- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen

Terry is suïcidaal en wil van een brug af springen. Als hij op het punt staat om te springen, komt Nick op hem af om naar Terry's horloge te vragen; Terry heeft het immers niet meer nodig. Ze sluiten een deal. Nick geeft Terry genoeg pillen om vredig in te slapen, als Terry hem zijn horloge geeft. Dat gaat mis. Dan komt Terry erachter dat Nick nog maar een paar maanden te leven heeft, en ze sluiten een nieuwe deal. Terry moet Nick helpen om een paar lang gekoesterde wensen in vervulling te laten brengen, en in ruil daarvoor zal Nick Terry helpen om dood te gaan.
Oh ja, en maar 1.50 Euro bij Bartsmit.NL
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Bij DVDPacific:
- Eagles over London

- Gone with the Wind (70th Anniversary Ultimate Collector's Edition)

Quentin
-
- 10202 berichten
- 8558 stemmen
Weer eens wat bij DVDpacific besteld:

(heb gelezen dat de kwaliteit best moet meevallen)

Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Ik heb screenshots gezien en het is niet best!
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Bij TheHut.com:
- The Tin Star, R-2NL

Naast nieuwe mediadragers, inmiddels ook een nieuwe speler:
Ook Dogie is 'gezwicht ' voor de internationale hype rondom de zeer betaalbare en regio en zone vrije OPPO BDP-83 SACD/DVD/Blu-ray speler (ff googelen.). En geen moment spijt. 

O, ja, gratis bij deze speler 2 test Blu-ray's, 1 voor video en 1 voor audio:

(De OPPO doorstaat alle tests
.)
MNV2
-
- 6932 berichten
- 1901 stemmen
Dankzij Dogie_Hogan ook vol. 2 van de Film Noir Collectie kunnen bestellen:

Goto
-
- 1736 berichten
- 0 stemmen
Hana-Bi (16:9)
Sakuran
Tom Yum Goong (Uncut onder de titel: Warrior King) 
Dead or Alive 2: Birds
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
(afbeelding)
Terry is suïcidaal en wil van een brug af springen. Als hij op het punt staat om te springen, komt Nick op hem af om naar Terry's horloge te vragen; Terry heeft het immers niet meer nodig. Ze sluiten een deal. Nick geeft Terry genoeg pillen om vredig in te slapen, als Terry hem zijn horloge geeft. Dat gaat mis. Dan komt Terry erachter dat Nick nog maar een paar maanden te leven heeft, en ze sluiten een nieuwe deal. Terry moet Nick helpen om een paar lang gekoesterde wensen in vervulling te laten brengen, en in ruil daarvoor zal Nick Terry helpen om dood te gaan.
Oh ja, en maar 1.50 Euro bij Bartsmit.NL
Ik wist niet eens dat die op dvd uit was! Ik wou hem al een tijdje zien. Binnenkort maar eens naar de Bart Smit
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Heb je misschien een link voor me?
Ik zal straks eens kijken. Ik heb namelijk met de titel van die box gegoogled en toen kwam ik bij een site uit die 3 van de films uit die box besprak. (incl screenshots)
Bij amazon.com staat commentaar waarin beweerd wordt dat het allemaal wel meevalt inderdaad.
misterwhite
-
- 4726 berichten
- 656 stemmen
Met een weddenschap 5 euro gewonnen en daarna deze film mee gekocht in de free record shop 

Quentin
-
- 10202 berichten
- 8558 stemmen
Ik zal straks eens kijken. Ik heb namelijk met de titel van die box gegoogled en toen kwam ik bij een site uit die 3 van de films uit die box besprak. (incl screenshots)
Bij amazon.com staat commentaar waarin beweerd wordt dat het allemaal wel meevalt inderdaad.
Al gevonden, zie er niet geweldig uit maar er zit niks anders op ...
There's a wider variance of quality in the editions than in previous VideoAsia or Grindhouse Experience collections, since a fair number of the titles actually look good. They're the ones that have been copied from German DVDs that fortunately included English language tracks.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen

Ik kon geen ander plaatje vinden bij de laatste, maar het gaat alleen om de 25th anniversary versie van Rocky 1.
dimi303
-
- 3423 berichten
- 3706 stemmen
Un Chien Andalou // L'age d'or
Public enemy number one part I & II
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Ik heb War of the Worlds gekocht voor een vriend zijn verjaardag en ik weet dat dit niet op het forum hoort maar deze (filmgerelateerde) pantoffels wil ik even met iedereen delen 
Edit: Dat is dus Homer, he 
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11968 stemmen
Zojuist weer wat nieuwe horrorfilms die deze, of volgende maand uitkomen gereserveerd;
- Trick 'r Treat
- The Hills Run Red
- Drag Me to Hell
- Dead Snow
- The Last House on the Left
- ThanksKilling
Stuk voor stuk titels waar ik erg benieuwd naar ben!
kimberlyVD
-
- 5946 berichten
- 1571 stemmen
Gisteren na een uitstapje naar Brugge deze gekocht bij boekenvoordeel:
- the nanny diaries
- Mr. Brooks
- Mean Creek
Samen voor zo'n 9 euro... 
Scarecrow
-
- 563 berichten
- 170 stemmen
- Trick 'r Treat
- The Hills Run Red
- Drag Me to Hell
- Dead Snow
- The Last House on the Left
- ThanksKilling
Leuke titels!
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
i.Ron S.
-
- 255 berichten
- 2735 stemmen
Joe Kidd (1972)
Nomad (2005)

en Changeling (2008)
MNV2
-
- 6932 berichten
- 1901 stemmen
Voor €1 per stuk:
- Irréversible (2002)

- Clerks. (1994)

- Lethal Weapon (1987)

- Freddy's Dead: The Final Nightmare (1991)
En verder ook nog de eerste 5 Hellraisers voor 20 euro.

IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Waar heb je die vandaan? Ik ben er achtergekomen dat er 4 delen zijn van de Gangster Collection, en de Film Noir collection. Zijn die ook in de winkels te koop? (Heb deel 1 van de Gangster Collection bij de mediamarkt gekocht..)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.