'n twee versies naast elkaar zien staan maar waarschijnlijk ben ik er wat aan het naast slagen..
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Welke versie heb je gekocht ??
Ik twijfel nog steeds welke te kopen.
beavis
-
- 6630 berichten
- 14849 stemmen
die Lindberg film heeft geen Engelse subs toch?
anders graag een bestel-linkje! 
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Nee, geen Engelse subs. Niet van tevoren op gelet - ging er blind van uit en/of was waarschijnlijk een beetje verblind door CL... 
EW101
-
- 1256 berichten
- 2284 stemmen
Veel plezier met die films, gast
!
Thanks. 
Misschien krijg/koop ik wel te veel films . Aan de andere kant heb ik wel geen Ipad , mobiel met touchscreen en/of goede computer zoals al m'n klasgenoten. Beetje dit of dat. Ik heb meer plezier met al die films en series voor totaal hetzelfde geld dan even angry birds of wordfeud op zo'n mobiel. Dat kan ik net zo goed spelen op Google Chrome of via zo'n oude jaren'50 Scrabblespeeldoos die ik nog vind op zolder.Daarnaast hebben mijn ouders ook nog wat aan die films.
dimi303
-
- 3423 berichten
- 3708 stemmen
Zibahkhana/ Zinda Laash ( Hell's ground/ Dracula in Pakistan als extra )
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
De Red Edition (Laser Paradise) voor een zacht prijsje op ebay.
Ok, dank, wat zoekwerk levert op dat er volgende week een nieuwe Engelse DVD verschijnt op Shameless met Italiaanse audio, ook niet duur op amazon in de pre-order. Dus met de recensie van dvdbeaver toch maar voor díe nieuwe gekozen.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Die zal wel iets beter van kwaliteit zijn, al was deze ook erg goed te doen. Rupert Everett hoor ik liever in het Engels, dus een nieuwe versie aanschaffen zal ik voorlopig niet doen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Die van jou staat ook goed bekend - maar had aanschaf hiervan nog steeds uitgesteld. Zal ook eens achter La Setta aangaan.
EW101
-
- 1256 berichten
- 2284 stemmen
Ben benieuwd wat je van Tokyo Gore Police gaat vinden. Je moet er in ieder geval van houden want het is niet voor iedereen weggelegd .
Vond het eigenlijk tot nu toe wel een van de of de beste J-sploitation die er is. (heb er maar 5 gezien)
Veel plezier ermee en ook met de andere films. 
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Recentelijk de volgende toppers binnengekregen:
Seppuku (MoC BD+DVD)
M (MoC BD+DVD)
Sudba Cheloveka (Moskwood/Ruscico DVD)
Mne Dvadtsat Let (Ruscico DVD)
Sorok Pervyy (Ruscico DVD)
en wacht nog op Kamigami no Fukaki Yokubo (MoC BD+DVD). Ik lees alleen dat o.a. deze uitgave vernield is tijdens de rellen in Londen paar maanden terug, wat waarschijnlijk de reden is dat deze nog niet binnen is. Hij is in ieder geval wel opnieuw beschikbaar nu volgens Eureka.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Sorok Pervyy (Ruscico DVD)
Ah, die was me nog niet opgevallen - gaat op de lijst!
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Ah, die was me nog niet opgevallen - gaat op de lijst!
Dankzij beavis bij mij onder de aandacht gekomen, ook gekocht bij russiandvd usa op eBay 
beavis
-
- 6630 berichten
- 14849 stemmen
zo die Kluge box is lekker snel binnen zeg, had allemaal courier perikelen verwacht, maar de doos stond vanavond zonder problemen op me te wachtten
gelijk ook weer wat andere highlights van de afgelopen tijd op de gevoelige plaat gezet 

stephan73
-
- 6269 berichten
- 14464 stemmen
Zozo, een mooi setje kitchensink drama's van Britse bodem!
LimeLou
-
- 2048 berichten
- 777 stemmen
Ben benieuwd wat je van Tokyo Gore Police gaat vinden. Je moet er in ieder geval van houden want het is niet voor iedereen weggelegd .
Vond het eigenlijk tot nu toe wel een van de of de beste J-sploitation die er is. (heb er maar 5 gezien)
Veel plezier ermee en ook met de andere films.
Danke
En andere mensen ook veel plezier met hun vele aankopen ! 
ibendb
-
- 5044 berichten
- 3245 stemmen
Ik ben gisteren even gestopt in de HMV in Piccadilly Circus, Londen. Een hele grote winkel vol films met een groter aanbod van anime, horror en bollywoodfilms. Daar heb ik Burke & Hare en The Shining gekocht.
Malick
-
- 9145 berichten
- 640 stemmen
Je maakt ons jaloers, Beavis! Maar zie ik dat goed zijn dat je eerste BR's? 
beavis
-
- 6630 berichten
- 14849 stemmen
nee, daar zitten ook DVD's in, die extra BR disc negeer ik gewoon 
heb er al best een aantal van BFI / Flipside
LimeLou
-
- 2048 berichten
- 777 stemmen
Ik ben gisteren even gestopt in de HMV in Piccadilly Circus, Londen. Een hele grote winkel vol films met een groter aanbod van anime, horror en bollywoodfilms. Daar heb ik Burke & Hare en The Shining gekocht.
Daar ben ik vorig jaar eens geweest. Erg vette winkel, ja.
VanRippestein
-
- 1178 berichten
- 1052 stemmen

enn....
Mat van Pudovkin!
Wel in het italiaans, maar das beter dan niks voor een klassieker als deze! 
Ik Doe Moeilijk
-
- 1145 berichten
- 197 stemmen
Uncle boonmee (BR)
Tributes: Pulse (BR)
Julien donkey-boy (DVD)
Dr. Psycho
-
- 29 berichten
- 0 stemmen
Van februari (en een paar dvd's van januari):
Blu-Ray's:

Blu-ray steelbook:

DVD's:

---
Een deel moet ik nog ontvangen
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.