- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Seriescollectie leden MovieMeter
Seriescollectie leden MovieMeter
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Net het eerste seizoen van carnivale gekocht.
nummervlinder
-
- 1463 berichten
- 365 stemmen
1 serie maar op dvd: Charmed seizoen 1-7, 8 moet nog uitkomen...
+ Waarschijnlijk Prison Break, het eerste seizoen en diegene die volgen (ik dacht dat het drie seizoen zouden zijn )
Fran
-
- 1953 berichten
- 1732 stemmen
Joepieee, ik heb net Cosby Show, deel 1 en Beverly Hills 90210 gekocht. Ik ben helemaal blij.
Halcyon
-
- 9933 berichten
- 0 stemmen
Ik zou een van de weken toch echt wel eens de volledige X-Files-box willen aanschaffen... maar hij is zo duur.
Als alles goed zit heb ik hem over een maandje .
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
ik zou graag star trek voyager en miami vice en tour of duty wille hebben maar ik vind die boxen echt duur
ik heb er wel van voyager seizoen 1 en miami vice
nu alleen de rest nog
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
en damn was die serie van profiler duur 85 euro pffffffffff
en er zijn 4 seizoenen
maar hij roeleert wel die serie
Halcyon
-
- 9933 berichten
- 0 stemmen
Ik zou een van de weken toch echt wel eens de volledige X-Files-box willen aanschaffen... maar hij is zo duur.
Als alles goed zit heb ik hem over een maandje .
En ja hoor, hij staat netjes in m'n kast .
Malick
-
- 9014 berichten
- 0 stemmen
Ben eens door mijn collectie gegaan van hetgeen ik nog aan series en miniseries ongezien heb liggen. Welke zou ik deze zomer eens moeten opzetten?
Series:
- The 4400 (1 t/m 4)
- Alias (1 t/m 5)
- Battlestar Galactica (1 t/m 4)
- Kuifje (1 t/m 3)
- The Awful Truth (1 t/m 2)
- David de Kabouter (1 t/m 2)
- The Dead Zone (1 t/m 4)
- Fringe (1)
- Game of Thrones (1 t/m 3)
- Invasion (1)
- Jericho (1)
- Kôkaku kidôtai: Stand Alone Comple (1)
- Lost (1 t/m 3)
- Millennium (1 t/m 3)
- Oz (1 t/m 3)
- La Piovra (1 t/m 10)
- Remi - Alleen op de Wereld (1)
- Rome (1 + 2)
- Spaced (1)
- The Wire (1 t/m 5)
- X-Men (1 t/m 5)
- Heimat (1 T/m 4)
Miniseries:
- Berlin Alexanderplatz
- Carlos
- Dekalog
- From the Earth to the Moon
- Generation Kill
- Hellsing
- The Human Body
- Human Planet
- Lonesome Dove
- Macross Plus
- Die Manns - Ein Jahrhundertroman
- Mistérios de Lisboa
- The Pacific
- Riget
- Waltz
starbright boy (moderator films)
-
- 21292 berichten
- 4462 stemmen
The Wire afwisselen met David de Kabouter zou ik zeggen.
Zandkuiken
-
- 1696 berichten
- 1360 stemmen
The Wire, zonder twijfel. Bij die miniseries zit ook wel nog van alles dat ik graag wil zien.
daxclusive
-
- 2556 berichten
- 2199 stemmen
Mijn series op DVD:
Beverly Hills 90210 (1 t/m 10)
Dallas de nieuwe series (1 + 2)
Dexter (1 t/m 7) final season moet ik nog aanschaffen
Real Humans (1 + 2)
Thunderbirds the complete series
Bates Motel (1 + 2)
Nieuwe buren seizoen 1
Nikita (1 + 2)
Band of Brothers
Bluf seizoen 1
Feuten seizoen 1
Celblok H seizoen 1
Unsere mutter unsere vatter seizoen 1
Blurays:
V seizoen 1
Walking Dead ( 1 t/m 4)
j0enne
-
- 9570 berichten
- 3572 stemmen
24 (1 t/m 8 )
Band of Brothers
Camelot
Deadwood (1 t/m 3)
Feuten (1)
Frozen Planet
Human Planet
Penoza (1 t/m 3)
Prison Break (1 t/m 4)
Romanzo Criminale (1+2)
Sherlock (1 t/m 3)
The Pacific
The Thin Blue Line (1+2)
The Walking Dead (1+2)
Twin Peaks (1+2)
Van God Los (1 t/m 3)
thunderball
-
- 5661 berichten
- 1360 stemmen
Ik heb de complete series van:
Buffy
Kuifje
De Kat (Belgische jeugd/actie serie)
Batman TV Serie uit jaren '60
Ivanhoe (zo ver ze nog bestaan) uit jaren '50 met Roger Moore
The Persuaders (de Versieders aka Speelvogels)
The Saint (zowel de zwart/wit serie als de kleurenaflveringen) met Roger Moore
The Return of the Saint met Ian Ogilvy
Once upon a time seizoen 1&2, derde is in aantocht.
The Avengers en The New Avengers met Patrick Magnee als John Steed
The Big Bang theory seizoen 1 t/m 7
Monty Python
Tru Calling
Dollhouse
Columbo
Sherlock Holmes met Jeremy Brett (de enige echte!)
blackwolves
-
- 615 berichten
- 612 stemmen
Ik ben blij dat ik de serie Lexx compleet heb (19 dvds 3 seizoenen)
blackwolves
-
- 615 berichten
- 612 stemmen
probleem is je kunt ze niet blijven houden. ik ben niet zo jong meer als vele hier dus ken en heb ik er vele in mijn tijd gezien. en ik verzamel ook al een tijd zowel films als series. maar zowel in belgie als in nederland zijn er wel erg weinig oude tv series te vinden op dvd. je moet ze meestal gaan zoeken in martplaats of zo want anders vind je er bijna geen. sommige kun je wel hier kopen maar vele oude uit die tijd zijn bijna nergens te vinden. ik heb nog een oude tv serie gekocht uit mijn jeugd die je nergens anders zal vinden op dvd. voyage from the bodem to the sea wel niet erg goed koop de eerste seizoen in zwart wit. maar er zijn er zo vele en ze allemaal kopen onmogelijk
Grindhouse62
-
- 2063 berichten
- 15376 stemmen
probleem is je kunt ze niet blijven houden. ik ben niet zo jong meer als vele hier dus ken en heb ik er vele in mijn tijd gezien. en ik verzamel ook al een tijd zowel films als series. maar zowel in belgie als in nederland zijn er wel erg weinig oude tv series te vinden op dvd. je moet ze meestal gaan zoeken in martplaats of zo want anders vind je er bijna geen. sommige kun je wel hier kopen maar vele oude uit die tijd zijn bijna nergens te vinden. ik heb nog een oude tv serie gekocht uit mijn jeugd die je nergens anders zal vinden op dvd. voyage from the bodem to the sea wel niet erg goed koop de eerste seizoen in zwart wit. maar er zijn er zo vele en ze allemaal kopen onmogelijk
Als liefhebber van o.a. westerns heb ik door de tijd heen diverse seires kunnen verzamelen. Kwaliteit van redelijk tot goed. Van alle series heb ik alle seizoenen. Ik kijk dus regelmatig heerlijk een aflevering van een klassieke western serie.Hieronder mijn lijstje,
Death Valley Days
Bat Masterson
Bonanza
Gunsmoke
Whispering Smith
The Virginian
Brimstone
Anne Oakley
Brisco County Jr.
Hopalong Cassidy
Kung Fu
High Chaparal
Rawhide
Tales of Fargo Wells
Laramie
The Rebel
Sugarfoot
The Dakotas
Hawkeye and the Last Mohicans
The Big Valley
Lawman
Bronco
Life en legends of Wyatt Earp
The Loner
Casey Jones
Fury
Colt 45
Legends of the old west
Sergeant Preston of the Yukon
Rifleman
The Lone Ranger
Have Gun Will Travel
MacKenzies Raiders
Destry
Cheyenne
The Tall Man
Wanted Dead or Alive
The Restless Gun
Red Ryder
Alias Smith and Jones
Maverick
Wagon Train
Daniel Boone
Laredo
Zorro
Black Saddle
The Young Riders
The Magnificent Seven
Bordertown
The Westerner
Barbary Coast
Daar naast heb ik o.a. nog
Tarzan - Ironside - Baretta - Sereant Pepper - Matlock - Diagnosis Murder - Dragnet - The Adams Family - The Beverly Hillbillies - Bewitched - Gomer Pyle - Hogan's Heroes - McHale's Navy - Mission: Impossible - Mister Ed - The Munsters - The Twilight Zone - Charlie's Angels - The Dukes of Hazzard - M*A*S*H - The A-Team - Alf - Cagney & Lacey - Hill Street Blues - MacGyver - The FBI - NYPD Blue - Adventures of Robin Hood - Adventures Of Superman - Adventures of William Tell - Airwolf - Perry Mason - Philip Marlowe - Hawkeye & the Mohicans - Rat Patrol - Bionic Woman - Blue Thunder - It Takes A Thief - Six Million Dollar Man - Daniel Boone - Starsky and Hutch - M Squad - Three Stooges - Man From U.N.C.L.E - Daktari - T.J. Hooker - Miami Vice - The X-Files - Magnum.
Ik heb dus genoeg te kijken
Brix
-
- 19256 berichten
- 4676 stemmen
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Ik las "serviescollectie". Dacht al: het forum wordt steeds breder...