- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen

Deze kwam zojuist binnen.
Had 't niet verwacht aangezien 't 5-10 werkdagen was op Bol, en die komen juist vaak niet aan, of heel erg laat.
Ik Doe Moeilijk
-
- 1145 berichten
- 197 stemmen
Na een tijdje wachten uiteindelijk toch in huis:

wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Gekocht tegen inlevering van een kadobon;

In de uitverkoop voor slechts € 2,50

LimeLou
-
- 2048 berichten
- 777 stemmen
Veel plezier ermee 
Ik Doe Moeilijk
-
- 1145 berichten
- 197 stemmen
Veel plezier ermee
Glacius
-
- 4299 berichten
- 3035 stemmen
The Expendables
Piranha 3d
Kick-Ass
True Grit
Hobo with a Shotgun
Rundskop
The Dark Knight
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2585 stemmen
Voordeeltje om bij de v&d te werken:
voor 2,75:
- For A Few Dollars More
- The Good, The Bad And The Ugly
- A Fistful of Dynamite
+ 3 maanden Film 1 een keertje genomen, even kijken of het wat is... 
beavis
-
- 6630 berichten
- 14849 stemmen
weer veel besteld de laatste tijd, hier de highlights die deze week zijn binnen gekomen:

Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Jarman 
(wat is die Gruft der Toten Frauen-film ?
Mijn belangrijkste aankoop (OmU):

Malick
-
- 9145 berichten
- 640 stemmen
Leuk rijtje. Ben benieuwd wat je vind van het werk van Benning. Ga je toevallig op het IFFR zijn nieuwste Small Roads ook zien? 
beavis
-
- 6630 berichten
- 14849 stemmen
ik ook
nog niets van em gezien tot nu toe
heb ook nog geen enkel definitief plan voor IFFR, maar Benning is wel een naam die ik in de gaten houd dus...
Jarman heb ik ook al heel lang niets meer van gezien... Jubilee heb ik ooit op VHS gezien, en nog één of twee andere films... ben benieuwd of ik het nu beter kan waarderen dan toen
beavis
-
- 6630 berichten
- 14849 stemmen
Gruft der Toten Frauen = Devils of Darkness, uit een DVD serie van oude Engelse b-horror films. Meegenomen met de Duitse bestellingen van Benning en Schroeter als grappig extraatje. Zou met Engelse audio moeten zijn, maar op de achterkant van de hoes zie ik nu alleen Duits en Frans vermeld...mmmh... ben benieuwd...
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Jubilee nu ook niet direct zijn beste werk, maar je hebt er nu gelijk vijf om te proberen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Gruft der Toten Frauen = Devils of Darkness, uit een DVD serie van oude Engelse b-horror films. Meegenomen met de Duitse bestellingen van Benning en Schroeter als grappig extraatje. Zou met Engelse audio moeten zijn, maar op de achterkant van de hoes zie ik nu alleen Duits en Frans vermeld...mmmh... ben benieuwd...
Op amazon zag ik ook al Deutsche Sprache staan, dus ik kwam er zo snel niet uit. Ken ik verder niet. edit: ik zie nu ook Englisch inderdaad, hopen dat dat klopt dan.
Verder heb ik ook nog deze nog meegenomen uit Duitsland (een een stapeltje krautrock) - maar daar is de enige goede fysieke DVD/CD winkel nu ook gedegradeerd tot een mediamarkt. Erg grote teleurstelling aldaar (Sturn in Keulen):

beavis
-
- 6630 berichten
- 14849 stemmen
ziet er wel cool uit!
nb heb van Jarman natuurlijk ook al heel lang jouw super-tip the Angelic Conversation in de kast staan 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Ik wil I Am Twenty ook hebben!
Moet je aan beavis vragen - die heeft m dubbel
(o nee, ik ging de mijne houden)
beavis
-
- 6630 berichten
- 14849 stemmen
inderdaad, ik had em besteld, en jij hield die van jou
Heb de mijne via Amazon.de besteld, wellicht een tip?
de Ruscico website zelf lijkt in verval te zijn geraakt...
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
ik heb m via eBay,was wel redelijk prijzig geloof ik, edit: o nee: US$17,99 excl verzenden.
(verkoper heeft nog 6 exemplaren)
Die Ruscico site heeft bij mij altijd problemen gehad (of wat bedoel jij met verval?). Wel een geweldig label, er is erg veel uitgekomen met zelfs NL-se subs. Het is dat het zoeken inde Russische titels zo'n heidens karwei is, er staan vast onontdekte parels tussen.
beavis
-
- 6630 berichten
- 14849 stemmen
13 euro + 6 euro verzenden = 19 euro op Amazon.de
vergelijkbaar denk ik
heb Jarman gecheckt: jubilee, the Garden en Wittgenstein gezien en drie x 2,5 ster gescoort
door de punk setting spreekt jubilee me altijd het meest aan, maar ben nu ook heel erg benieuwd naar Last of England door Tilda Swinton
beavis
-
- 6630 berichten
- 14849 stemmen
wat betreft de Ruscico website: bij veel DVD's staan geen prijzen meer vermeld, lijkt ook al heel lang niet meer ge-update
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
De eBay verkoper "russiandvd_usa" heeft bijna 250 (en veel interessante) Russische DVD's (waaronder ook crap en ook een hoop andere films als Louis de Funes) te koop, waaronder nog veel Ruscico titels, Aleksandr Rou en zo, ook die OOP lijken/zijn.
lars-pixar
-
- 1460 berichten
- 3962 stemmen
Met veel plezier,
The Souid and the Whale ! voor 5euro bij de V&D.
Transformers 2, voor 5euro bij de V&D.
Testees (serie) voor 2,50 bij de Free Record Shop.
Sahara, voor 2,50 bij de Free Record Shop.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Bedankt voor de info beavis en MR, zal toch eens amazon gaan gebruiken dan. Staat naast op de Duitser ook op de Brit en de Amerikaan zie ik. eBay ook nog nooit gebruikt, maar heb in ieder geval wel een PayPal account.
EW101
-
- 1256 berichten
- 2284 stemmen
Heb (met m'n vader) via Ebay deze gekocht:

Verder aan het bieden op: Braindead , the Burning en Night of the Creeps.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.