Asiamania

Asiamania(c)
-
- 32 berichten
- 38 stemmen
site is een beetje dood en hier ook, geloof ik. Waarom niet sluiten? En waar zijn alle asia-movie-fans heen gegaan?

Goto
-
- 1736 berichten
- 0 stemmen
site is een beetje dood en hier ook, geloof ik. Waarom niet sluiten? En waar zijn alle asia-movie-fans heen gegaan?
Naar betere uitgevers.

Leviwosc
-
- 871 berichten
- 325 stemmen
Het lijkt er op dat Asiamania vooral Koreaans werk uitgeeft.
Terwijl ik vooral films in het Mandarijn wil zien.

Nitrouz
-
- 433 berichten
- 232 stemmen
Brengt dit label eigenlijk nog films uit, ik zie nooit meer wat nieuws in de winkels liggen.. Meer Amasia welke toch vaak minder interessante titels heeft, qua horror dan.

starbright boy (moderator films)
-
- 21105 berichten
- 4284 stemmen
Asiamania is zo dood als een pier. Sterker nog: Er zijn steeds minder titels te krijgen en ze worden voor weinig geld gedumpt.

Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3074 stemmen
Zonder download tijdperk hadden ze misschien makkelijker kunnen blijven bestaan, maar weet er verder het fijne niet van. Wel jammer enigszins.

sinterklaas
-
- 11572 berichten
- 3188 stemmen
Verder zoek ik van Asiamania nog Cure, die al zwaar out of print blijkt te zijn.
Jaaa, Asiamania, mooie tijd was dat...

Nitrouz
-
- 433 berichten
- 232 stemmen
Asiamania is zo dood als een pier. Sterker nog: Er zijn steeds minder titels te krijgen en ze worden voor weinig geld gedumpt.
Alleen zie ik in vrijwel iedere zaak nog wel de Ju-On films liggen.

Goto
-
- 1736 berichten
- 0 stemmen
Alleen zie ik in vrijwel iedere zaak nog wel de Ju-On films liggen.
Daar zijn dan ook zo'n dozijn films van.

Rame
-
- 70 berichten
- 26 stemmen
Ik twijfel een beetje of ik de Hongkong of Duitse (Amasia) blu-ray versie van Invisible Target zal halen.
Zitten duitse blu-ray's in dezelfde hoesjes als Nederlandse releases? Dus zelfde grootte?
En hoe zit het met films uit Hongkong?
Ik hou van een beetje eenheid in mijn collectie en heb nu alleen nog Nederlandse releases.
De Duitse versie heeft NL subs maar waarschijnlijk ook Duitse teksten op het hoesje.
De Hongkong versie is wel mooi: Klik! maar heeft alleen UK subs.

Minotaures
-
- 7804 berichten
- 2298 stemmen
Geen hardcore-kijker van de Amasia (vroeger Asiamania???), maar zo nu en dan verschijnen er wel Oosterse films die ik graag wil zien.
Ik ben wel in het bezit van een klein aantal, heb ook enkele gezien en moet nog een paar kijken.
Dat zal ik nog allemaal een keertje doornemen.

sinterklaas
-
- 11572 berichten
- 3188 stemmen
Nou, Amasia vind ik maar skrale troost. Aangezien ze zowat niks anders meer uitbrengen dan zwaardvecht/wuxia/ridders/ninja/vecht/middeleeuwse films. Gangsterfilms, horrorfilms, Thrillers of anderzins hebben ze in geen twee jaar meer uitgebracht.
Asiamania was toch veeel beter en variabeler.

Rame
-
- 70 berichten
- 26 stemmen
Man From Nowhere = Gangster
I Saw The Devil = Thriller/Horror
Legendary Assassin = Gangster/Vechtfilm
Die zijn alledrie van vorig jaar.
Dit jaar was er nog Front Line en later dit jaar komt My Way uit (beide Koreaanse oorlog) en in 2010 Mr & Mrs Lee. (Mr & Mrs Smith rip-off)
Verder inderdaad vooral Ninja's maar zo nu en dan zit er wel wat anders bij.

Baggerman
-
- 10550 berichten
- 7901 stemmen
Uit welke krochten komen ineens die restanten Asiamania dvd's vandaan die bij de FRS liggen? Sommige waren al jaren moeilijk te krijgen en nu liggen er stapels?
Wel leuk, want nu heb ik er toch nog een aantal ontbrekende kunnen aanschaffen! Onder andere Friend, One Last Dance en Three.

starbright boy (moderator films)
-
- 21105 berichten
- 4284 stemmen
Ligt Pulse er? Die zou ik nog wel willen hebben, maar dat is een van de moeilijkste volgens mij. Anders maar eens een importversie opzoeken.

Baggerman
-
- 10550 berichten
- 7901 stemmen
Pulse heb ik niet gezien, wel nog: The Tesseract, One Take Only, H, Infection, Yesterday, Drunken Master 3, Prison on Fire II, Vital en nog wel anderen die ik me niet kan herinneren.

McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
starbright boy, ik wil Pulse wel een keer voor je meenemen. Weet niet of er binnenkort nog een festival is waar we elkaar kunnen tegenkomen? Opsturen heeft namelijk niet mijn voorkeur, maar kan eventueel wel. Overigens zijn al die Asiamania dvd's volgens mij niet bepaald van topkwaliteit, ik zou voor importeren of downloaden kiezen. Maar het is alweer een aantal jaar geleden dat ik er voor het laatst eentje heb gezien, dus misschien zit ik er naast.