• 155.513 films
  • 9.310 series
  • 27.683 seizoenen
  • 604.456 acteurs
  • 347.064 gebruikers
  • 8.766.200 stemmen

Asiamania

zoeken in:

Asiamania(c)

• 32 berichten
  • 38 stemmen

site is een beetje dood en hier ook, geloof ik. Waarom niet sluiten? En waar zijn alle asia-movie-fans heen gegaan?

Goto

• 1736 berichten
  • 0 stemmen

Asiamania(c) schreef:

site is een beetje dood en hier ook, geloof ik. Waarom niet sluiten? En waar zijn alle asia-movie-fans heen gegaan?

Naar betere uitgevers.

sinterklaas

• 11521 berichten
  • 3164 stemmen

Amasia!

Leviwosc

• 871 berichten
  • 325 stemmen

Het lijkt er op dat Asiamania vooral Koreaans werk uitgeeft.

Terwijl ik vooral films in het Mandarijn wil zien.

Nitrouz

• 433 berichten
  • 232 stemmen

Brengt dit label eigenlijk nog films uit, ik zie nooit meer wat nieuws in de winkels liggen.. Meer Amasia welke toch vaak minder interessante titels heeft, qua horror dan.

starbright boy (moderator films)

• 20992 berichten
  • 4206 stemmen

Asiamania is zo dood als een pier. Sterker nog: Er zijn steeds minder titels te krijgen en ze worden voor weinig geld gedumpt.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3074 stemmen

Zonder download tijdperk hadden ze misschien makkelijker kunnen blijven bestaan, maar weet er verder het fijne niet van. Wel jammer enigszins.

sinterklaas

• 11521 berichten
  • 3164 stemmen

Verder zoek ik van Asiamania nog Cure, die al zwaar out of print blijkt te zijn.

Jaaa, Asiamania, mooie tijd was dat...

Nitrouz

• 433 berichten
  • 232 stemmen

starbright boy schreef:

Asiamania is zo dood als een pier. Sterker nog: Er zijn steeds minder titels te krijgen en ze worden voor weinig geld gedumpt.

Alleen zie ik in vrijwel iedere zaak nog wel de Ju-On films liggen.

Goto

• 1736 berichten
  • 0 stemmen

Nitrouz schreef:

(quote)

Alleen zie ik in vrijwel iedere zaak nog wel de Ju-On films liggen.

Daar zijn dan ook zo'n dozijn films van.

Rame

• 70 berichten
  • 26 stemmen

Ik twijfel een beetje of ik de Hongkong of Duitse (Amasia) blu-ray versie van Invisible Target zal halen.

Zitten duitse blu-ray's in dezelfde hoesjes als Nederlandse releases? Dus zelfde grootte?

En hoe zit het met films uit Hongkong?

Ik hou van een beetje eenheid in mijn collectie en heb nu alleen nog Nederlandse releases.

De Duitse versie heeft NL subs maar waarschijnlijk ook Duitse teksten op het hoesje.

De Hongkong versie is wel mooi: Klik! maar heeft alleen UK subs.

Minotaures

• 7800 berichten
  • 2243 stemmen

Geen hardcore-kijker van de Amasia (vroeger Asiamania???), maar zo nu en dan verschijnen er wel Oosterse films die ik graag wil zien.

Ik ben wel in het bezit van een klein aantal, heb ook enkele gezien en moet nog een paar kijken.

Dat zal ik nog allemaal een keertje doornemen.

sinterklaas

• 11521 berichten
  • 3164 stemmen

Nou, Amasia vind ik maar skrale troost. Aangezien ze zowat niks anders meer uitbrengen dan zwaardvecht/wuxia/ridders/ninja/vecht/middeleeuwse films. Gangsterfilms, horrorfilms, Thrillers of anderzins hebben ze in geen twee jaar meer uitgebracht.

Asiamania was toch veeel beter en variabeler.

Rame

• 70 berichten
  • 26 stemmen

Man From Nowhere = Gangster

I Saw The Devil = Thriller/Horror

Legendary Assassin = Gangster/Vechtfilm

Die zijn alledrie van vorig jaar.

Dit jaar was er nog Front Line en later dit jaar komt My Way uit (beide Koreaanse oorlog) en in 2010 Mr & Mrs Lee. (Mr & Mrs Smith rip-off)

Verder inderdaad vooral Ninja's maar zo nu en dan zit er wel wat anders bij.

Baggerman

• 10526 berichten
  • 7852 stemmen

Uit welke krochten komen ineens die restanten Asiamania dvd's vandaan die bij de FRS liggen? Sommige waren al jaren moeilijk te krijgen en nu liggen er stapels?

Wel leuk, want nu heb ik er toch nog een aantal ontbrekende kunnen aanschaffen! Onder andere Friend, One Last Dance en Three.

starbright boy (moderator films)

• 20992 berichten
  • 4206 stemmen

Ligt Pulse er? Die zou ik nog wel willen hebben, maar dat is een van de moeilijkste volgens mij. Anders maar eens een importversie opzoeken.

Baggerman

• 10526 berichten
  • 7852 stemmen

Pulse heb ik niet gezien, wel nog: The Tesseract, One Take Only, H, Infection, Yesterday, Drunken Master 3, Prison on Fire II, Vital en nog wel anderen die ik me niet kan herinneren.

McSavah

• 9955 berichten
  • 5268 stemmen

starbright boy, ik wil Pulse wel een keer voor je meenemen. Weet niet of er binnenkort nog een festival is waar we elkaar kunnen tegenkomen? Opsturen heeft namelijk niet mijn voorkeur, maar kan eventueel wel. Overigens zijn al die Asiamania dvd's volgens mij niet bepaald van topkwaliteit, ik zou voor importeren of downloaden kiezen. Maar het is alweer een aantal jaar geleden dat ik er voor het laatst eentje heb gezien, dus misschien zit ik er naast.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.