- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
Zolang de regisseur er duidelijk opstaat is het toch wel prima?
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Bij mij staat bij de updates bij de regisseurs bij Martin Scorsese dat Jordy daar om 21.18 een bericht heeft geplaatst, terwijl er niks staat. Ook is dat het enige icoontje die oranje is gekleurd.
Het is inmiddels alweer voorbij.
Ik merk nu dat dit er is als ik offline ga. Eenmaal online is het verdwenen.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Nu heeft Mister Blonde ook bij regisseurs een bericht geplaatst (bij Frank Capra) die ik wel in de updates heb, maar eenmaal aangeklikt is er niks. 
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Vind nog iemand het een beetje irritant dat de filmposter helemaal naar rechts zijn verschoven met die reclame er onder? Bij film waarboven teksten staan als bijv. 'zoveel maart in de bioscoop' gaat die lijn ook dwars door de poster heen. :S
Ik merk nu dat dit er is als ik offline ga. Eenmaal online is het verdwenen.
hey, dát merk ik nu ook op... Uitgelogd is de lay-out van de site bij films (en bij albums op musicmeter) 'totally fucked up'. Ingelogd ziet het er allemaal strak uit. Jordy to the rescue! 
kappeuter (crew films)
-
- 74678 berichten
- 5987 stemmen
Er wordt wat ge-experimenteerd met extra ads. Alleen te zien als je niet geregistreerd bent/niet ingelogd bent, don't worry.
Maar het moet er natuurlijk wel goed uit zien. Zal vanavond wel weer naar gekeken worden.
aegron
-
- 4030 berichten
- 1279 stemmen
Als je < - - intikt zonder spaties wordt de rest van je post verwijderd. Ik weet niet of dit zo hoort? Het overkwam mij bij het posten in het topic 'het slechtste van'.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Als je in een berichtje '< - -' typt maar dan zonder de spaties, dan verdwijnt alle tekst die daarna komt. Waarom is dat eigenlijk? Ik heb het per ongeluk ontdekt, maar ben wel nieuwsgierig
.
da's de tekencombinatie voor HTML commentaar, slordig dat je dat "mag" plaatsen.
aegron
-
- 4030 berichten
- 1279 stemmen
Het is gewoon stiekem een conspiracy die we hebben gevonden 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Die opmerking die van mij was een foutje van mij. Je mag geen HTML plaatsen, daarom wordt deze tekst netjes verwijderd voor het bericht geplaatst wordt.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
totally fucked up'.
Alleen in IE volgens mij, zou nu weer goed moeten zijn
italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
is er al ooit sprake van geweest om ook belgische zenders zoals Kanaal 2 en Vt4 op MM te zetten zodanig dat je ook kan zien wat ze hier in Belgie op tv afspelen?
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Komt de mijn updates pagina weer terug?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Komt de mijn updates pagina weer terug?
mikey
-
- 29004 berichten
- 5150 stemmen
Mag je ook foto's toevoegen als je niet weet waar/wanneer de regisseur is geboren en/of gestorven?
kappeuter (crew films)
-
- 74678 berichten
- 5987 stemmen
Nee, dat is niet toegestaan.
Op z'n minst geboortejaar moet bekend zijn.
Om welke regisseur gaat het? Vaak is via Wiki of google toch wel informatie te vinden.
mikey
-
- 29004 berichten
- 5150 stemmen
Owkee, het geboortedorp mag eventueel achterwege als dat niet bekend is bij imdb?
Een aantal, bijvoorbeeld Mary Harron en Gerard Damiano maar nog meer.
kappeuter (crew films)
-
- 74678 berichten
- 5987 stemmen
Owkee, het geboortedorp mag eventueel achterwege als dat niet bekend is bij imdb?
Ja dat mag. Is bij veel filmmakers namelijk niet bekend. Geboortejaar is vrijwel altijd wel te vinden.
zeus
-
- 1201 berichten
- 2891 stemmen
Toch werkt dit bij mij (nog) niet helemaal lekker, bij mijn forumtopics gaat het goed, maar bij mijn films blijf ik alle films krijgen. Of doe ik iets fout...
J.S.
-
- 11754 berichten
- 3060 stemmen
Bij de regisseur-lijst mis ik 1 van mijn favorieten: Charles Chaplin, hoe maak ik voor hem een topic aan?
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
hoe maak ik voor hem een topic aan?
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
Is dat wel Chaplin op die foto? Lijkt me sterk dat ze zulke goede kleurenfoto's konden maken toen hij nog zo jong was.
kappeuter (crew films)
-
- 74678 berichten
- 5987 stemmen
Is een bruintinten foto toch?
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
Lijkt bij de grote versie wel ingekleurd. Dat gezicht ziet er niet echt realistisch uit.
Maar het is in ieder geval wel Chaplin
.
Ozarklynch
-
- 1317 berichten
- 581 stemmen
Is vast ingekleurd. Werd vroeger best vaak gedaan.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Is een bruintinten foto toch?
Dat wordt 'sepia' genoemd. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
MovieMeter gaat morgen rond een uur of 8 offline voor de verhuizing naar een nieuwe server. In de loop van zaterdag zal de site voor iedereen weer beschikbaar zijn. Ongeduldigen kunnen vanaf (ongeveer) 21.00 uur al weer de site op door de volgende regel toe te voegen aan het bestand /windows/system32/drivers/etc/hosts (windows) of /etc/hosts (os x / linux):
niet nu al doen, want dan kom je de site niet meer op 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Mijn toevoeging ging verkeerd, omdat het plaatje niet goed was. Wat zijn de vereiste afmetingen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.