menu

Filmdragers en apparatuur / Titels / Léon

zoeken in:
kimberlyVD schreef:
Heb hem eindelijk gevonden in exta-zone, in Oostende voor slechts 7,50 euro. Ben enorm benieuwd! =)

Ben daar vorig weekend ook gaan kijken, maar noppes.
Gelukkig heb ik hem gisteren wel op de kop weten tikken in de Nieuwstraat in Brussel

Als ik me niet vergis komt deze dit jaar weer op dvd uit. In duitsland al op blu ray, hopelijk hier ook snel.

Ik hoop dat hij in NL wordt uitgebracht op dvd (met NL subs). Dan ga ik voor de winkel liggen om 'm als eerste te kopen.

Pastichio Rocker
Zag 'm vorige week nog staan bij de Media Markt in Utrecht. Fame Amsterdam heeft ook 2 (Engelse en Amerikaanse) versies staan, beiden de Director's Cut, maar de ene heeft meer extra's.

Ben hem hier nog nergens tegen gekomen...

Weet niet hoe dicht je bij Duitsland woont (gezien je uit Limburg kom), maar de eerste de beste Media Markt aldaar zal hem wel hebben.

Woon 5 minuten rijden van de grens, Ze hebben hem wel maar alleen in het Duits... (Zelfs op blu ray, zie een eerder bericht van mij)

Heeft iemand deze nog met nederlandse ondertiteling, zou hem graag overkopen..

Ik denk dat ik je aan een tip kan helpen, zie PM

Ik zag pas nog stapels bij de MM in Utrecht liggen. Ik weet niet of ze die nog steeds hebben, maar daar kun je even kijken.

Voor zover ik weet ligt deze film (binnenkort) overal weer in de schappen. Bol.com heeft 'm in ieder geval vanaf 1 juni weer te koop, op dvd én blu-ray. Een maat van me heeft de blu-ray vorige week bij de Media Markt gekocht. Lagen stapels geloof ik.

Mediamarkt Rotterdam Centrum

Pipoo! schreef:
Mediamarkt Rotterdam Centrum

Gistermiddag zag ik em daar voor 6,99 of 7,99 (DVD )

Nomak
Dit topic kan wel gesloten worden denk ik.
De film is ondertussen overal makkelijk te vinden. In elke Media Markt liggen er stapels.

Klopt! Kan iemand dit verwijderen? Een moderator?

kappeuter (crew)
Nee dat is niet de bedoeling. Hier kan nog in het algemeen gediscussieerd worden over de dvd van Léon.
Dus bijvoorbeeld waar 'ie het goedkoopst te vinden is en evt. welke nieuwe uitgaven er komen (importreleases etc.).

Waar is hij het goedkoopst

Ik zag de Deluxe limited edition van Leon liggen bij de FRS bij ons. Voor maar 10 eutjes, die ga ik binnenkort ff scoren!

Spirou
Deze maakt deel uit van de Luc Besson Collection, vandaar dat de film weer volop te krijgen is.

Hij is toch sowieso weer volop te krijgen? Dus niet alleen die uit de Luc Besson Collection.

Spirou
Dat weet ik niet. Maar het lijkt me dat de echte filmverzamelaars ook) de director's cut in huis willen hebben.

Ik stelde eigenlijk meer een retorische vraag, want ik weet dat ie weer volop en in alle versies te verkrijgen is: zelfs in blu-ray. Maar ik moet deze in ieder geval snel scoren.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:29 uur

geplaatst: vandaag om 11:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.